Heyo, ik ben LFplayer. (2)

LFplayer

Niet Verified
4 dec 2013
115
63
214
25
België
Ik heb besloten om een 2de 'Stel Je Even Voor Topic' te maken omdat ik in dat Onderwerp nog niet wist wat HauntedMC echt voor mij betekende. Dus nu nog een keer :D


Ik ben LFplayer ook wel genoemd Lucas.

Ik joinde toen 1.7.2 uitkwam en mijn favo server 1.6.4 was, dus ik kwam naar hier en zag dat er veel dingen te doen waren, bv: Gms in Creative, ranks zijn voor HEEL de server en niet voor 1, vriendelijke staff,...

Maar daar gaat het niet om, ik moet mij voorstellen. Ik ben 16 jaar, vriendelijk, maar als iemand met mij solt kan ik nogal boos zijn. Mijn hobby's zijn: Minecraften, gamen, muziek beluisteren.( Gamen doe ik het liefst :P) ik ga in de week van 10 juni verhuizen naar Belgie (I dunno why) ze zitten nu al wat in te pakken, ik ga het hier missen in Nederland :').

In het begin was ik zoals elke speler 'Speler', Ik werd vrienden met Proost en Free. Dus ik wou ook de Elite Rank.Het mocht maar toen vond ik vliegen(Legend Dus) het wel waard, zeker in de Hub. Uiteindelijk werd ik gevraagd in Survival om Semi-Mod te worden in Creative(De soort van helper toen), en toen werd ik helemaal mod in sur, daarna op heel de server. Voor mensen die willen weten hoe je Mod word. Wees jezelf, niemand kan je veranderen!

Factions is leuk, maar het probleem is dat er sommige McMMo features weg zijn, bv: Alchemy, Damage bij Unarmed ;P.

Survival is super leuk voor samen bouwen en trots op zijn dat je die dingen zelf hebt gevonden, en niet uit een Creative menu hebt gepakt :P

Creative kun je je creativiteit laten zien, grotere plots, /P Biome, /Gms. Wie wil dat nou niet!

De andere servers spreken voor hun zelf wat je kan doen :P

Dat was het dan, Peace Out! B)
 
  • Like
Reactions: xEvilCraftx

LFplayer

Niet Verified
4 dec 2013
115
63
214
25
België
Wafel met choco-friet vulling :o
 

Windowcleaner69

Supreme
WindowCleaner69
WindowCleaner69 ✔
Supreme
20 sep 2013
99
62
227
Antwerpen
welkom in belgie lf! :D
het land van friet , wafels chocolade :3
 

LFplayer

Niet Verified
4 dec 2013
115
63
214
25
België
Nog 4 dagen proost, nog 4 dagen :)
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven

Windowcleaner69

Supreme
WindowCleaner69
WindowCleaner69 ✔
Supreme
20 sep 2013
99
62
227
Antwerpen
lol ik ben vlaming crafthunter en zoals in de info staat van raff's link hierbove
noeme wij een patat de aardappel zelf waar niks mee gebeurd is :3
 

LFplayer

Niet Verified
4 dec 2013
115
63
214
25
België
Proost, mag ik je een patat geven? :P (Is duidelijk als je de tekst leest van raff)