HauntedMC Speler Interview #1

happyfoxyboy

Community Ambassador
happyfoxyboy
happyfoxyboy ✔
Ambassador
1 mrt 2016
157
164
300
19
Velp
HauntedMC Banner template.png
Heyhey Haunties!

Dit keer heb ik iets nieuws voor jullie, namelijk speler interviews! Een interview houd als volgt in:

1x in de maand zal ik een speler gaan interviewen (als diegene daar zin in heeft natuurlijk!), zodat andere Haunties die persoon beter leren kennen
qua personaliteit en hobby's! Een interview zal bestaan uit 9 vragen, waarvan 2 vragen ''vaste'' vragen zijn bij elke interview.

Voor deze maand had ik @Nookie_S5 uitgekozen om een interview mee te houden. Hieronder staat wat informatie over de speler zelf, gevolgd door de vragen!

-- Over de speler zelf: --

Leeftijd: 44

Jaren Haunty: 7 jaar en 4 maanden

Favoriete gamemode: Survival

Rank: Supreme [Unranked -> Legend -> God (de allereerste!) -> Supreme]

Huidig project: Main base op Survival
----------

-- Het interview: --

Vraag 1/9: Sinds welk jaar ben je begonnen met Minecraft? En wat was toen de meest recente versie?

Antwoord: In het jaar 2013, 1.6 was toen de meest recente versie.


Vraag 2/9:
Wat zijn je favoriete bezigheden op Minecraft? Bouw je liever een hele base, of ben je eerder het gevechtstype en ga je liever PvP-en?

Antwoord: Bouwen is mijn favoriete bezigheid, ik ben creatief, en ik kan mezelf helemaal verliezen in het bouwen!


Vraag 3/9:
Als je jezelf zou beschrijven als een Minecraft item, welke zou je dan kiezen. En waarom?

Antwoord: Torch, als de ‘’lichtgever’’ in het donker.


Vraag 4/9:
Welke bouwstijl vind je het mooist? En waarom kies je voor die stijl?

Antwoord: Geen een echte vaste stijl, ik heb bijvoorbeeld een bepaald beeld in mijn hoofd, en dat probeer ik te realiseren tot een bouwwerk. Maar in principe vind ik alle soorten stijlen mooi.


Vraag 5/9:
Heb je bepaalde Haunties al wel eens in het echt ontmoet?

Antwoord: Nee, eigenlijk niet. Ik heb wel contact gehad met Haunties buiten Minecraft. Maar geen irl meetings.


Vraag 6/9:
In welke Minecraft biome zou je in het echt willen leven, en waarom?

Antwoord: Mountains, Ik vind de bergen er altijd wel imposant uitzien, en heb er ook veel gebouwd.


Vraag 7/9:
Wie zijn je beste vrienden op de server/met wie speel je het meest?

Antwoord: Best wel veel mensen, maar met whitch heb ik nog het meeste contact. We gaan wel eens buurten bij elkaar, en als de een of de ander hulp nodig heeft, staan we voor elkaar klaar!


Vraag 8/9: Wat is jouw mooiste herinnering of belevenis die je hebt gehad op de server?

Antwoord: Terug in de begin tijden van Haunted, waar we met een klein groepje tot diep in de nacht online waren. In die tijd was het ook nog een hechte kleine community.

NookieS5 1.png
NookieS5 2.png


Vraag 9/9:
Welke boodschap zou je aan al je mede Haunties willen meegeven?

Antwoord: Wees aardig voor elkaar, en wees vooral creatief bezig!
----------


Tot zover de interview met Nookie_S5. Ik wil hierbij mijn complimenten geven voor de goede antwoorden en zinsopbouw! En natuurlijk de leuke screenshots van de oude tijden op Haunted :yum:. Volgende maand zal er weer een andere speler gekozen worden voor een interview.

Veel speelplezier op HauntedMC!