Haunted vraag van de week! #28

Status
Niet open voor verdere reacties.
K

Kogetsoo

Guest
Elke week stelt The Haunted Network de community, dus jou een vraag! De vraag van deze week luidt als volgt:

"2016 staat om de hoek! Wat zou jij een geweldige toevoeging vinden aan Haunted, volgend jaar?"

Wil jij de community ook wat vragen? Zet deze dan in je post en misschien zie je deze volgende week wel terug als vraag van de week!
 

xSheepishGirlx

Niet Verified
22 mrt 2015
314
95
189
*Kijkt om de hoek van mn straat* IK ZIE HET NIET :'((( HET IS EEN LEUGEN GUYS!

Ehm... Ik zou de oude KitPvP map willen :D (Lekker origineel (not..)

En mensen die zeuren over lagg: Minder lagg is eigenlijk een verwijdering... geen toevoeging :)

-Sheepy
 

Vrolijk2003

Niet Verified
22 aug 2015
3
0
45
Ik zou graag een nieuwe KitPvP Map willen hebben! Of een hele nieuwe survival :D

Vrolijk2003
 

noasuzanne

Niet Verified
9 sep 2015
1
0
35
24
1. een speciale mijnwereld voor survival, zodat de wereld zelf niet zo uitgemijnd wordt.
2. Een caste-systeem (kijk voor voorbeeld bij buxville, zo'n idee)
3. Een elementaire survivalserver waarbij je kunt kiezen tussen water,aarde, lucht en vuur die ieder voor- en nadelen hebben: met lucht kun je vliegen en op wolken lopen/bouwen maar niet normaal lopen, met vuur kun je door vuur lopen en door lava zwemmen maar niet tegen water en regen, met water kun je onder water ademen en sneller hakken maar kun je niks fokken en met aarde groeit alles dat je plant meteen en kun je dieren gewoon fokken/spawnen/vangen in eieren maar kun je niet tegen vuur. (voorbeelden)
 

Rellebel

Niet Verified
18 feb 2014
22
29
134
werkende dynmaps :(
 
D

Deleted member 3030

Guest
Deathrun!!!
:p

En.... Ik zou de dynmaps & statistieken pagina terug willen zien.

Tot slot, ik zou graag willen dat de stem links in een ander tabblad openen, en niet in het zelfde venster zoals het nu is.
 
Last edited by a moderator:

Leondwerg

Niet Verified
10 jul 2014
73
14
94
49
@Kogetsoo

1. meer mods aanwezig op skyblock, daar is/zijn naar mijn mening maar weinig mods online ( ik weet druk prive etc maar ja ) hoop toch vaker mods aanwezig te zien op de skyblock omdat het daar overdag best nog druk is, ook s avonds zie ik vaak geen mod daar rondzwerven terwijl er veel grove taal bij de diverse mensen de laadschuur ( mond ) uit gaat. Ik wordt een beetje minnetjes van dat steeds maar /chatreport.
2. Meer challenges op skyblock ( @remymine ) remy heeft er al een aantal van mij gekregen al in yml dus moet niet zo moeilijk zijn die aan te passen/te controleren ( @Kogetsoo ook ik heb deze nog wel, ter info )


gr Leondwerg
 
Laatste update:
  • Like
Reactions: joris D

Gaming Joepie

Verified
joepiez
joepiez ✔
Verified
6 sep 2015
7
2
99
Nederland
Ik wil OP , rust, walls, Super Mario Map, OP (Bouwer) voor mezelf en meer OP

a.php
 

IzzyJong

Niet Verified
29 nov 2014
184
22
124
23
Izzyland Parijs
Een nieuw soort Prison of zoiets, aangezien ik geen uitdagingen meer heb voor mijn Mine verslaving :p
 

woutvanael

Niet Verified
25 mei 2015
3
4
62
23
zombie arena met geweren zoals cod en perks, revive, box, boss, wall weapens
en
custom maps.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.