Haunted vraag van de week! #21

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle1

Niet Verified
18 jun 2015
1
1
25
20
mijn beste maatje is seth_de_grote ik en hij hebben op een heel afgelegen plek een huis enzzo niemand weet waar;)
 

SirCasanova

Niet Verified
19 jun 2015
205
47
164
27
- @Moffel wss een van mijn beste bro's. Wij begonnen samen en eindigen samen de Pvp tijden, raid tijden, altijd lachen samen never dat ik dat vergeet 'We miss you bro, ik hoop dat je er binnenkort weer bent'

- @GewoonBeast Wat moet ik zeggen, van een noobje die niks kon naar een gozer die bijna de beste is op de server. Altijd lachen met jou ;)

- @_Mrvinz_ Ookal ben je een mafkees die ik 100x moet waarschuwen voordat hij wat goed kan (Ookal was je vroeger niet zo) Maar je bent nog steeds een vriend en hopelijk dat we binnenkort leuke dingen gaan beleven op Hauned :)

- @PeterDropveterw Wat moet ik zeggen, precies hetzelfde als moffel. Wij 3 begonnen als de beste op de server maar helaas de laatste tijd begint iedereen inactief te worden :P
 

44Angel44

Niet Verified
3 sep 2015
2
2
45
23
Ik heb er 2: coboon en junior2003. Ons leukste avontuur met zn allen was toen we een reis maakten op basis van de boeken de grijze jager
 

guusbong

Niet Verified
16 jul 2015
105
21
154
Panda Land, Nederland
Mijn beste server maatje is @Niemand08 hij is [god] en ik ben [elite] maar we hebben samen al veel gedaan op /miners /creative met de /d witch was toch wel het grappigst @Niemand08 ik wil je bedanken voor deze leuke tijd maar we gaan ook zeker door
 

Bagera84

Niet Verified
26 mei 2014
69
36
184
Antwerpen (BE)
@B_Erik is ook irl een vriend en collega op het werk. Onze bouwstijl en niveau leunen dicht bij elkaar aan, maar we hebben allebei ander ideeën dus vullen we elkaar goed aan. De eerste maanden op Haunted speelde ik bijna non-stop met hem maar hij is dan "plots" papa geworden en heeft nu niet veel tijd meer... maar toch nog steeds m'n nr 1 building buddy!!! Project Lakewood waar enkele van onze huizen verzameld staan was een van onze avonturen dat we spijtig genoeg niet hebben kunnen afwerken. mss komt er nog een vervolg :p
 

MelonSlice

God
MelonSlice
MelonSlice ✔
God
Ik denk... dat @freecon my best buddy is :rolleyes: we hebben veel samen meegemaakt, ik ken hem al een jaar lang, en... tja... hij is gewoon een goeie vriend van me. We doen altijd veel samen zoals KitPvP, Creative, Skywars (etc...)
en we praten ook vaak met en over elkaar, ik geniet daarvan :)
Groetjes,
MelonSlice
 

Eggx

Niet Verified
30 aug 2015
0
0
25
22
Elke week stelt The Haunted Network de community, dus jou een vraag! De vraag van deze week luidt als volgt:

"Wie is jouw beste Haunted maatje en wat is het leukste avontuur dat je met diegene op de server hebt meegemaakt?"

Wil jij de community ook wat vragen? Zet deze dan in je post en misschien zie je deze volgende week wel terug als vraag van de week!"
Eigenlijk ,thezaidie maar die is niet ingelogd op de website dus kon ik hem niet taggen onze leukste momenten waren vroeger miners en nu skywars
 

Simpie

Niet Verified
7 jan 2015
30
8
109
23
Mijn matey is FrazenHD, Altijd gezellig op welke server dan ook.
 

lowdriver

Niet Verified
12 mei 2015
31
16
114
Waar kijk je naar, schei uit!
mijne is best moeilijk ik noem ze allemaal gewoon op :P

Timpetotjuh - dat we op crea /warp liefdesplek openden :D
Mathijsc1 - Dat we /warp liefdesplek maakten :D
Nookie_S5 - Dat nook op survival een chest met stone had en het kwijt moest :D
vipwachtwoord - Gewoon gesprekjes op haunted
Kbkjeveld - Op een avond kunnen we gewoon lekker chill praten :)
TheMajlen - dat we het hadden over tosti's en allemaal om mij hongerig te krijgen :P
Rolf_The_Wolf - dat we tweeling Hulk waren :D
Lotteveld - Dat we samen /warp voetbalwedstrijd hadden gemaakt op creative :)

Als ik ben vergeten srry :P
 

Hidmo

Niet Verified
21 sep 2014
10
1
69
jimierajas best friends for ever mijn mollige varkentje <3 <3
 

B_Erik

Niet Verified
21 mrt 2014
3
1
54
Keerbergen
@B_Erik is ook irl een vriend en collega op het werk. Onze bouwstijl en niveau leunen dicht bij elkaar aan, maar we hebben allebei ander ideeën dus vullen we elkaar goed aan. De eerste maanden op Haunted speelde ik bijna non-stop met hem maar hij is dan "plots" papa geworden en heeft nu niet veel tijd meer... maar toch nog steeds m'n nr 1 building buddy!!! Project Lakewood waar enkele van onze huizen verzameld staan was een van onze avonturen dat we spijtig genoeg niet hebben kunnen afwerken. mss komt er nog een vervolg :p
Man, da pakt me nu se :D
Inderdaad, en vice versa. Bagera84 is m'n beste maatje hier.:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.