He! even voorstellen dan maar

gertjan26

Elite
gertjan26
gertjan26 ✔
Elite
30 jul 2015
49
14
164
Witte Huis
He!
Ik zal me maar eens voorstellen na bijna 3 jaar op haunted te hebben gespeeld :). Hi ik ben Gert-Jan ik woon in het mooie Gelderland en speel heel graag minecraft en daar geniet ik ook zeker van. Ik heb nu ongeever 3 jaar minecraft en me eerster server was ook gelijk Haunted en speelde daar bijna 24/7 Prison toen nog met de leuke plots maar toen de reset was kwam ik niet meer terug omdat je dan net zo ver bent en geen zin hebt om opnieuw te beginnen. Zelf ben ik daar ook zeker veel leden gezien die ik nu ook zie op prison zoals Dimitri waar ik ook zeker na de oude prison ben mee om gegaan maar ik ben terug! Ik speelde eerst Prison maar ben nu lekker op survival1 aan het survivalen dus je kunt me vaak op Prison zien en op Survival hopelijk heb ik genoeg over me zelf verteld en als je nog vragen hebt dan hoor ik het wel!

Mvg
Gertjan26 (Gert-Jan)
 

Jantjeh

Niet Verified
3 feb 2017
2
3
32
21
Heeeey Gertie, hoe oud ben je? Voor de mensen die het nog niet weten. ;)
 

gertjan26

Elite
gertjan26
gertjan26 ✔
Elite
30 jul 2015
49
14
164
Witte Huis
Cool er waren sale's dus als die er (nog) zijn kan je t' kopen, lekker goedkoop en dan ben je op survival OP :D

Nu je elite hebt, zou ik lifetime god kopen voor 28 euries voordat de sale weg is XD
Wil ik ook wel maar op een of andere manier geeft hij aan dat ik het niet kan.....