Haunted vraag van de week (4 - 2018)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maaraa

Niet Verified
20 sep 2014
1.155
576
313
29
Hallo beste spelers!

Elke week stelt The Haunted Network de community, dus jou, een vraag!

We zitten weer in een even week, dus er is weer tijd voor een persoonlijk-gerichte vraag. Om een beetje voor te borduren op vorige week: iedereen heeft wel eens een nachtmerrie gehad.. of een mooie droom.

Wij vragen ons af... Welke droom of nachtmerrie is jou het meest bijgebleven?



6393-200-1lah3kb.png

,,Ik heb wel eens gedroomd dat ik een eigen schoolklas zou hebben en ik de klas in mijn eentje runde".

Wil jij de community ook wat vragen? Zet deze dan in je post en misschien zie je hem de volgende week wel terug als vraag van de week
 
  • Like
Reactions: noobbulder

noobbulder

Niet Verified
20 okt 2014
165
149
204
27
westervoort
een nachtmerrie dat ik door alles en iedereen werd op gegeten (de pijn voel ik nog steeds in me achterhoofd omdat de droom heel realistisch was), en een nachtmerrie dat ik in het midden van alles stond en door het heelal vloog met de verantwoordelijkheid van alles dat leeft.

de droom dat me is bij gebleven is, is er een dat ik bijna elke nacht nog droom, dat ik ontmaagd word door een mooie vrouw(elke droom weer een andere vrouw) helaas blijft dat een droom
 

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
een nachtmerrie dat ik door alles en iedereen werd op gegeten (de pijn voel ik nog steeds in me achterhoofd omdat de droom heel realistisch was), en een nachtmerrie dat ik in het midden van alles stond en door het heelal vloog met de verantwoordelijkheid van alles dat leeft.

de droom dat me is bij gebleven is, is er een dat ik bijna elke nacht nog droom, dat ik ontmaagd word door een mooie vrouw(elke droom weer een andere vrouw) helaas blijft dat een droom
Beetje variatie moet kunnen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.