Haunted vraag van de week (minecon editie)

  • Topicstarter Datdus
  • Startdatum
  • Topic Volgers 58
Status
Niet open voor verdere reacties.

Kikebu

Niet Verified
20 mrt 2015
5
2
72
23
Duitsland
Omdat ikeen goed persoon met veel skill heb omdat ik een duitser ben die nederlands kan wat erg zelden is en me dat is zon soort beloning ;):rolleyes:
 
  • Like
Reactions: Rutgertjuh
D

Deleted member 2824

Guest
1 Een kip met een cape zie je niet vaak

2 Omdat het kan

3 Omdat kippen met een cape nog maar baas is dan een normale kip
 
  • Like
Reactions: Rutgertjuh

Thijsjuh

Niet Verified
15 nov 2014
106
84
164
24
Om dat ik lief en schattig ben.

DUHHHHH
 
  • Like
Reactions: Rutgertjuh

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
25
Ik verdien de cape omdat, ik al heel lang op deze server speel en ik hierdoor gemotiveerd raakte om minecraft te blijven spelen. De staff was toen heel vriendelijk en was bereid om mij te helpen. Hierdoor bleef ik doorspelen en had ik de mooiste tijden op de Haunted Factions Server. Ik kwam ook in contact met andere personen die heel aardig waren. De community van Haunted is de #1 :)
*kuch* alles "was" mooi *kuch*
 
  • Like
Reactions: Rutgertjuh

InThana

Niet Verified
19 mrt 2015
77
17
119
23
ik verdien de cape omdat ik altijd positief ben en aardig ben tegen iedereen :p en omdat ik nooit naar minecon kan gaan
 
Laatste update:
  • Like
Reactions: Rutgertjuh

dannyking11

Niet Verified
30 sep 2014
47
6
99
22
waarom zou ik een minecon 2015 cape verdienen? nou omdat ik nu 2 jaar op haunted ongeveer speel en omdat ik nu er veel voor de server bezig ben met maps maken op de bouwserver dus bouwteam en omdat ik probeer zovaak mogelijk de community bij elkaar te brengen voor zelf bedachte events enzo. :D
 
  • Like
Reactions: Rutgertjuh

StripAxeBabe

Niet Verified
7 jun 2015
94
14
109
22
Oké, hier ga ik nog 2 jaar over nadenken warneer is de uitreiking?
 

fordmax

Niet Verified
20 feb 2015
0
7
59
58
I love haunted network en ik wil de server nooit meer verlaten en ik verdien een cape omdat ik al 3 jaar op deze server speel en ik hou van Cake dus Ik wil zeggen.... I LOVE HAUNTEDMC :)Liefs Fordmax Minecraft nick: Coco_Fordmax <3
 
  • Like
Reactions: Rutgertjuh

DarkWolnir

Supreme
DarkWolnir
DarkWolnir ✔
Supreme
8 feb 2015
26
9
144
ik wil die cape gwn omdat ik cool ben :cool: en omdat ik bijna sinds haunted bestaat op deze server speel ongeveer dat er 60 mensen waren speelde ik er al op en ik ben heel vriendelijk ;) dus just gimme da cape >:)
 
  • Like
Reactions: Rutgertjuh
D

Deleted member 3030

Guest
Waarom ik moet winnen???
Omdat ik elke dag voor Remy 4x stem, nog nooit gebanned ben, altijd heel aardig ben, iedereen help die hulp nodig heeft in survival2 (speel daar alleen) en omdat de staff mij gewoon een beetje van hun swag-gehalte moet geven! Ik wil ook SWAG! :p


En....... Bovendien wanneer ik win, maak ik standbeelden van de jury in survival2!! Very big!! Dus jaaaa, jury willen jullie een standbeeld? You now what to do.....
 
  • Like
Reactions: Rutgertjuh

artho

Niet Verified
31 okt 2014
989
189
244
Wel Ritch:
ik ben artho en ik maak redelijk vaak ruzie, de meeste kennen me drm ook xD
maar wrm verdien ik die minecon? welluh zoals ik al zei maak ik vaak ruzie maar deze maand heb ik echt me best gedaan om niet zo felle woordjes te gebruiken. het is redelijk gelsaagd maar heb er nog steeds gebrukt zoals noob enzo :P
btw ik verdien het ook omdat ik DE beer ben van de liefde <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
wrm verdien ik het niet : uh ik was nogal boos op de staff dat het laggt dus heb een paar keer goed me mening gezegd :P
HOPELIJK WIN IK <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
 
  • Like
Reactions: Rutgertjuh

GoudenBlok

Niet Verified
23 jun 2015
1
1
42
25
Belgie
Omdat ik super graag een real minecraft cape wil en niet zo een van optifine want die heb ik al :|
Ik heb er echt toen ik nog niet wist dat je het niet kon kopen zeker 2 weken het internet afgezocht voor een cape die ik kon kopen
en ik speel ook super graag op jullie server meestal op Survival2
 
  • Like
Reactions: Rutgertjuh

PluizigeEgel

Niet Verified
27 mrt 2015
10
10
79
24
waarom zou ik die cape willen nou jah wie wil niet een cape de kans dat ik die cape win is echt klein dus hier gaan we proberen
rede 1 als ik zou winnen flip ik hem de bag lijkt me nog het gaafste
rede 2 ik ben al heel pluizig dus met en cape ben ik uber pluizige wie wil dat niet ( free hug bij mij)
rede 3 de pen zou ik mee naar school mee nemen en dan die Swager zijn met die pen
rede 4 en als ik op een andere server ben en iemand zeg wow ben je bij minecone geweest zeg ik neeh dat is het niet er is een super server ^^
rede 5 het is een cape iedereen ziet het dat is zoo! gaaf een cape kom op ben je net super man
rede 6 als ik de cape zou winnen zou ik een foto shout met me zelf doen ( kan de pijnlijke vinger nog voelen van de vorige foto shoot met me base XD)
rede 7 met een cape ben je net een beetje anders :P
rede 8 de cape past heel erg bij me ogen ^^

suc6 allemaal met het winnen
en de staff met lezen XD may the best winn


Greets pluis
 
  • Like
Reactions: Rutgertjuh

275wolf

God
zwofly
zwofly ✔
God
30 sep 2014
125
20
174
Ik zou HEEL graag die cape willen, ookal heb ik er al 1 van OF.
Waarom ik 'm verdien?:
Omdat ik altijd behulpzaam probeer te zijn en iedereen probeer te helpen.
Omdat ik Haunted natuurlijk de beste server van NL vind. :D
Omdat SWAG.
Groetjes, Wolfy
 
  • Like
Reactions: Rutgertjuh
Status
Niet open voor verdere reacties.