Haunted vraag van de week! #6

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gravity0123

Niet Verified
3 feb 2015
3
2
67
22
Mijn oudste herinnering van Haunted Network was dat ik in een klein cobblestone huisje woonde op survival. Op een gegeven moment ging ik verhuizen en toen kwam ik in een uitdagend avontuur terecht. Geen armor, Bijna geen eten en amper wat ijzer.
Ik kwam in een donkere grot terecht en daar was een zombie die een wortel dropte! Wat was ik toen blij! Ik had toen nog nooit gehoord van de market op Haunted! Elke dag speel ik nog steeds met plezier op Haunted Network! Echt een topserver!
 
  • Like
Reactions: Tigerking76
D

Deleted member 3363

Guest
Mijn vroegste herinnering... Mhm, toen het nog Fok!Craft heette werd ik niet geholpen door de mods toen ik Engels praatte.
 

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.439
159
219
hutje op de hei :)
Binnenkomen en dat er een speler is die me alles kon uitleggen :)
 

Thijss

Niet Verified
9 nov 2014
56
7
102
Oeh. Er was aan het begin van haunted een hacker gejoined die een dreigde alles plat te gooien. Dus wij zo van "Ja joh tuurlijk, doe je best". En toen raakte de poep de ventilator. :') @remymine will remember. Die gast was ook echt onbanbaar had heel erg veel gestolen accounts.
Wooooowwwww hoe hebben jullie die eruit gekregen toen? Ik wist niet dat hacken zover kon gaan
 

LS161

Supreme
LS161
LS161 ✔
Supreme
16 feb 2015
12
0
129
22
mijn oudste heringing is met me vriend survival spelen
 

DuracellKonijn

Supreme
DuracellKonijn
DuracellKonijn ✔
Supreme
13 okt 2014
861
388
380
23
Antwerpen
Oeh. Er was aan het begin van haunted een hacker gejoined die een dreigde alles plat te gooien. Dus wij zo van "Ja joh tuurlijk, doe je best". En toen raakte de poep de ventilator. :') @remymine will remember. Die gast was ook echt onbanbaar had heel erg veel gestolen accounts.
Jammer genoeg bestaan er zo'n ondankbare mensen :(
 

778844

Niet Verified
5 apr 2015
5
1
72
23
ik heb eigenlijk al vaak een trauma gekregen ik ben al heel veel op skyblock gefopt met /tpa waardoor al mijn stuff kwijt was en dat verschillende keren en ook bij hungergames dacht ik dat ik goed bezig was: goed armer, goed zwaard, ... tot een tegenspeler die ik wou doden me gewoon in lava zette met een bucket!! haha lol;)
 

Vera ♡

Niet Verified
6 apr 2015
19
0
53
22
Mijn oudste herinnering aan deze server... Ik joinde, en vond het gelijk een geweldige en gezellige server !
 

razerforever

Niet Verified
10 jan 2015
108
32
169
hey,
Das een goeie vraag!
Bij mij was het toen ik voor het eerst prison kwam spelen...
Ik weet nog dat ik er alles aan wilde doen om free te worden :3
Was al best snel tot v gekomen met hulp ;)
toen was er een tijd dat ik met hulp van @Retep in 2 dagen van y naar free was gegaan.
Nou dit was mijn eerste herinnering aan haunted :D

-Razer
 

_Mrvinz_

Niet Verified
25 jan 2014
203
35
234
22
Netherlands
twitter.com
ik joinde en werd gelijk geholpen door @Bliksem79 op survival omdat ik toen een dag minecraft speelde en er geen bal van snapte
 

Neon5

Verbannen
Neonstreet5
Neonstreet5 ✔
God
9 sep 2014
298
39
184
mijn vroegste herrinering die ik nog op kan roepen is in de toen nog 1.6.4 wereld toen ik paarden zocht en bij nookie terrecht kwam en heel lang moest reizen met mn paarden 30min voor 1 paard.
mn ergste trauma was dat bijna al mijjn cavespider en spider spawners uit mn laatse xpfarm waren geroofd

Die spider spawner waren door remy weg gehaald... :/
 

Clovely

Niet Verified
18 apr 2015
3
2
124
21
Vergeten te claimen en toen had iemand me huis gesloopt maar ik dacht dat ik verkeerd was gelopen (natuurlijk geen sethome gedaan)
 

kippekiller

Niet Verified
19 jun 2014
46
2
122
ik was bezig met een spawner room toen er 2 noobs aan kwamen lopen doe vraagde om wat armor van de xp farm (1 jaar geleden)
en ben tot vandaag de dag nog bevriend met hun en spreek zowat elke dag well
 
Status
Niet open voor verdere reacties.