HauntedMC 1.16 Update

1593945980850.png

Beste Haunties,

Bij deze willen we jullie op de hoogte stellen dat al onze servers bereikbaar zijn van versie 1.9 tot en met de laatste versie 1.16.

We hebben tevens niet alleen join support, maar we hebben alle gamemodes volledig geüpdatet naar 1.16 als basis versie. Dat betekent dat alle 1.16 mobs, items, blocks en andere nieuwe dingen te gebruiken zijn op ALLE HauntedMC gamemodes.

De aangeraden versie voor de beste speelervaring is 1.16.1 op dit moment.

We proberen altijd zo snel mogelijk de nieuwste versie voor jullie beschikbaar te stellen. En dat met de stabiliteit die jullie van ons gewend zijn. Natuurlijk zullen er altijd wat bugs gevonden worden, maar deze kunnen worden gemeld op het Forum of bij de Support.

- HauntedMC Team
 

Bijlagen

  • LBdph3wYc6AVQecBD8J7Md.png
    LBdph3wYc6AVQecBD8J7Md.png
    1,2 MB · Bekeken: 1.069

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Veel bugs zijn opgelost vanavond.

Aub report alle bugs die je tegenkomt op het forum of bij de support, al is het maar iets kleins!
 

happyfoxyboy

Community Ambassador
happyfoxyboy
happyfoxyboy ✔
Ambassador
1 mrt 2016
157
164
300
19
Velp
Kijk eens aan! Vooruitgang word geboekt :P, Succes met de volgende gamemodes! Ik kijk er al naar uit voor wat afwisseling van Survival :)
 

DeFacist

Niet Verified
18 mei 2020
24
5
100
19
Mojang is nu al 1.16.2 bezig er is al weer een nieuwe mob toegevoegd die spawnen in bastions ze heten piglin brute maar mijn vraag is moet dan heel de nether reset komen of hoeft dat niet

Mvg Daan
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Mojang is nu al 1.16.2 bezig er is al weer een nieuwe mob toegevoegd die spawnen in bastions ze heten piglin brute maar mijn vraag is moet dan heel de nether reset komen of hoeft dat niet

Mvg Daan
Als die mob spawnt dan is het leuk meegenomen, maar we gaan geen nether resetten voor 1 type mob.

Als daardoor die mob nooit zal spawnen, dan valt het onder de noemer jammer maar helaas. Misschien een public farm ervan maken met een spawner, maar meer kunnen (en zullen) we niet doen.
 

DeFacist

Niet Verified
18 mei 2020
24
5
100
19
Oke maar ze spawnen gewoon in bastions waar nog geen mensen zijn geweest

Mvg Daan