Het grote vakantie topic!

Status
Niet open voor verdere reacties.

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Het grote vakantie topic!

Het is zomervakantie en bijna iedereen gaat er dan wel eens een dagje of soms een paar weken op uit naar een leuke camping om de hoek, het strand of naar de andere kant van de wereld.

Wat is jouw verhaal van deze vakantie? Waar ga je heen of waar ben je heen geweest?
Vertel het hier!
 

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
336
49
234
23
asten
www.twitter.com
nou ik ga naar italië naar een van de warmste meren van europa (vorig jaar dan)
ik zit dan in levico met wifi op een leuke camping aan het meer met een leuke duiktoren van 5 tot 5,5 meter hoog waar ik lekker vanaf ga duiken en savond misschien nog even op haunted of als het slecht weer is
 

mainth

Niet Verified
25 dec 2013
22
16
154
23
Ergens
Ik ben met mijn vader, stief moeder, zus, broertje naar Italië geweest :D Bij het gardameer. Camping: San Fransesco. Ik ben daar met mijn vrienden wezen duiken bij een stijger en vonden allemaal oud ijzer waarvan een veiligheids haak onder de roest en zeelaag. De veer deed het nog xD En we vonden veel spijkers etc.

Met mijn moeder en mijn zus ga ik nog een weekje weg naar een villa met sauna en jacuzie of hoe je dat schrijft, in de achter tuin xD Lekker luxe dus! Daar ga ik mountainbiken en nog veel meer leuke dingen doen.

Ik heb er zin in! :eek: :P

Ps: Het kleine vakantie verhaaltje van mainth (Mark) :P
:eek: dr is nog n ps! :o
 

mainth

Niet Verified
25 dec 2013
22
16
154
23
Ergens
Ik ben met mijn vader, stief moeder, zus, broertje naar Italië geweest :D Bij het gardameer. Camping: San Fransesco. Ik ben daar met mijn vrienden wezen duiken bij een stijger en vonden allemaal oud ijzer waarvan een veiligheids haak onder de roest en zeelaag. De veer deed het nog xD En we vonden veel spijkers etc.

Met mijn moeder en mijn zus ga ik nog een weekje weg naar een villa met sauna en jacuzie of hoe je dat schrijft, in de achter tuin xD Lekker luxe dus! Daar ga ik mountainbiken en nog veel meer leuke dingen doen.

Ik heb er zin in! :eek: :p

Ps: Het kleine vakantie verhaaltje van mainth (Mark) :p
:eek: dr is nog n ps! :eek:
Mag hopelijk wel de laptop mee ^^
 
Status
Niet open voor verdere reacties.