Haunted vraag van de week (minecon editie)

  • Topicstarter Datdus
  • Startdatum
  • Topic Volgers 58
Status
Niet open voor verdere reacties.
R

Rutgertjuh

Guest
Iedereen verdient die cape, helaas kan maar één iemand 'm krijgen ;).

Mvg,
Rutger
 
Last edited by a moderator:

RainbowTreat

Niet Verified
21 dec 2014
7
24
92
Bekijk bijlage 2523

Ja ja hoor. We zijn weer terug op Nederlandse bodem en het is vandaag ook weer tijd voor de vraag van de week!

Maar dit is geen normale vraag van de week, je maakt namelijk kans op een Minecon 2015 Cape en een goodie bag met minecon items!

Hoe kan je deze vette prijs

binnenhalen? Beantwoord de vraag. Het leukste antwoord wint!

"Waarom verdien jij een Minecon 2015 cape?"

De winnaar wordt volgende week maandag bekend gemaakt.

Veel succes!
Haunted staff
zodat ik er dan 2 heb
 

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
336
49
234
23
asten
www.twitter.com
Ik zou die cape en goodiebag graag willen winnen omdat ik al jaren een trouwe haunted/minecraft speler ben en graag mensen help en proberen een zo goed mogelijke indruk op spelers/staff die nieuwe zijn op de server/serverdeel.

En ik ben zo autitisch en ADHDer als het maar kan en dat mag iedereen weten en vragen over stellen



Groet jullie sneaky
 
  • Like
Reactions: Rutgertjuh

MIles

Niet Verified
19 dec 2014
47
7
109
21
ik verdien een cape omdat ik al heel lang op de server speel (2,5 jaar ongeveer) en het een hele leuke server vind! en ook vind ik het niet waard om 10 euro aan een cape uit te geven, en als ik de cape niet win, wens ik de winnaar er heel veel plezier mee!
Edit: En natuurlijk omdat ik bijna jarig ben (17 Juli) , het zou een geweldig cadeau zijn!
#LoveHaunted


Iedereen Good Luck! ; )
 
  • Like
Reactions: Rutgertjuh

ChicChinouk

Moderator
Staff member
chicchinouk
chicchinouk ✔
Moderator
28 apr 2014
18
43
229
Rotterdam
Ik zou de cape kunnen gebruiken voor mijn duivelse plan.
Om als een druppel water terug te kunnen vliegen naar de wolken,
door middel van mijn vlieginator (waar ik alleen nog een minecon cape voor nodig ben) zonder te verdampen en daarmee de natuur te verwarren, dat ervoor zorgt dat de natuur uit balans raakt en ik mijn duivelse plan kan voortzetten om eerst de regio over te nemen en daarna de gehele wereld. want mijn naam is Dauw Doofenshmirtz.

En door de cape kan zelfs agent Perry mij niet meer stoppen.

Mag ik aan je zijde staan als duivelse eenhoorn?
 
  • Like
Reactions: Rutgertjuh

ChicChinouk

Moderator
Staff member
chicchinouk
chicchinouk ✔
Moderator
28 apr 2014
18
43
229
Rotterdam
Uhm waarom niet ik kan je beter vragen?

Ik ben tenslotte een echte lopende koelkast en niet zomaar 1 he!
De enige echt walk3n_fridge.

En met zo'n cape zoef ik zo naar iedereen die maar wat kouds wilt drinken of ijsje wilt ik heb tenslotte ook nog een vriesvak in me hoofd ;)

En vergeet niet zo'n cape zorgt voor een veel snellere refill in de koelkast en dus meer voor iedereen!!!

En zeg nou eerlijk met een cape wordt ik dus de echte super koelkast!:0
je bent niet de enige lopende koelkast hoor
 
  • Like
Reactions: Rutgertjuh

niek plijnaer

Niet Verified
16 mrt 2015
150
18
160
23
cuz ik op haunted heb leren bouwen pvpen eigenlijk heeft haunted me zo'n beetje alles geleerd factions allemaal! ik verdien die cape zodat ze hem kunnen zien als ik ze rek <3 die cape is gwn awesome en een minecon cape GA TOCH WEG DUDE DE AWESOMEST CAPE EVAHH!
ign cpt_naikie
 
  • Like
Reactions: Rutgertjuh

niek plijnaer

Niet Verified
16 mrt 2015
150
18
160
23
Dit is een klein verhaaltje waar de cape daadwerkelijk vandaan komt en aan wie die toebehoort:

Er was eens een eenzame Lord op een klein eilandje. Deze Lord was erg alleen en moest dus alles zelf doen: minen, vechten, bouwen, etc.. Hij kwam nooit iemand anders tegen. Toen kwam er op een gegeven moment iemand waarmee hij alles deed. Van huizen bouwen, tot tegen creepers vechten. Een heel goede vriend dus. Deze vriend had veel meer vrienden dan alleen de Lord. De vrienden van Lords vriend deden ook alles samen. Bouwen, minen, vechten en dat was altijd heel erg gezellig. De Lord werd ook al snel vrienden met iedereen en hij werd al snel het populairste van iedereen en niemand kon meer zonder hem. Hij werd de leider van iedereen, maar op een gegeven moment verdween hij! Hij verdween en het leek erop alsof hij nooit meer terug zou komen. Iedereen had verdriet, maar er was één moedig man, genaamd Remy. Hij zei tegen iedereen: "Besten, we hebben nu afscheid genomen van onze geliefde leider, de Lord. Wij kunnen nu wel met verdriet blijven zitten en niks doen, maar daar komen we niet verder mee. Nu stel ik voor dat we met z'n allen verder gaan zoals we denken dat de Lord het wou. Ik zal jullie hierin leiden!" Zoals gezegd werd, gebeurde het. Iedereen ging weer verder met zijn dagelijks leven en Remy nam de taak van de Lord over. Dit deed hij niet alleen, maar samen met twee goede vrienden, genaamd Ritch en Damian. Met z'n drieën leidden ze het hele dorp naar een stad en zelf nog groter: naar een heel koninkrijk! Er kwamen steeds meer dingen in het koninkrijk: Een arena, een prison, een architectenbureau waar de beste mensen de mooiste gebouwen ontworpen.

Het koninkrijk, waar Remy, Ritch en Damian nu de macht hadden, werd zelfs zo groot dat ze andere koninkrijken overnamen en het breidde zich steeds meer uit. Het enige probleem dat er was, was dat ze geen naam voor hun koninkrijk hadden. Ze besloten dat het koninkrijk Lord's Kingdom zou heten, naar herinnering van de Lord.

Alles ging helemaal geweldig tot op een zekere dag. Toen kwamen er geesten naar het koninkrijk die het overnamen. Iedereen probeerde te vluchten, maar helaas, de geesten staken het koninkrijk in brand en sloten de poorten waardoor iedereen zou verbranden! En toen, toen niemand het verwachtte, kwam hij: De Lord! De Lord was terug en dit keer om iedereen te redden van de geesten! De Lord verdrong de geesten, doofde het vuur en redde zo iedereen! Er was alleen nog één geest over, deze moest hij in een lamp opsluiten, zodat er nooit meer geesten zouden komen, maar deze geest was sterk, sterker dan alle anderen. De Lord vocht tegen hem en deed zijn best. Hij leed pijn en bloedde waar hij maar bloedde kon. Uiteindelijk lukte het hem met heel veel pijn de geest in het glas te krijgen. Het koninkrijk was gered! Maar, de Lord was zo uitgeput dat hij neerviel op een cape...

De Lord werd wakker en hij keek om zich heen: "Huh... Wie zijn jullie?", zei hij. Iedereen stond om hem heen en bekeek hem, hij had de hele stad gered! De Lord stond op en pakte de cape waar hij op lag. De cape was blauw en er stond een grote, emerald op aan de buitenkant. Aan de binnenkant stond in het klein geborduurd: Lord Rutger. Deze cape was bestemd aan Lord Rutger. Hij nam de cape en had 'm altijd aan.

Lord Rutger keek om zich heen en zag hoe het kleine dorpje was uitgegroeid tot enorm koninkrijk en besloot dat Remy, Ritch en Damian het koninkrijk verder mochten besturen.

Het koninkrijk werd door Lord Rutger 'Haunted' genoemd, aangezien het helemaal vol zat met geesten, en iedereen nam deze naam voor het koninkrijk over. Het koninkrijk wordt nog tot op de dag van vandaag door Remy, Ritch en Damian bestuurt en het wordt nog steeds iedere keer groter!

Dit was/is Lord Rutger:
55sa8.png


LordRutger vroeger met een paar strijdmakkers van hem:
Bekijk bijlage 2543


Leuk verhaaltje? Vast niet, ik kan echt geen verhalen schrijven, maar ik heb m'n best gedaan :). In dit verhaal staat dat Lord Rutger (ik dus ;)) eigenlijk de rechtmatige eigenaar van de cape is, maar hij gunt de cape aan ieder ander, want hij is een van de Nederlanders die niet gierig/hebzuchtig is en hem ook anderen gunt ;).

Mvg,
Rutger

Ps. Wie van jullie is er zo geweldig zijn/haar cape weg te geven?
OMG GG
 
  • Like
Reactions: Rutgertjuh
Status
Niet open voor verdere reacties.