Haunted vraag van de week! #4

  • Topicstarter Datdus
  • Startdatum
  • Topic Volgers 29
Status
Niet open voor verdere reacties.
D

Datdus

Guest
Elke week stelt The Haunted Network de community, dus jou een vraag! De vraag van deze week luidt als volgt:

Tigerking76 (geef hem als bedankje een goede rating!) vraagt:
"Wat wil je later worden, en waarom?"

Wil jij de community ook wat vragen? Zet deze dan in je post en misschien zie je hem de volgende week wel terug als vraag van de week!
 
Last edited by a moderator:
D

Deleted member 3030

Guest
Ik wil server eigenaar worden, de server ga ik dan the haunted netwerk noemen, en wordt dan de populairste server van heel Nederland! :p

Nee, ik ben nu allemaal bezig met studiekeuzes maken enzo, en ga de richting in van architect/bouwkundig ingenieur/civiele techniek!

Gr,
Jordi
 

QuintenRex

Niet Verified
Wel het zit zo,

Vanaf kind ben ik al gefascineerd in de Prehistorie het begon toen ik de film Jurassic Park zag op TV toen was ik iets van de 7 jaar oud. Vanaf dan wou ik Paleontoloog worden ( Paleontoloog = Iemand die Fossiele opgraaft etc.). Maar toen ik wat ouder werd besefte ik dat ik dat niet kon doen wegens ziekte en daar heb ik het soms moeilijk mee. Maar ik blijf altijd optimistisch :)
Ik heb ook denk ik wel talent voor tekenen en daarom denk ik er aan om iets met dat te doen, Bijvoorbeeld reclame tekenen, Boeken tekenen en dat wil ik nu later worden.
 
D

Deleted member 3363

Guest
Kort samengevat:
- Mijn droombaan is natuurlijk ingenieur. Ik emigreer later na Dubai om daar die droom na te leven.
- Verder ook iets in de economie misschien, een manager functie bij Emirates lijkt me ook wel wat.
Misschien verwacht ik iets té veel. Ik ga de komende twee jaar tevens een lessen pakkket aan de Cambridge University (google het maar eens :p) volgen, dus nummero due a.k.a manager functie wordt het waarschijnlijk!
 

Tigerking76

Niet Verified
11 jan 2014
206
60
199
Al vanaf mijn 8e was ik erg geïnteresseerd in astronomie. Het ontstaan van de aarde, de big bang, supernova's, planeten, sterren. Prachtig, echt prachtig. MAAR. Op mijn 10e kwam Aadrijkskunde erbij, ook daar was ik erg geïnteresseerd in. De landen, oceanen, beweging van de platen. Op mijn 11e kon ik alle landen van zuid-amerika uit mijn hoofd opnoemen. Nog steeds weet ik niet wat het wordt. Een echt dilemma!
 

DuracellKonijn

Supreme
DuracellKonijn
DuracellKonijn ✔
Supreme
13 okt 2014
861
388
380
23
Antwerpen
Ik volg Schilderen (schilderen,behange,plamure,...) en wil daar ook me beroep van maken en dan de wet naleven

Wie hou ik voor de gek iedereen werkt later wel in het zwart..

Niet zwart werken kidz het is niet goed ookal verdien je er veel mee lol
vandaar je bouwtalenten op minecraft xD en je inrichting is ook beautyful :D
 
  • Like
Reactions: remymine

Eend

Niet Verified
7 apr 2015
3
4
82
24
Ik wil graag een gelukkige eend worden samen met mijn kuikens
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Informaticus. Aangezien je niet veel met je rug moet doen, is dat een geschikte job voorme. + ik weet al zo'n enorm veel van computers en stuff ;p
 
Laatste update:
  • Like
Reactions: jan28 and remymine

Jurgen

Niet Verified
3 jan 2015
34
27
119
21
Al vanaf kleinzaam aan was ik geintresseert in bloemen en planten. Mijn vader heeft zelf een kwekerij waar die gerbera's kweekt . Dat lijkt mij ook geweldig. Naast dat lijkt me leuk om monteur te worden. Vanaf mijn tiende kreeg ik een soort brommetje waarbij me vader alles aan me leerde hoe het zat . Nu op mn twaalfde heb ik een quad en een puch. Er blijft steeds een twijfel tussen die dingen
 
  • Like
Reactions: remymine

noobbulder

Niet Verified
20 okt 2014
165
149
204
27
westervoort
"Wat wil je later worden, en waarom?" ik denk militair omdat ik altijd al actie opzocht en mensen wouw helpen en vreeden sloot op het schoolplein maar hoe ouder ik word hoe meer obstakels ik tegen kom en voor nu is het al lastig genoeg om in leven te blijven geen werk voor mij dus verlopig :(
 

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Vroeger wilde ik van kinds af aan paleontoloog worden, op mijn 4e wist ik 1500 verschillende dino's uit mijn hoofd (vraag me niet waarom :')) Toen kwam de tijd van archeoloog -> Romeinen.
Ik kwam er in groep 6 achter dat ik zeer snel een taal kon oppikken -> vloeiend Duits in 2 weken tijd.
Pas op de middelbare kwam ik er achter dat talen mijn passie zijn! Stoeien met talen, overeenkomsten tussen talen!
Nu is dat weer een beetje weggezakt en ben ik erg gefascineerd door architectuur.
Maar voor de opleiding bouwkunde moet je het profiel N&T hebben, wat ik niet aan kan. Er is ook nog een weg via de kunstacademie. ^^
Kunst zoals gedichten (poëzie), filosofie, tekenen en muziek lijkt me ook geweldig om iets mee te gaan doen.
Kortom, ik weet het nog niet. ;)
Wat ik wel weet, is dat ik weer gelukkig wil zijn. Daar wordt nu aan gewerkt. ;)
 

Maaraa

Niet Verified
20 sep 2014
1.155
576
313
29
Ik wil worden.... lerares :) <3 <3 <3
GZVkyjw.jpg
BbpiiDo.jpg
 

QuintenRex

Niet Verified
Vroeger wilde ik van kinds af aan paleontoloog worden, op mijn 4e wist ik 1500 verschillende dino's uit mijn hoofd (vraag me niet waarom :')) Toen kwam de tijd van archeoloog -> Romeinen.
Ik kwam er in groep 6 achter dat ik zeer snel een taal kon oppikken -> vloeiend Duits in 2 weken tijd.
Pas op de middelbare kwam ik er achter dat talen mijn passie zijn! Stoeien met talen, overeenkomsten tussen talen!
Nu is dat weer een beetje weggezakt en ben ik erg gefascineerd door architectuur.
Maar voor de opleiding bouwkunde moet je het profiel N&T hebben, wat ik niet aan kan. Er is ook nog een weg via de kunstacademie. ^^
Kunst zoals gedichten (poëzie), filosofie, tekenen en muziek lijkt me ook geweldig om iets mee te gaan doen.
Kortom, ik weet het nog niet. ;)
Wat ik wel weet, is dat ik weer gelukkig wil zijn. Daar wordt nu aan gewerkt. ;)

Aha! Zelfde intresse zoals mij, Paleontoloog :D
Maar jij kan het miss wel worden ik niet :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.