Hauntedmc hoofdstuk 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Haunties,

De hoogste tijd voor weer een nieuwsbericht over de server. Helaas heb ik het persoonlijk de afgelopen maanden zeer druk gehad, net als enkele andere staffleden.

Gelukkig kan ik melden dat er de komende tijd meer van ons te verwachten is! Maar wel gaan er enkele fundamentele veranderingen plaatsvinden.

Allereerst is het van belang te weten dat we in de 5 jaar tijd dat Haunted/Fokcraft draait altijd de community op plek 1 hebben geplaatst en vanuit daar zijn gegroeid over de jaren. We willen terug naar deze kern en gaan de server om onder andere die reden 'versimpelen'.

De kern van HauntedMC zal bestaan uit een actieve community, een actief betrokken en gemotiveerd vernieuwd stafteam en centraal de 4 grootste gamemodes Creative, Survival, Factions en Skyblock. Aandacht zal dus volledig daar gelegd worden.

De nadruk ligt als eerste om Survival zo snel mogelijk draaiende te krijgen, dit heeft dus absoluut de prioriteit bij ons. We zijn druk bezig met alle claims aan het overzetten en hopen dit binnen afzienbare tijd te voltooien. Waar mogelijk vragen we hulp van gemotiveerde haunties die veel ervaring met worldedit en schematics hebben (15+ leeftijd) die ons daarbij willen helpen. Voel je dus zeker geroepen om hierop te reageren, echter kunnen we niet iedereen laten helpen gezien het wel georganiseerd moet gebeuren.
De deadline voor het plaatsen van je claim in het survival1 topic is Woensdag 15 november 23:59.

De server zal dus flink gaan veranderen en we hopen dat dit snel een positief effect zal hebben. We focussen ons hierbij minder op uitbreiden en de kwantiteit en veel meer op de kwaliteit en de community. We hebben jaren lang met plezier aan HauntedMC gewerkt, maar op dit moment moeten we echt een stapje terug doen om met een frisse wind weer te gaan knallen als community.

We hopen op al jullie steun, want een server met een geschiedenis van bijna 700.000 unieke haunties en 12.000 forum leden heeft de aandacht nodig van alle leden van de community :smile:. Vanuit veel verschillende hoeken is hulp altijd welkom en we stellen het zeer op prijs. Komende tijd gaan we deze lap tekst uitwerken op de server en zullen jullie zeker het een en ander geüpdatet zien worden. We doen dit op een manier waarbij we proberen niemand te benadelen en alle features te waarborgen.

Wanneer er nieuws is zal dit meteen vermeld worden.

~Het hele stafteam.
 
Laatste update:

whitch

ie kunt néét meer doone as kan
whitch
whitch ✔
Supreme
18 sep 2013
1.125
434
332
"Ergens op deze aardbol"
Allereerst is het van belang te weten dat we in de 5 jaar tijd dat Haunted/Fokcraft draait altijd de community op plek 1 hebben geplaatst en vanuit daar zijn gegroeid over de jaren. We willen terug naar deze kern en gaan de server om onder andere die reden 'versimpelen'.

De server zal dus flink gaan veranderen en we hopen dat dit snel een positief effect zal hebben. We focussen ons hierbij minder op uitbreiden en de kwantiteit en veel meer op de kwaliteit en de community. We hebben jaren lang met plezier aan HauntedMC gewerkt, maar op dit moment moeten we echt een stapje terug doen om met een frisse wind weer te gaan knallen als community.

Back to the good old days:hearteyes::innocent::yum:
 
  • Like
Reactions: Nookie_S5

Sfekke22

Niet Verified
7 jun 2017
64
24
147
24
België Vlaams-Brabant, Leuven
Tof dat er je een update gaf Remy ;)
Nu weet iedereen waar op & af.
Ik heb nu terug een geweldig goed gevoel over haunted, had even wel het gevoel dat de server offline ging gehaald worden wegens tekort aan persoonlijk tijd. Maar goed dat gebeurt gelukkig niet :relieved:
Over het overzetten van die claims, ik heb wel wat ervaring met worldedit & schematics.
Je mag me altijd vragen om te helpen via discord,pm op forum, of gewoon in-game.
 
D

Deleted member 13307

Guest
Ik zou graag een handje willen meehelpen aan het overzetten!
Lijkt me een goed idee om dit goed en snel af te ronden.
Maak maar contact als je me hulp nodig hebt, ik ben minder op Haunted vanwege het wachten op de Survival update en school, maar zodra
ik kan helpen met dingen zal ik zeker actiever worden.
Ik kan verder ook wel overweg met WorldEdit en zo nodig ook Scematic.
(Ik reageer sneller op Discord trouwens)

Ik ben zoiezo al blij om te horen dat het eraan komt!

-Joshua

PS: Ik ben alleen wel 14, maar ehh.. Kan alsnog hoop ik? Desnoods gedraag ik me iets volwassener om ouder te lijken.. xD
 
Last edited by a moderator:

Misskip

Niet Verified
11 nov 2017
4
1
50
23

"De nadruk ligt als eerste om Survival zo snel mogelijk draaiende te krijgen, dit heeft dus absoluut de prioriteit bij ons. We zijn druk bezig met alle claims aan het overzetten en hopen dit binnen afzienbare tijd te voltooien. Waar mogelijk vragen we hulp van gemotiveerde haunties die veel ervaring met worldedit en schematics hebben (15+ leeftijd) die ons daarbij willen helpen. Voel je dus zeker geroepen om hierop te reageren, echter kunnen we niet iedereen laten helpen gezien het wel georganiseerd moet gebeuren."


Ik wil best helpen, ben alleen nog geen 15.... kan opzich wel prima met WE omgaan xD
-MissKip
 
  • Like
Reactions: Maaraa

Foxrazu

Niet Verified
27 jul 2017
8
2
40
23
ik vindt het echt geweldig maar heb 1 vraagje dan hoe zit het met prison die game mode wordt dan natuurlijk niet vermeldt hoe zit het daar dan mee zal prison stoppen dan? vandaag was de party mine zelf's niet gesloten van gisteren er onbreken zelf's sommige bouw blokken op sommige plaatsen #rip prison for ever #neen geen haat ik wil dit gwn even mee delen wandt kmaak me zorge mvg foxrazu
 
  • Like
Reactions: Maaraa and Sfekke22

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.439
159
219
hutje op de hei :)
Zou mooi zijn als het weer wat kleinschaliger en persoonlijker word. Als je te snel te groot word zonder aandacht te blijven besteden aan de basis val je vanzelf om. Hopelijk word de survival wereld weer net zo gezellig als toen ik voor het eerst minecraft online ging spelen en meteen een geweldige click had met de haunted survival spelers.

Hopelijk staat de vulkaan weer snel klaar want heb een berg aan motivatie opgespaard om hem nog meer epic te maken, waar ik ongetwijfeld nog meer claimblockjes voor zal moeten bij elkaar sprokkelen hahaha. Long live Schematics en w.e. Zonder die 2 waren vel van mijn creaties niet te doen geweest hahaha
 
  • Like
Reactions: Sfekke22 and whitch

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
Welp returning to survival to get all those shiny thingiesssss again
iamrich.jpg
 

SteinGames

Supreme
steingames
steingames ✔
Supreme
8 aug 2017
6
0
93
23
Noord-Nederland
Yes! eindelijk het bericht waar we ons op verheugd hadden. Ook ik zal mijn claim nog even gaan opgeven, heb expres gewacht zodat ik nog wel verder kon in survival. Als je me nodig hebt voor het overzetten van claims o.i.d, Stuur me maar een bericht! Ik kijk uit naar de nieuwe server!
 

FenneEm

God
FenneEm
FenneEm ✔
God
14 apr 2016
45
11
127
26
Beek, Zuid-Limburg
Dan zal ik kijken of ik de heren terug kan krijgen, als broertje lief niet al te pissed meer is ivm verleden 'grapjes'.
Pap zal niet meer terug komen ivm nou ja dat is nog al gevoelig:pensive: (ligt niet aan Haunted).
En ik kijk heel erg uit naar een oud haunted met de oude spelers en nieuwe natuurlijk! Ik hoop dat het terug gaat naar eerst kwaliteit en dan kwantiteit (niet beledigend bedoeld).

Ben zelf erg druk met mijn opleiding Horeca, hoewel ik nu een pauze van 4 weken heb en nee geen vakantie :tongueclosed: gebroken voet bij het rennen opgelopen. :tearsofjoy:

Helaas ben ik niet handig met worldedit maar als je een kritisch oog nodig hebt ben ik er!

Succes @remymine en de rest van de crew

groetjes en tot snel!!!!:innocent:
 

noobbulder

Niet Verified
20 okt 2014
165
149
204
27
westervoort
Dan zal ik kijken of ik de heren terug kan krijgen, als broertje lief niet al te pissed meer is ivm verleden 'grapjes'.
Pap zal niet meer terug komen ivm nou ja dat is nog al gevoelig:pensive: (ligt niet aan Haunted).
En ik kijk heel erg uit naar een oud haunted met de oude spelers en nieuwe natuurlijk! Ik hoop dat het terug gaat naar eerst kwaliteit en dan kwantiteit (niet beledigend bedoeld).

Ben zelf erg druk met mijn opleiding Horeca, hoewel ik nu een pauze van 4 weken heb en nee geen vakantie :tongueclosed: gebroken voet bij het rennen opgelopen. :tearsofjoy:

Helaas ben ik niet handig met worldedit maar als je een kritisch oog nodig hebt ben ik er!

Succes @remymine en de rest van de crew

groetjes en tot snel!!!!:innocent:
als je wilt ik heb bijna alle items nog bewaart van de 1.7 wereld van jou, sneckrem en retep4snah op de survival server
 
  • Like
Reactions: Maaraa

FenneEm

God
FenneEm
FenneEm ✔
God
14 apr 2016
45
11
127
26
Beek, Zuid-Limburg
als je wilt ik heb bijna alle items nog bewaart van de 1.7 wereld van jou, sneckrem en retep4snah op de survival server
dat is een tijd terug XD dat je dat nog bewoord hebt XD
 

noobbulder

Niet Verified
20 okt 2014
165
149
204
27
westervoort
dat is een tijd terug XD dat je dat nog bewoord hebt XD
de 1.7 wereld is weg maar ik heb al jullie items over geplaatst naar de 1.8 wereld en ze staan apart op me eiland/base. koste wel wat tijd (zonder shulker boxes) maar voor het geval de familie fenne hape en theis wilt online wilde komen heb ik het bewaard
 

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
De 1.7 wereld wordt nu bewoond door Spirits van Nostalgie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.