HauntedMC Speler Interview #2

happyfoxyboy

Community Ambassador
happyfoxyboy
happyfoxyboy ✔
Ambassador
1 mrt 2016
156
163
300
19
Velp
HauntedMC Banner template2.png

Heyhey Haunties!

Het is weer tijd voor een speler interview! Voor degene die nog niet weten wat het precies inhoudt:

1x in de maand zal ik een speler gaan interviewen (als diegene wilt natuurlijk!), zodat andere Haunties die persoon beter leren kennen qua personaliteit en hobby's! Een interview bestaat uit 9 vragen, waarvan 2 vragen ''vaste'' vragen zijn bij elke interview. De vragen zullen voornamelijk over de speler zelf gaan, maar ook over hun projecten en kennis op Haunted!

Voor deze keer had ik @8maarten5 uitgenodigd om een interview mee te houden. Hieronder staat wat informatie over de speler zelf, gevolgd door de beantwoorde vragen!

-- Over de speler zelf: --

Leeftijd: 21

Naam: Maarten

Jaren Haunty: 2 jaar en 6 maanden

Rank: Supreme+

Huidig Project: Château op Survival
8maarten5 1.png
8maarten5 2.png
8maarten5 3.png

----------

-- Het interview: --

Vraag 1/9: Sinds welk jaar ben je begonnen met MC? En wat was toen de meest recente versie?

Antwoord: Ik speel Minecraft sinds 2012, met 1.4.4 als de meest recente versie.


Vraag 2/9: Wat zijn je favoriete bezigheden op Minecraft? Bouw je liever een grote base/kunstwerk, of ben je eerder het gevechtstype en ga je liever pvp-en?

Antwoord: Creatief bezig zijn zit me in het bloed, je handen uit de mouwen steken en iets doen. Daarbij heb ik een passie voor bouwkunde wat ik ook gestudeerd heb. Dus dan is er maar één logische keuze en dat is bouwen als favoriete bezigheid, en het liefst zo groot mogelijk!


Vraag 3/9: Wat is je favoriete bouwstijl in Minecraft, en waarom kies je voor die stijl?

Antwoord: Ik heb niet echt een specifieke bouwstijl, meestal krijg ik inspiratie van echte gebouwen, en dan combineer ik de verschillende styles tot één groot bouwwerk. De base die ik nu bouw is meer in een neorenaissance stijl. Dus kortom: geen specifieke stijl maar wel vaak geïnspireerd door echte architectuur stijlen.


Vraag 4/9: Als je jezelf als een Minecraft item zou beschrijven, welke zou je dan kiezen? En waarom?

Antwoord: Een bed, aangezien ik af en toe liever lui dan moe ben. En natuurlijk graag mag uitslapen in het weekend!


Vraag 5/9: Welke gamemode op Haunted vind je het leukst?

Antwoord: Survival. Dat is ook de enige gamemode die ik actief speel en waar ik de meeste uurtjes in heb zitten.


Vraag 6/9: Wat is jouw mooiste herinnering of belevenis die je hebt meegemaakt op de server?

Antwoord: Ik denk niet dat er echt een specifieke herinnering is, maar eerder de verschillende momenten die ik op de server heb gehad met andere spelers. Dat we gewoon lekker over van alles en nog wat aan het chatten waren en je even de gebeurtenissen om je heen kon vergeten.


Vraag 7/9: In welke Minecraft biome zou je in het echt willen leven?

Antwoord: In de Swamp biome, ik vind de mysterie die er rond de swamp hangt erg vet. Ben ook een thriller fanaat en ik zou wel eens een reuze springende slime in het echt willen zien.


Vraag 8/9: Wat lijkt je in het echt een leuke locatie om eens heen te willen gaan met vakantie?

Antwoord: Het lijkt me heel erg vet om een keer naar Costa Rica te gaan, en dan te survivalen in de jungle met een gids. Lekker in de natuur met allemaal wilde dieren en zien te overleven!


Vraag 9/9: Welke boodschap zou je al je mede Haunties willen meegeven?

Antwoord: Ontvang nieuwe spelers met open armen, geniet van alle momenten op de server en blijf lekker jezelf!
----------


Tot zover de interview met 8maarten5. Ik wil hierbij mijn complimenten geven voor de lange en duidelijke antwoorden! En veel succes met je château op Survival :wink:. Eind deze maand zal er weer een andere speler worden gekozen voor een interview.

Veel speelplezier op HauntedMC!
 
  • Like
Reactions: whitch and dyllann