Hoe maak je een [apparaat]sign?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Baswimjan

Niet Verified
22 dec 2014
31
4
129
s*xbierum
m.youtube.com
Ik heb mensen deze techniek al zien gebruiken op Haunted.
Foto:
2015-01-04_11.35.45.png

(Dit is bij /warp Noah_Funland op Haunted Creative.)
Als op de sign in de foto wordt geklikt wordt er een poort met pistons direct achter geopend, en worden er 3tk van de speler afgenomen.

Nou wou ik dus weten: hoe werkt dit?
 
Laatste update:

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
ok, ik heb het even goed zitten testen:

stel je wil een bord maken dat een hendel opereert voor 5 tokens, plaats dan een hendel ergens (verborgen onder de grond) en een sign met daarop:

[apparaat]
blabla
blabla
5

Dus eerste regel mag alleen [apparaat] staan
2e en 3e regel kan je zelf wat neer zetten, bijv waar het voor dient
4e regel moet het aantal tokens zijn dat het kost, kan je ook leeg laten voor gratis apparaat bord

Het bord zet je op een plek waar mensen erop kunnen klikken, de hendel doe je ergens onder de grond of waarever, als het maar aangesloten zit op het redstone ding dat je wilt bedienen ;)

Nu pak je een redstone dust , en dan klik je op de hendel met LINKSE muisknop (net als slaan) dan zie je onderin de chat een text over dat je nu je apparaat sign kan linken, klik dan op die sign OOK met LINKS en voila, je apparaat sign is nu klaar, en als je erop drukt zal het die hendel togglen :)



ik heb het net voor de gein even uitgetest met een apparaat sign dat 20 tokens kost :P ja, als je het bord zelf aanklikt gaan die tokens dus meteen terug naar jezelf, en dus is het bord voor jezelf gratis :) en als je het aansluit op een lever (hendel) blijft die hendel maar ongeveer 20 seconden aan, het werkt dus niet hetzelfde als een normale hendel helaas, het is dus niet echt een toggle, maar meer een soort langdurende knop :P
 
Laatste update:

Baswimjan

Niet Verified
22 dec 2014
31
4
129
s*xbierum
m.youtube.com
Bedankt allemaal, ik heb het inmiddels al uitgevonden.

Het is een beetje ingewikkeld, maar als je het eenmaal door hebt is het best makkelijk.

Je moet gewoonweg op het bord het volgende zetten:

[Apparaat]
(zelf invullen)
(zelf invullen)
(hoeveel tokens het kost)

Daarna moet je met een stuk redstonestof een hendel selecteren en dan het bord. Je kunt nu het bord alleen nog kapotmaken met een goldenaxe.

Heb ik het zo een beetje goed?
 

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
25
Waarom kunnen deze features (apparaat/gate/bridge/en als er nog meer zijn...) niet op Miners/Prison plots... :(
 

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
447
97
244
11
Groningen, Haren
SNAP ER HELEMAAL NIKS! Wie wilt me helpen?
 

Jurgen

Niet Verified
3 jan 2015
34
27
119
21
Maar 1 dingetje zon ding maak je in survival (random) iemand staat er voor de lol op en je hebt tokens
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
Maar 1 dingetje zon ding maak je in survival (random) iemand staat er voor de lol op en je hebt tokens
jep, het kan op deze manier misbruikt worden, maar als je dat report word de persoon die dat gedaan heeft wel bestraft hoor, komt gewoon neer op scammen, wat in de regels staat dat dat verboden is ;)
 

Jurgen

Niet Verified
3 jan 2015
34
27
119
21
Oke
Mooi
Maar volgens mij kennen de meeste mensen deze sign niet
 

Jurgen

Niet Verified
3 jan 2015
34
27
119
21
En nog een vraagje kunnen mensen met rank dit alleen of ook spelers?
 

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Volgens mij kunnen players dit ook gewoon. :D
 

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Volgens mij kunnen players dit ook gewoon. :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.