Haunted vraag van de week (2018 - 1)

Nieuwe survival: neem jij jouw claims mee over?

  • Ja

    Votes: 9 50,0%
  • Nee

    Votes: 9 50,0%

  • Total voters
    18
Status
Niet open voor verdere reacties.

Maaraa

Niet Verified
20 sep 2014
1.155
576
313
29
Hallo beste spelers!

Elke week stelt The Haunted Network de community, dus jou, een vraag!

Dit weekend is het eindelijk zo ver: het moment waar vele Haunties op hebben gewacht. Survival opent haar deuren! Claims konden worden meegenomen naar de nieuwe wereld.

Wij vragen ons af... Wat is het eerste dat je gaat doen in de (nieuwe) survivalwereld?

"Ikzelf ga helemaal opnieuw beginnen. Als eerste ga ik uiteraard een beginhuisje maken met farms en beestjes naar mijn claim lokken."

THbTviYzQSa1LT8SYTtnTA.jpg


Wil jij de community ook wat vragen? Zet deze dan in je post en misschien zie je hem de volgende week wel terug als vraag van de week!
 
  • Like
Reactions: het_MC_Meisje

DJesse050

Verified
Jaydeal
Jaydeal ✔
Verified
18 jan 2015
12
2
102
Mijn oude "base" op survival was gewoon een huis, dit ga ik veranderen naar een grote claim met een muur eromheen. Ik ga allemaal verschillende gebouwen erin zetten zoals farms en mobspawners. Ik wil eigenlijk zo'n soort base maken die je in de SMP serie One Life op YouTube kan vinden. De base van Joey Graceffa daar vind ik erg mooi, ik zal proberen om ook zoiets te maken.
 

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Ook maar eens beginnen aan Survival. ;D
 
  • Like
Reactions: ChicChinouk

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
Mansions zoeken
 

noobbulder

Niet Verified
20 okt 2014
165
149
204
27
westervoort
kapitaliseren op alle rare blocks en items en zo veel mogelijk verzamelen zo dat ik het voor veel tokens weer kan door verkopen

(spawners, sponge, sholkers enz enz) lol
 

Bart

DiscordTeam
Staff member
Bartyh
Bartyh ✔
DiscordTeam
11 apr 2016
541
152
330
20
Utrecht
kapitaliseren op alle rare blocks en items en zo veel mogelijk verzamelen zo dat ik het voor veel tokens weer kan door verkopen

(spawners, sponge, sholkers enz enz) lol

Ja dat wilde ik ook gaan doen, maar kwam 1 uur later en toen was het al gone :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.