Hey haunties !

Status
Niet open voor verdere reacties.

LookBehindYah

Niet Verified
17 mei 2015
130
18
82
28
Hey Haunties, zoals jullie kunnen zien heb ik een persoonlijke foto van mezelf gezet als profiel foto. Ik wil daarmee tonen dat ik geen bang heb van wat jullie denken over mij. Omdat het mij helemaal niets scheelt, ik ben zo geboren, wat kan ik er zelf aan doen? ;) Als er mensen mij daarvoor haten dan mogen ze best oprotten want zelf gaan ze geen foto opzetten :D Ik wil namelijk ook meer sociaal zijn. En ik word meestal ( als joke ) uitgelachen van dikzak enzo, ds met dit foto bewijst 't van niet :p Doe hetzelfde, wees neit bang van anderen ^^ Je toont toch ook je gezicht aan anderen op school ? ;)

Mvg Ryan ^^ A.K.A. LookBehindYah A.K.A. iRGamer A.K.A. iRG16
 

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Goed dat je dat durft :D geeft zeker een goede voorbeeld!
Ik weet niet of je me nog kent, maar ik ben DimiPower03.
Heb nu inmiddels een andere IGN name
-Dimi
 
  • Like
Reactions: LookBehindYah

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
S

serieus

Guest
Hahaha, ik heb het ook gedaan xD.

Laat de commentaren maar komen :p
 

artho

Niet Verified
31 okt 2014
989
189
244
10 dagen? Dan zal ik al aftellen!
En tof dat je eens een foto van jezelf op thn site plaatst, ik ben altijd benieuwt hoe mensen eruit zien :D
 

colinmeinema

Niet Verified
3 aug 2014
48
12
119
23
Hey Haunties, zoals jullie kunnen zien heb ik een persoonlijke foto van mezelf gezet als profiel foto. Ik wil daarmee tonen dat ik geen bang heb van wat jullie denken over mij. Omdat het mij helemaal niets scheelt, ik ben zo geboren, wat kan ik er zelf aan doen? ;) Als er mensen mij daarvoor haten dan mogen ze best oprotten want zelf gaan ze geen foto opzetten :D Ik wil namelijk ook meer sociaal zijn. En ik word meestal ( als joke ) uitgelachen van dikzak enzo, ds met dit foto bewijst 't van niet :p Doe hetzelfde, wees neit bang van anderen ^^ Je toont toch ook je gezicht aan anderen op school ? ;)

Mvg Ryan ^^ A.K.A. LookBehindYah A.K.A. iRGamer A.K.A. iRG16
Sexy pf hoor :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.