Heeft haunted anti-xray?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Enderninjaz

Niet Verified
5 feb 2016
7
1
37
22
Niet dat ik dit ooit zal gebruiken, maar ik was gewoon nieuwsgierig omdat er in hungergames soms raar vormige gangen worden gemaakt en ze soms daarmee rond de 25 dia vinden. En is er een manier om dit te herkennen? Alvast bedankt :D
 
L

LeviboyNL

Guest
Niet dat ik dit ooit zal gebruiken, maar ik was gewoon nieuwsgierig omdat er in hungergames soms raar vormige gangen worden gemaakt en ze soms daarmee rond de 25 dia vinden. En is er een manier om dit te herkennen? Alvast bedankt :D
De staff kan kijken of het lijkt op x-ray. Contacteer dus zo snel mogelijk een stafflid als je mensen dit ziet doen. dat kan met de command: /report
 

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Anders kan je het misschien stiekem filmen en ook reporten!
 

ruudje2001

Niet Verified
27 dec 2015
8
2
92
22
als je het film zie je de player toch niet tenzij je x ray hebt:p

en er is een kit bij hungergames dat je alleen de ores ziet (seeker volgens mij ) .
 

Enderninjaz

Niet Verified
5 feb 2016
7
1
37
22
Nee dat zie je wel, je kan spectaten na de match en dan zie je van die gangen. En hij was geen seeker want dat kan je ook zien als je spectator bent of hij iemand kilt. Trouwens werkt seeker alleen binnen een kleine radius van de Pearl die je gebruikt hebt.
 

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
336
49
234
23
asten
www.twitter.com
Tuurlijk niet...
wees duidelijk in de antwoorden die je geeft van tuurlijk niet weten andere niet waar het over gaat

groetjes sneaky
 
Status
Niet open voor verdere reacties.