Haunted vraag van de week (5 - 2018)

Haunted Radio?

  • Ja

    Votes: 18 100,0%
  • Nee

    Votes: 0 0,0%

  • Total voters
    18
Status
Niet open voor verdere reacties.

Maaraa

Niet Verified
20 sep 2014
1.155
576
313
29
Hallo beste spelers!

Elke week stelt The Haunted Network de community, dus jou, een vraag!

Zo af en toe komt er een Hauntie bij ons aankloppen met een goede vraag voor de Haunted Vraag van de Week. Zo was dit afgelopen week @GekkeHurrem1 . Onze Hurrem is een grote fan van muziek en luistert graag naar een plaatje. Wat nu als Haunted een eigen radiozender zou hebben, wat zou jij graag willen horen? Liedjes, prijsvragen, interviews, iets anders of wat meer? En welke muziekstijl zou er volgens jou gedraaid moeten worden?

radio-microphone.jpg


Wij vragen ons af... wat zou volgens jou gedraaid moeten worden op de "Haunted Radiozender"?


,,Wat ik leuk zou vinden, is het Haunted Nieuws met gasten. Met mensen discussiëren over dingen in Haunted en "echt" nieuws. Uiteraard zijn prijsvragen ook leuk. En Hauntie van de week in beeld brengen! Liedjes moeten we ook al helemaal niet vergeten, met name electromuziek :D".

Wil jij de community ook wat vragen? Zet deze dan in je post en misschien zie je hem de volgende week wel terug als vraag van de week
 

GekkeHurrem

Moderator
GekkeHurrem
GekkeHurrem ✔
Moderator
10 dec 2015
52
30
190
Belgie
gekkehurrem.dev
Kan wel als het maar niet zn radio word waar meer gepraat word dan muziek word gedraait want dan ben ik al snel klaar mee. en dan desnoods verschillende djs met verschillende muziek kan wel leuk zijn.
Zeker word het geen praat radio =D Ik zelf ben niet echt een prater maar bij evenementen is er wel een kans dat er wat gepraat word of als we een live interview plaats vinden.
 

JustBart1

Niet Verified
20 mei 2015
6
1
62
Een leuk idee, ik dacht er een klein tijdje geleden ook al aan. Ik zou zeggen dat de muziek een beetje "mainstream" muziek zou moeten zijn, zodat de meeste mensen er wel naar kunnen luisteren of van kunnen genieten. Ik denk dat het Haunted misschien wat meer diepte geeft. Kijk maar naar sommige oude habbo retro hotels (die lang niet meer bestaan), ze hadden vaak een eigen radio waarop de server gemakkelijk over kon komen tot de community tijdens evenementen en dergelijke.
 
  • Like
Reactions: GekkeHurrem

SKRWildfire

Niet Verified
2 dec 2014
424
86
237
27
Nederland
Een leuk idee, ik dacht er een klein tijdje geleden ook al aan. Ik zou zeggen dat de muziek een beetje "mainstream" muziek zou moeten zijn, zodat de meeste mensen er wel naar kunnen luisteren of van kunnen genieten. Ik denk dat het Haunted misschien wat meer diepte geeft. Kijk maar naar sommige oude habbo retro hotels (die lang niet meer bestaan), ze hadden vaak een eigen radio waarop de server gemakkelijk over kon komen tot de community tijdens evenementen en dergelijke.
Ze bestaan nog wel xD maar meeste retro hotels hadden gewoon een radio gestolen van official radio stations. Ik ken maar 1 retro hotel van de tientallen dat ik bezocht die een eigen radio had.
 

GekkeHurrem

Moderator
GekkeHurrem
GekkeHurrem ✔
Moderator
10 dec 2015
52
30
190
Belgie
gekkehurrem.dev
  • Like
Reactions: Maaraa

noobbulder

Niet Verified
20 okt 2014
165
149
204
27
westervoort
klassieke muziek of orkest muziek of opera of idk muziek waar veel instrumenten/mensen synchroon muziek maken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.