Het pvp wars grand opening tournament speelschema is bekend!

Status
Niet open voor verdere reacties.
comignsoon.png


What's up Haunties!


Het speelschema voor het aankomende PVP Wars tournament is bekend! En we kunnen jullie verzekeren dat het zeker spannend gaat worden. Welk team wint die enorme hoofdprijs van 20.000 tokens en zal tentoongesteld worden in de PvP Wars spawn?!

Bekijk hier de teams en de deelnemers!
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1HszURIZ2FT4RLF40kPXi6QtDLjmPk7s8KPdOHVZ28PA/edit?usp=sharing

Volg de wedstrijden

De wedstrijden zullen worden opgenomen en worden zo snel mogelijk geupload op youtube! Kan je niet wachten? Volg dan vrijdag 17 juli vanaf 19:00 live onze twitch stream en bekijk de wedstrijden direct!

Toon je support!

Stem in dit topic op je favoriete team en wanneer zij de hoofdprijs winnen win jij ook nog eens 100 tokens!

Lees meer om het schema te bekijken

tournament1klein.png


Veel speel en kijkplezier!
 
Last edited by a moderator:

maxvdberg2003

Niet Verified
10 dec 2014
10
2
79
20
Kan je je nog inschrijven?
 

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
564
183
264
19
ik stem voor GuardianZ !!!!!!!!

:):):);););):D:D
 

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
564
183
264
19
vanaf 19:00
 

realravi

Niet Verified
16 mei 2015
29
2
67
Het zit vol. Maar ik heb ons voor de zekerheid toch ingeschreven, Bij extra teams, Want ik denk dat er sws 1/2 teams niet kunnen/mogen meedoen. Kan iemand ff nachecken of we Bij extra staan ? alvast bedankt

Clan naam : Warriors

Mvg GewoonReal/Realravi
 

noobbulder

Niet Verified
20 okt 2014
165
149
204
27
westervoort
ik stem voor het winnende team maakt niet uit wie dat uiteindelijk word zo lang het maar een mooie game overlaat
 
D

Datdus

Guest
Het zit vol. Maar ik heb ons voor de zekerheid toch ingeschreven, Bij extra teams, Want ik denk dat er sws 1/2 teams niet kunnen/mogen meedoen. Kan iemand ff nachecken of we Bij extra staan ? alvast bedankt

Clan naam : Warriors

Mvg GewoonReal/Realravi
Jullie staan erbij als extra's!
 

olaf

Supreme
Spyckertje
Spyckertje ✔
Supreme
24 aug 2014
14
5
77
hup team vip jammer dat ik er niet bij kan zijn maar ik ga er vanuit dat ik ook een deel van de winst krijg xD
 
D

Datdus

Guest
Waarschijnlijk krijgen de deelnemers eerder toegang tot pvpwars om nog even te kunnen oefenen. :rolleyes:
 

Thomas013

Niet Verified
21 feb 2015
16
1
47
Op welke site kan je dan live meekijken? Of wordt die link gewoon af en toe door de chat heen gegooid?
 

xSheepishGirlx

Niet Verified
22 mrt 2015
314
95
189
The h4x0r5!
Alle teams: good luck!!!
(Ik wilde ook 'may the odds be ever in your favor' zeggen :(, niet meer origineel :P #Hungergames)
~Sheepy
 
Status
Niet open voor verdere reacties.