'het was leuk'

Status
Niet open voor verdere reacties.

freecon

Niet Verified
22 sep 2013
261
133
242
22
Nederland alphen a/d rijn
Hai iedereen, Free hiero.

Ik weet nog wel, 2/3 jaar geleden. Fokcraft, hooguit 40 mensen online, elke middag na school chatten met de staff, terwijl lekker aan t parcoure over de daken van het 'stadje'. Op mn patato pc, na loop van tijd werdt Fok groter, toen naar HN. Ik was blij, meer vrienden ontmoet, die ook weer zijn weg gegaan.
Ik ben al tijden inactief geweest, en ik ben jullie een verklaring schulding, wel hierbij:
Verwacht niet meer om mij actief op haunted te zijn, ik heb een game pc, gekregen van mn vader als 'troost' voor een torsio. Vanaf daar begon het:
League of legends
Battlefield
Dishonored
Rainbow six siege
Bioshock infinite
Overwatch
Ik heb simpelweg geen plezier meer in minecraft. En zal de komende tijd ook geen zin meer krijgen
Het was leuk, maar voor mij is HN niet meer de persoonlijke, gezellige server die ik eens kende.

Als iemand contact met me op wilt nemen, degene die mn skype hebben, gebruik dat. Je kan altijd ook even een PM hier achterlaten, gezien ik af en toe wel op de forums zal kijken.
Als laatste wil ik sorry zeggen tegen mijn vrienden, ik had dit eerder moeten zeggen, Ik zal jullie missen. Als een van jullie één of meer van de bovenstaande games heb, ik zou graag met jullie willen spelen.

-De laatste groeten
Freecon
 

whitch

ie kunt néét meer doone as kan
whitch
whitch ✔
Supreme
18 sep 2013
1.125
434
332
"Ergens op deze aardbol"
Heel erg jammer dat je gaat , heel veel succes verder met je prive leven, en wie weet zien wij je hier wel weer terug.
Ook dit zal je , je vast wel herinneren.
 

LittleToNi10

Niet Verified
12 dec 2013
242
108
244
25
Tja Free, ik sprak je al op Skype! Jammer dat je weg gaat! We zullen je missen maar houden contact!

Beste wensen in je leven. <3
-Toni
 

Maaraa

Niet Verified
20 sep 2014
1.155
576
313
29
Will miss you! Xxx
 

MelonSlice

God
MelonSlice
MelonSlice ✔
God
Hai iedereen, Free hiero.

Ik weet nog wel, 2/3 jaar geleden. Fokcraft, hooguit 40 mensen online, elke middag na school chatten met de staff, terwijl lekker aan t parcoure over de daken van het 'stadje'. Op mn patato pc, na loop van tijd werdt Fok groter, toen naar HN. Ik was blij, meer vrienden ontmoet, die ook weer zijn weg gegaan.
Ik ben al tijden inactief geweest, en ik ben jullie een verklaring schulding, wel hierbij:
Verwacht niet meer om mij actief op haunted te zijn, ik heb een game pc, gekregen van mn vader als 'troost' voor een torsio. Vanaf daar begon het:
League of legends
Battlefield
Dishonored
Rainbow six siege
Bioshock infinite
Overwatch
Ik heb simpelweg geen plezier meer in minecraft. En zal de komende tijd ook geen zin meer krijgen
Het was leuk, maar voor mij is HN niet meer de persoonlijke, gezellige server die ik eens kende.

Als iemand contact met me op wilt nemen, degene die mn skype hebben, gebruik dat. Je kan altijd ook even een PM hier achterlaten, gezien ik af en toe wel op de forums zal kijken.
Als laatste wil ik sorry zeggen tegen mijn vrienden, ik had dit eerder moeten zeggen, Ik zal jullie missen. Als een van jullie één of meer van de bovenstaande games heb, ik zou graag met jullie willen spelen.

-De laatste groeten
Freecon

Ik zal je missen, Free...
Het spijt me dat ik zo lang inactief geweest was, en ik heb je nét gemist...
...
Ik hoop dat je alsnog leuke dagen tegemoet zult komen, al moet het maar zonder ons. :pensive:
We gaan je allemaal missen! Nog veel geluk met je nieuwe PC :D.

Groetjes,
MelonSlice.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.