Haunted vraag van de week #5

Status
Niet open voor verdere reacties.
K

Kogetsoo

Guest
Elke week stelt The Haunted Network de community, dus jou een vraag! De vraag van deze week luidt als volgt:

"Als je één dag creative mode had in het echte leven, wat zou je bouwen?"

Wil jij de community ook wat vragen? Zet deze dan in je post en misschien zie je hem de volgende week wel terug als vraag van de week!

Mijn antwoord:
"Een onderkomen voor mensen die dat niet hebben! Er zijn te veel mensen die geen onderdak hebben. Ik zou in die ene dag zo veel mogelijk huizen bouwen voor deze mensen."
 

QuintenRex

Niet Verified
Ik zou ook het zelfde doen als Koge, Maar zou voor me zelf ook een reuze kasteel bouwen en alles waar ik maar aan kan denken :p

En ik weet miss ook wel een leuke vraag ''Hoe zou jij proberen te overleven in een Zombie Apocalypse''
 

Dean

Niet Verified
31 okt 2014
98
10
109
22
een groot eiland in de lucht dus geen last van aarbevingen ofzo en dan eindeloze steak met wat diamond blocks erop enzo dan een grote villa erop bouwe
 

remerman

Niet Verified
5 apr 2015
2
3
35
22
Goeie vraag ik zou denk ik een mega
Farm ga maken voor hongerige. Gold blocks gefen aan de armen maar ook een mooie Vila
 
  • Like
Reactions: sibren

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
23
Ik zou een badass huis maken :cool:
 

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
25
Als ik een dag creative zou hebben, zou ik mijn huis verbouwen in een gigantische vierkante appeltaart, en de binnenkant opeten om te verbouwen, en uiteindelijk in te wonen!
 

kronoscreeper

Niet Verified
13 jan 2015
98
21
99
De Woestijn
heel veel chesten met enchanted golden apples en dia blocks natuurlijk! wat endstone en netharrack en obsidian omdat we dat niet in de echte wereld hebben (behalve obsidian maar zeldzaam), heel veel blaze rods, jungle saplings en BREWING STANDS EN NETHER WART EN SOULSAND, lekker veell potions brewen heb ik lekker meer dan whitch
 

778844

Niet Verified
5 apr 2015
5
1
72
23
ik zou zoveel mogelijk diamond blocks nemen en verkopen. dat ik zoooo rijk wordt dat ik alle arme mensen genoeg geld kan geven dat niemand meer arm!!!
 

778844

Niet Verified
5 apr 2015
5
1
72
23
en ik zou ook veel onzichtbaarheid drankjes nemen dan kan ik doen wat ik wil als niemand het zien!
 

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.437
155
219
hutje op de hei :)
Persoonlijk zou ik een grote werkplaats bouwen voor mensen met autisme. Voorzien van alle gemakken, machines en rolstoel geschikt.
 
  • Like
Reactions: Tigerking76

Saverio

Niet Verified
9 apr 2015
5
1
77
ik zou ook een groot kasteel bouwen maar dan in de lucht met een farm/dierenfarm.
 

Dominatordouwe

Niet Verified
14 apr 2015
0
0
18
43
Ik zou de hele dag en nacht blocken eten en zo voort in spawnen tot de dag om is en dan heb ik genoeg blocken om het hele jaar door te bouwen aan huizen voor mensen in plaats van maar 1 dag
 

Tigerking76

Niet Verified
11 jan 2014
206
60
199
Ik zou een grote moderne villa maken. I luv modern. Met een zwembad ofc! Daarna ga ik een command block gebruiken om voor altijd crea te hebben. Gna gna
 

Just_Jortjuuh

Niet Verified
7 apr 2015
1
1
64
26
Ik zou een mooi groot mansion maken met allerlei kamers en een Farm, met een mijn en een kantine. Oftewel gewoon een groot huis waar iedereen in kan wonen
 

lucky

Niet Verified
2 feb 2014
0
1
27
Ik zou een mooi huis bouwen voor mijn ouders en daarna zou ik bij ons een kelder maken die mooi is en allemaal diamanten pakken zodat ik rijk woord en dan ga ik een heel groot huis maken met 1000 kamers voor de daklozen en ik zou een groot mooi huis maken voor allen vluchtelingen en ik zou en Ik zou Is kapot maken :D
 
  • Like
Reactions: Nils

conceptswe

Niet Verified
24 mei 2014
375
159
229
25
Niet kijken stalker!
Ik zou een heel groot eiland maken in the middle of nowhere en een lekker leventje leiden met een xxxl automatische farm voor voedsel, heeel veeeel grooooote huizen en villagers spawnen om het bewoonbaarder te lijken en iron golems voor bewaking en snow golems vastzetten onder een blokje ook voor bewaking en natuurlijk veel wolven die me beschermen
 

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Een kathedraal waar alle mensen van een ander geloof samen kunnen komen, zonder ruzie, met liefde, samen genieten dat er zo iets moois als de diversiteit van geloven is!
Lijkt me geweldig;
Kathedraalmoskeesinagogetempel(etc.) in 1 dag bouwen.
Opdat de mens ooit het leven met verschillende geloofsovertuigingen van elkaar geheel zal accepteren!
 

cap_kai

Niet Verified
29 dec 2014
17
9
149
19
waarschijnlijk thuis
ik zal heel veel dia`s en al dat soort dure shit pakken
en dan aan iedereen geven die het nodig hebben
 
Status
Niet open voor verdere reacties.