Hauntedmc hoofdstuk 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Haunties,

De hoogste tijd voor weer een nieuwsbericht over de server. Helaas heb ik het persoonlijk de afgelopen maanden zeer druk gehad, net als enkele andere staffleden.

Gelukkig kan ik melden dat er de komende tijd meer van ons te verwachten is! Maar wel gaan er enkele fundamentele veranderingen plaatsvinden.

Allereerst is het van belang te weten dat we in de 5 jaar tijd dat Haunted/Fokcraft draait altijd de community op plek 1 hebben geplaatst en vanuit daar zijn gegroeid over de jaren. We willen terug naar deze kern en gaan de server om onder andere die reden 'versimpelen'.

De kern van HauntedMC zal bestaan uit een actieve community, een actief betrokken en gemotiveerd vernieuwd stafteam en centraal de 4 grootste gamemodes Creative, Survival, Factions en Skyblock. Aandacht zal dus volledig daar gelegd worden.

De nadruk ligt als eerste om Survival zo snel mogelijk draaiende te krijgen, dit heeft dus absoluut de prioriteit bij ons. We zijn druk bezig met alle claims aan het overzetten en hopen dit binnen afzienbare tijd te voltooien. Waar mogelijk vragen we hulp van gemotiveerde haunties die veel ervaring met worldedit en schematics hebben (15+ leeftijd) die ons daarbij willen helpen. Voel je dus zeker geroepen om hierop te reageren, echter kunnen we niet iedereen laten helpen gezien het wel georganiseerd moet gebeuren.
De deadline voor het plaatsen van je claim in het survival1 topic is Woensdag 15 november 23:59.

De server zal dus flink gaan veranderen en we hopen dat dit snel een positief effect zal hebben. We focussen ons hierbij minder op uitbreiden en de kwantiteit en veel meer op de kwaliteit en de community. We hebben jaren lang met plezier aan HauntedMC gewerkt, maar op dit moment moeten we echt een stapje terug doen om met een frisse wind weer te gaan knallen als community.

We hopen op al jullie steun, want een server met een geschiedenis van bijna 700.000 unieke haunties en 12.000 forum leden heeft de aandacht nodig van alle leden van de community :smile:. Vanuit veel verschillende hoeken is hulp altijd welkom en we stellen het zeer op prijs. Komende tijd gaan we deze lap tekst uitwerken op de server en zullen jullie zeker het een en ander geüpdatet zien worden. We doen dit op een manier waarbij we proberen niemand te benadelen en alle features te waarborgen.

Wanneer er nieuws is zal dit meteen vermeld worden.

~Het hele stafteam.
 
Laatste update:

Rhesh'a

Supreme
Mathjis
Mathjis ✔
Supreme
27 jun 2017
5
1
80
23
waar kan je je aanmelden voor de claims over te zetten heb heel wat ervaring met WE inclusief schematics opslaan plaatsen maken

Sign me up
17 jaar
IGN: Mathjis
 

SteinGames

Supreme
steingames
steingames ✔
Supreme
8 aug 2017
6
0
93
23
Noord-Nederland
In dit bericht staat dat we tot vanavond de tijd hebben om de claim in te dienen. Nu wou ik m'n claim indienen via het topic en nu staat dat hij gesloten is?...
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
In dit bericht staat dat we tot vanavond de tijd hebben om de claim in te dienen. Nu wou ik m'n claim indienen via het topic en nu staat dat hij gesloten is?...
Excuus, vergissing in de datum, topic wordt weer open gezet.
 

iFythius

Niet Verified
27 jul 2017
5
1
57
20
Ik ben benieuwd hoe dit gaat gebeuren, naar mijn mening toch kitpvp niet combineren met factions omdat Kitpvp vroeger zo'n speciale plek was. Ik neem zeker een kijkje als kitpvp er is, ik hoop dat dit veel andere ook doen zodat ze blijven ;)
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Ik ben benieuwd hoe dit gaat gebeuren, naar mijn mening toch kitpvp niet combineren met factions omdat Kitpvp vroeger zo'n speciale plek was. Ik neem zeker een kijkje als kitpvp er is, ik hoop dat dit veel andere ook doen zodat ze blijven ;)
Het is of geen kitpvp, of kitpvp combineren met factions. Anders houden we het probleem met teveel te onderhouden servers voor te weinig spelers en houdt je het complexiteit probleem.
 

SirDannyy

Supreme
SirDannyy
SirDannyy ✔
Supreme
25 jul 2015
223
49
237
25
Limburg
Het is of geen kitpvp, of kitpvp combineren met factions. Anders houden we het probleem met teveel te onderhouden servers voor te weinig spelers en houdt je het complexiteit probleem.

Gaan Prison en miners ook weg?
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Gaan Prison en miners ook weg?
Gaat blijken uit de vragenlijst die we onlangs gedeeld hebben :)
Als niemand daarvoor stemt en niemand daar actief is, is er geen punt om een gamemode te houden. So we shall see.
 

Roan

God
Rayy
Rayy ✔
God
23 jun 2017
2
0
78
Ben blij te zien dat haunted weer verder gaat met verbeteren hopelijk word 2018 een goed jaar weer voor haunted

#Haunties
 

skyblockdylan

Niet Verified
18 mei 2016
123
24
134
Het is of geen kitpvp, of kitpvp combineren met factions. Anders houden we het probleem met teveel te onderhouden servers voor te weinig spelers en houdt je het complexiteit probleem.

Ik lees geregeld in chat dat mensen het jammer vinden dat kitpvp en faction samen ineen komt.
Is het niet mogelijk wel kitpvp maar geen factions, factions speelt echt bijna niemand.
Ik vermoed dat er meer vraag is naar kitpvp dan factions
Of een poll erover houden? Het is een idee.
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Ik lees geregeld in chat dat mensen het jammer vinden dat kitpvp en faction samen ineen komt.
Is het niet mogelijk wel kitpvp maar geen factions, factions speelt echt bijna niemand.
Ik vermoed dat er meer vraag is naar kitpvp dan factions
Of een poll erover houden? Het is een idee.
Als niemand factions speelt, wat is er dan jammer aan dat Kitpvp in factions te vinden is? Je merkt dan toch niks van het factions aspect.. :P
 

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
Hetzelfde met prison. Veel vraag. Weinig gespeeld uiteindelijk
 

Bliksem79

Supreme
Bliksem79
Bliksem79 ✔
Supreme
19 sep 2013
250
30
187
Wanneer wordt ongeveer verwacht dat nieuwe survival open gaat?
 

artho

Niet Verified
31 okt 2014
989
189
244
Ik lees geregeld in chat dat mensen het jammer vinden dat kitpvp en faction samen ineen komt.
Is het niet mogelijk wel kitpvp maar geen factions, factions speelt echt bijna niemand.
Ik vermoed dat er meer vraag is naar kitpvp dan factions
Of een poll erover houden? Het is een idee.
Waarom zou je het niet combineren?
 

mylano

Supreme
megammo
megammo ✔
Supreme
28 mei 2017
31
14
124
24
We zijn atm druk bezig alle claims over te zetten (+- 500 x_x) zodra dit is gedaan kunnen we een exacte datum kunnen geven.
succes aan iedereen van het stafteam met het overzetten dat zal een hels karwei zijn om te doen(ik heb wel ervaring met worldedit tho alleen heb ik zelf lange dagen dus ik kan helaas niet helpen)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.