Haunted vraag van de week #5

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thijsjuh

Niet Verified
15 nov 2014
106
84
164
24
Ik zou TNT pakken om het huis van mensen op te blazen.
Daarmee zou ik de halve wereld uitmoorden.
En ook pak ik heel veel dia om het vervolgens door te verkopen en rijk te worden.
(#DontTakeThis2Serious)
 

LaNomi2001

Niet Verified
17 feb 2015
45
4
84
22
Ik zou een zeer groot gebouw maken waar ik alle mensen die geen onderdak hebben toch kunnen wonen/overblijven
en als dat klaar is en ik nog tijd over heb maak ik een grote villa voor mij en al me vrienden op een farm
 
  • Like
Reactions: cap_kai

Biba30

Niet Verified
9 apr 2014
89
46
139
totaal eens met koge! maar ik zou mezelf ook wel even een grotere kamer geven haha
 

Thijsjuh

Niet Verified
15 nov 2014
106
84
164
24
Ik snap niet waarom mensen oneens op mijn post reageren als ik erbij zet dat het niet serieus is :')
 
D

Datdus

Guest
Een kathedraal waar alle mensen van een ander geloof samen kunnen komen, zonder ruzie, met liefde, samen genieten dat er zo iets moois als de diversiteit van geloven is!
Lijkt me geweldig;
Kathedraalmoskeesinagogetempel(etc.) in 1 dag bouwen.
Opdat de mens ooit het leven met verschillende geloofsovertuigingen van elkaar geheel zal accepteren!
Zijn mensen zonder geloof ook welkom? ;)
 
  • Like
Reactions: DuracellKonijn

MelonSlice

God
MelonSlice
MelonSlice ✔
God
Ik zou de volgende dingen doen:

Steden bouwen, waar iedereen gelijk is.
Kerken bouwen, voor alle geloven bij elkaar.
Aan mensen dierbare spullen (met name diamanten, en goudstaven) geven, die het niet zo goed hebben.
Ik zou een groot kasteel bouwen voor mezelf, en daar hou ik dan kamers in voor gehandicapte mensen, zodat die vredig kunnen leven, met veel hulp van assistentes.
Ik zou mijn familie helpen, en het liefst ook veel delen van de wereld.
Ik start mijn eigen Software-bedrijf.


Dit waren de dingen die ik (het liefste) zou doen, als ik in het echte leven Creative Mode zou krijgen.
Byeh!

Groetjes,
MelonSlice.
 

noobbulder

Niet Verified
20 okt 2014
165
149
204
27
westervoort
ik zou een comand block maken (/give) en dan zet ik iedereen in creative mode lekker namelijk op die manier zijn er ook geen autos meer nodig hoeven er ook geen dieren meer geslacht worden is er ook geen economie meer nodig en zou de wereld er heel mooi uit komen te zien
 
  • Like
Reactions: Retep

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
ik zou een comand block maken (/give) en dan zet ik iedereen in creative mode lekker namelijk op die manier zijn er ook geen autos meer nodig hoeven er ook geen dieren meer geslacht worden is er ook geen economie meer nodig en zou de wereld er heel mooi uit komen te zien
Dan krijgen we een scenario als in de creative server, nee daar worden we vast beter van haha.
Lava plots, lag plots, griefing, rollplayende mensen :D
 
  • Like
Reactions: DuracellKonijn

noobbulder

Niet Verified
20 okt 2014
165
149
204
27
westervoort
Dan krijgen we een scenario als in de creative server, nee daar worden we vast beter van haha.
Lava plots, lag plots, griefing, rollplayende mensen :D
lol dan zet ik mezelf in OP mode en kan ik mensen banen uit creative zo dat aleen mensen in creative zitten die het aan kunnen
 
  • Like
Reactions: Retep

noobbulder

Niet Verified
20 okt 2014
165
149
204
27
westervoort

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Zijn mensen zonder geloof ook welkom? ;)
Natuurlijk, anders zou ik er tevens zelf ook niet in mogen, lol!
Met 'geloof' heb ik het ook over de geloofsuitingen zoals;
'Atheïsme' en 'Ietsisme'. ;)
 

MauritsPorta

Verified
MauritsPorta
MauritsPorta ✔
Verified
14 sep 2014
165
51
199
22
Nederland
Even ter zaken,

Als er mensen opeens heel veel diamonds op de markt zetten, kelders de dia prijs flink.
Neem als voorbeeld de cactus op prison: eerst was ie onbetaalbaar, nu is er veel van op de markt en koop je ze voor 5k! Dat is de reden waarom ik geen diamonds zou inspawnen zoals de rest; om de prijs hoog te houden :)
 

noobbulder

Niet Verified
20 okt 2014
165
149
204
27
westervoort
Even ter zaken,

Als er mensen opeens heel veel diamonds op de markt zetten, kelders de dia prijs flink.
Neem als voorbeeld de cactus op prison: eerst was ie onbetaalbaar, nu is er veel van op de markt en koop je ze voor 5k! Dat is de reden waarom ik geen diamonds zou inspawnen zoals de rest; om de prijs hoog te houden :)
maar de vraag is als jij creative hebt dus als jij wel veel dia zou inspawnen dan ben jij dus de enige die het kan verkopen dus verkoop je het voor veel en ben je dus meteen de rijkste man op aard
 
Status
Niet open voor verdere reacties.