Help! griefers en moordenaren!

Status
Niet open voor verdere reacties.

jornemans

Niet Verified
21 jun 2014
0
0
30
Beste remymine!


Vandaag ging ik samen met floristiemen naar de nether.
1 god en 1 premiun staklte ons al de hele tijd.
eerst groeven zo ons in,
en daarna lieten ze ons in het lava vallen!
alles kwijt! zelfs mijn dia pak!!
de premiun heette fastbas,
de god's naam weet ik niet meer.
veel players zeiden in de chat: hahaha of lol!
toen ik om hulp riep.
ik zou het fijn vinden als de premiun en de god een straf kregen.
als je me niet gelooft, vraag het dan ook eens aan floristiemen!
alvast bedankt!
jornemans
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Ik denk dat het beter geweest zou zijn zou je screens genomen hebben en/of de namen van de god & de premium.Eventueel ook de plaats tonen waar je bent gestorven zodat de staff alles kan nachecken, dan krijgen ze hun verdiende straf ;) Zoiets mag volledig niet en zal dus ook nagekeken worden.
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
voor in de toekomst: met f3 laat je je coordinaten enzo zien op je scherm, en met f2 kan je screenshots nemen, op deze manier kunnen de mods dan precies zien waar je dood bent gegaan ;)

jammer is alleen dat het echt heeeeel moeilijk is om te checken of die personen jou daadwerkelijk in het lava duwden.... dit is haast onmogelijk te bewijzen en het zou ook kunnen dat jij dit verzint omdat je graag wilt dan zij gebanned worden... dus ja... lastig lastig

die vriend van jou navragen is helaas ook geen bewijs, er worden geen mensen gebanned puur op wat iemand zegt.... want anders zou iedereen zomaar andere mensen kunnen laten bannen voor no reason ;)
 

Maaraa

Niet Verified
20 sep 2014
1.155
576
313
29
Inderdaad. Screens zouden handig zijn geweest. Ook omdat het niet zeker is of die ene 'fastbas' jou daadwerkelijk in de lava heeft geduwd en je niet meer weet hoe die god heeft.

Hier kunnen wij dus vrij weinig mee.
En voor teleporten terwijl je dat niet wilt : er bestaat altijd nog iets als /tptoggle


Dit staat trouwens in het verkeerde topic, dit hoort onder reports.

------------------------------------------------------------------------------

Hoi,


Jouw report is geweigerd, het voldoet namelijk niet aan de topiceisen. Wegens een van deze redenen is jouw topic gesloten en geweigerd :

- Het voldoet niet aan de standaard inhoud die wij nodig hebben om je report af te handelen : Naam:
Datum:
Reden:
Server: (Creative bijvoorbeeld)
Bewijs:

- Jouw report bevat te weinig bewijsmateriaal
- Jouw report bevat ongeldig bewijsmateriaal


Voor meer vragen, contacteer een stafflid.

Nog een prettige dag en veel plezier op Haunted MC

~ Maaraa

Bewijsmateriaal zie ik graag tegemoet. Vandaar geen slotje!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.