happyfoxyboy

Community Ambassador
happyfoxyboy
happyfoxyboy ✔
Ambassador
1 mrt 2016
158
165
300
19
Velp
HauntedMC Banner template3.png

Heyhey Haunties!

Het is weer tijd voor een speler interview! Voor degene die nog niet weten wat het precies inhoudt:

1x in de maand zal ik een speler gaan interviewen (als diegene wilt natuurlijk!), zodat andere Haunties die persoon beter leren kennen qua personaliteit en hobby's! Een interview bestaat uit 9 vragen, waarvan 2 vragen ''vaste'' vragen zijn bij elke interview. De vragen zullen voornamelijk over de speler zelf gaan, maar ook over hun projecten en kennis op Haunted!

Voor deze keer had ik @Muknaldo uitgenodigd om een interview mee te houden. Hieronder staat wat informatie over de speler zelf, gevolgd door de beantwoorde vragen!

-- Over de speler zelf: --

Leeftijd: 18

Naam: Rune

Jaren Haunty: 6 jaar

Rank: God
Prison Rank: J

Huidig Project/Doel:
Ingame:
Rank Z op Prison
Real Life: Professionele lasser worden en een eigen bedrijf beginnen om binnen en buitenmeubels te maken/lassen.
----------

-- Het interview: --


Vraag 1/9: Sinds welk jaar ben je begonnen met Minecraft? En wat was toen de meest recente versie?

Antwoord: Sinds 2014 op de Xbox 360, versie weet ik niet meer.


Vraag 2/9: Wat zijn je favoriete bezigheden in Minecraft? Bouw je liever een hele base/kunstwerk, of ben je het gevechtstype en ga je liever pvp-en?

Antwoord: Ik ben het liefst bezig op een server waar je een doel hebt zoals bijvoorbeeld prison. Op het gemakje zonder tijdsdruk waar weinig tot geen pvp in voor komt.


Vraag 3/9: Weten je ouders al dat je Minecraft/HauntedMC speelt, en wat vinden ze ervan?

Antwoord: Nee dat weten ze niet, aangezien ze nauwelijks komen kijken/storen.


Vraag 4/9: Welke gamemode op Haunted vind je het leukst?

Antwoord: Prison, omdat het op je gemak kan gaan en je niet bang hoeft te zijn dat mobs je killen. Ik heb ook Autisme en ADHD, dus het houd me redelijk rustig tegenover andere gamemodes. Het is de gamemode waar ik me het beste bij voel!


Vraag 5/9: Wie zijn je beste vrienden op de server/met wie speel je het meest op de server?

Antwoord: Ik speel het meest alleen, maar ik heb wel contact met een paar mensen op de server.


Vraag 6/9: In welke Minecraft biome zou je in het echt willen leven?

Antwoord: In de Plains biome. Omdat het een rustige atmosfeer heeft, en er veel plek is om te bouwen.


Vraag 7/9: Als je jezelf als een Minecraft item zou beschrijven, welke zou je dan kiezen? En waarom?

Antwoord: Een diamond sword. Want ik ga graag de strijd aan met een uitdaging, en ik kan er ook nog wel met een harde slag eruit komen! En bovendien heb ik een lange durability als het aankomt op de strijd aankunnen, waardoor ik het lang volhou.


Vraag 8/9: Wat lijkt je een leuke locatie om ooit eens heen te willen gaan met vakantie?

Antwoord: Ergens in de tropische omgeving, bijvoorbeeld de Carabische Eilanden.


Vraag 9/9: Welke boodschap zou je aan al je mede Haunties willen geven?

Antwoord: Werk hard aan je dromen, het geld komt vanzelf!
----------


Tot zover de interview met Muknaldo. Ik wil hierbij mijn complimenten geven voor de inspirerende en duidelijke antwoorden! En veel succes met het behalen van je doel zowel in-game als in real life :wink:. Eind volgende maand zal er weer een andere speler worden gekozen voor een interview.

Veel speelplezier op HauntedMC!
 
  • Love
Reactions: Muknaldo