Haunted vraag van de week! #21

Status
Niet open voor verdere reacties.
K

Kogetsoo

Guest
Elke week stelt The Haunted Network de community, dus jou een vraag! De vraag van deze week luidt als volgt:

"Wie is jouw beste Haunted maatje en wat is het leukste avontuur dat je met diegene op de server hebt meegemaakt?"

Wil jij de community ook wat vragen? Zet deze dan in je post en misschien zie je deze volgende week wel terug als vraag van de week!"
 

xSheepishGirlx

Niet Verified
22 mrt 2015
314
95
189
Ehm... Lastig :p Als ik 1 zeg gaat iedereen protesteren xD Ik skip deze vraag..

Maar als het moet
@xIrisjex SheepPower... toch? :P
 
Laatste update:

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
336
49
234
23
asten
www.twitter.com
nou voor mij is dit heel makkelijk namelijk @Nookie_S5 ongeveer 1,5 jaar geleden tot soms tot snacht tot lekker op haunted gamen en elkaar gewoon alles kunnen vertellen i will be there for you mate
 

Retep

Niet Verified
24 dec 2014
37
39
124
22
Dan moet ik toch zeggen Rik/Nubuilder :D. Het leukste was namelijk dat we een huis bovenop een hoge berg maakte. Mijn eerste echte bouwding op haunted :3
 

Maaraa

Niet Verified
20 sep 2014
1.155
576
313
29
Mijn allerallerallerbeste vriend is natuurlijk @Maar <333333
Altijd gezellig samen met hem, altijd lachen.

Maar van de Haunted spelers ga ik ook voor @bart134kok , mijn schaapje. Het leukste moment samen met 'm was de Flying sheep ;D Dat was nog vóórdat ik mod werd! :D

En mijn Haxmaatje @xEvilCraftx . Wat ooit met een ruzietje begon (weet je nog, mijn mooie brug) groeide uit tot een Haxvriendschap! Op jou kan ik altijd bouwen (gheghe) , vriend ^^>

 
Laatste update:

jack.2140

Niet Verified
7 jul 2014
32
10
119
22
frankrijk
Mijn beste mate van haunted is niet echt moeilijk voor mij :p OneDix_ of zijn vorige naam Berk1704
Ik pvp, skype, heel soms prison, bouw heel veel, chat het liefst met hem :D Duidelijk is hij mn bibi <3
 

Maar

Niet Verified
13 aug 2015
29
35
119
24
Mijn allerallerallerallerallerbeste vriendin is @Mara, luf joe! <3
Weet je nog dat ik jou ging uitleggen hoe world edit werkte? Je snapte het meteen!

@Roderlo, weet je nog, ik was één dag begonnen op creative aan /warp Schmetterlingdorf! Daarna zijn we ALLES samen gaan doen. Als jij er niet was, jonge, dan uhm, was ik er nog steeds wel, maar niet zoals nu! :p

Voor de mensen die ik niet genoemd heb hierboven:
Thommie, altijd even grappig
Luca, leuke gast
Jurgen, kwetsbare superliebe vriend
Sander, ook een lieverd
Danny, bouwen kan je als geen ander <3
Freecon, hey viezerd, pedo (alleen hij weet hoe ik het bedoel)
Twaantje, altijd vriendelijk
Rik, grappige gozert!
Terry, poepchinees!

Staat u er nog steeds niet bij?
Weest niet getreurd, je weet dat ik je mag. :)
 

Maaraa

Niet Verified
20 sep 2014
1.155
576
313
29
Mijn allerallerallerallerallerbeste vriendin is @Mara, luf joe! <3
Weet je nog dat ik jou ging uitleggen hoe world edit werkte? Je snapte het meteen!

@Roderlo, weet je nog, ik was één dag begonnen op creative aan /warp Schmetterlingdorf! Daarna zijn we ALLES samen gaan doen. Als jij er niet was, jonge, dan uhm, was ik er nog steeds wel, maar niet zoals nu! :p

Voor de mensen die ik niet genoemd heb hierboven:
Thommie, altijd even grappig
Luca, leuke gast
Jurgen, kwetsbare superliebe vriend
Sander, ook een lieverd
Danny, bouwen kan je als geen ander <3
Freecon, hey viezerd, pedo (alleen hij weet hoe ik het bedoel)
Twaantje, altijd vriendelijk
Rik, grappige gozert!
Terry, poepchinees!

Staat u er nog steeds niet bij?
Weest niet getreurd, je weet dat ik je mag. :)
Lof joe toe <3 <3 Haha awesome tijdennnn. You will always be my bf, wat er ook gebeurd!
oRlHYfs.jpg
 

Maar

Niet Verified
13 aug 2015
29
35
119
24
Lof joe toe <3 <3 Haha awesome tijdennnn. You will always be my bf, wat er ook gebeurd!
oRlHYfs.jpg
Of courseeeeee! En zoals je weet, kan ik het niet laten, skatje!
Gebeurt* :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.