Hoe vraag je unban/unmute aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit nieuwsbericht aangezien er behoefte aan blijkt te zijn.

Als je bent geband/gemuted hou deze regels in gedachte.
  • 1 Aanvraag per persoon.
  • Geen unban aanvragen voor iemand anders, dat moet diegene toch echt zelf doen.
  • Meerdere unban topics openen zal je NIET helpen, het irriteert de staff alleen maar.
  • Schelden en/of onbeleefde unban aanvragen kunnen je een ban op de forums opleveren.
  • Staff PM'en met unban aanvragen worden over het algemeen genegeerd.
  • Is het een tijdelijke ban? Gewoon je tijd uitzitten en niet zeuren, ban verlengen kan altijd.
  • En gelieve NIET de shoutbox te gebruiken voor dit soort dingen
  • Gebanned voor Hacken/reclame maken? Eigen schuld, regels zijn regels, geen unban mogelijk.
  • Vrienden van je op jouw account en je account is erna gebanned? Wij bannen een account niet de persoon erachter, jouw account is jouw verantwoording.
  • Al het boven genoemde geld ook voor Mutes
Maak het jezelf niet moeilijk en volg de regels, dat is voor de moderators en admins wel zo prettig.

Een aanvraag doe je bij -> Forums -> Unbans


Met vriendelijke groet Moderator Leanaci & Staff
 

dauwdruppel

God
dauwdruppel
dauwdruppel ✔
God
8 nov 2013
270
114
259
ik heb al gehad dat iemand me via teamspeak pokede met de message mag ik unmute.....
 

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.439
159
219
hutje op de hei :)
zo ongeloofelijk jammer dat dit nodig is :( :( :( :(
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
kunnen mensen met tijdelijke ban bijv een week, niet ook gewoon een week op het forum gemute/gebanned worden? :P
dan heb je in ieder geval al geen last meer van die tijdelijke bans die gewoon eventjes geduld moeten hebben maar toch altijd hier gaan lopen vragen voor een unban :P
 

Leanaci

Niet Verified
18 sep 2013
421
76
184
Zweden
nee, Ban op het forum en op de servers staan los van mekaar.

en als ze blijven vragen kan ik ze van het forum bannen met ongeveer de zelfde duur als the server ban
 
  • Like
Reactions: Deleted member 2824
Status
Niet open voor verdere reacties.