Haunted vraag van de week! #2

Status
Niet open voor verdere reacties.

monkeyking

Niet Verified
24 jun 2014
42
23
144
22
d' mouw
een van de vetste dingen die ik tot nu toe heb gedaan is: voor de wedstrijd met mn team van FC Utrecht tegen VVV venlo de wedstijd met zo'n doek wapperen, en in de helft latje te trappen op het veld :D
 

kronoscreeper

Niet Verified
13 jan 2015
98
21
99
De Woestijn
Op reis naar Beijing voor de Chinese Muur en dan constant met die liften gaan bij de muur :)

Edit: aangezien ik zelf ook Chinees ben (geen idee of iemand het al wist :p)was het nog toffer om te zien :)
Lol mijn beste vriend is ook Chinees (geen conseptswe)
CIHNA FTW
 

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
564
183
264
19
Het tofste dat IK gedaan heb:

Ik heb eigenlijk nooit echt rond de wereld gereisd, maar het leukste dat ik ooit gedaan heb,
tot nu toe,
is toch echt optreden voor veel mensen.
Ik deed ooit eens mee aan een playbackshow.
"Een playbackshow???"
Ja, een playbackshow. En ik schaam me er niet voor.
Ik werd eerste, en ik won een beker, samen met diegene waarmee ik optrad.
Ik was erg blij, ik voelde de kick van spanning, vreugde, en het klappende publiek.
Die tijd zal ik echt nooit meer vergeten.
Misschien dat ik later wel iets leukers beleef, (qua rondreizen, of iets anders) en dat
ik er dan meer over kan delen, met alle Haunties!

Groetjes, MelonSlice.
je kan naar het lang gaan waar de meloen is ontstaan
 

noobbulder

Niet Verified
20 okt 2014
165
149
204
27
westervoort
makkelijke vraag wat is het tofste wat je hebt gedaan
opgroeien en ieder jaar weer een jaar ouder worden
 

LittleToNi10

Niet Verified
12 dec 2013
242
108
244
25
Ik maak een top 5 :)

-Dubai in de burj khalifa en burj al arab
-Londen met school in de bigben en de LondonI 's avonds naar Mamamia de voorstelling echt enorm saai met allemaal gezang in een koor lol :p
-Curacao bij de haaien in het aquarium in zo'n leeuwenkooi. En we gingen met een onderduikboot varen ' savonds lekker naar het strand met een rode ondergaande zon aan de bar zitten ook hadden we een balkon :)
-Turkije lekker warm daar maar wel minder leuk
-Canda CNtower, gezellig land elke avond dansen ze.

Dat was mijn top 5 :)
 

Jurgen

Niet Verified
3 jan 2015
34
27
119
21
Wat een leuke verhalen allemaal :)
Ik heb trouwens niet zon buitelands verhaal :D
Ik vond het leukste moment toen ik voor het eerst op schaatsen stond .. Me vader leerde me alles ... Nu zegt die altijd dat ie trots op me is :) ik schaats nu zelf nog .. Echt zon gaafe sport... Trouwens raften op de zee is ook geweldig dat is een aanrader
 

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
Wat een leuke verhalen allemaal :)
Ik heb trouwens niet zon buitelands verhaal :D
Ik vond het leukste moment toen ik voor het eerst op schaatsen stond .. Me vader leerde me alles ... Nu zegt die altijd dat ie trots op me is :) ik schaats nu zelf nog .. Echt zon gaafe sport... Trouwens raften op de zee is ook geweldig dat is een aanrader

Raften op zee!!! Cool
ik heb het al eens op een rivier gedaan maar op zee...
 
  • Like
Reactions: remymine

Jurgen

Niet Verified
3 jan 2015
34
27
119
21
Het leukste was om door de golf omgespoeld te worden :D
Ik ben in texel geweest daar waren een keer super hoge golven om daar door mee gesleurd te worden is tof maar je moet wel oppassen~
 
  • Like
Reactions: jan28 and remymine

Retep

Niet Verified
24 dec 2014
37
39
124
22
Het leukste wat ik ooit heb meegemaakt (tot nu toe, aangezien mijn leeftijd :P) is denk ik de keer dat ik met snek, mijn zus en mijn moeder op bezoek gingen bij vrienden in Frankrijk. Ik weet nog heel goed dat we er om 11-12 uur aankwamen, na een rit van plus minus 12 uur, en dat we meteen het zwembad insprongen (tenminste ik, mijn zus en de kinderen van die vrienden).
Het was voor snek vooral lekker om naar binnen te gaan en te slapen, na dat "ritje" :). Het was een leuk gevoel om midden in de nacht een duik te nemen :P.

Groetjes,

Retep.
 

kronoscreeper

Niet Verified
13 jan 2015
98
21
99
De Woestijn
Het leukste wat ik ooit heb meegemaakt (tot nu toe, aangezien mijn leeftijd :p) is denk ik de keer dat ik met snek, mijn zus en mijn moeder op bezoek gingen bij vrienden in Frankrijk. Ik weet nog heel goed dat we er om 11-12 uur aankwamen, na een rit van plus minus 12 uur, en dat we meteen het zwembad insprongen (tenminste ik, mijn zus en de kinderen van die vrienden).
Het was voor snek vooral lekker om naar binnen te gaan en te slapen, na dat "ritje" :). Het was een leuk gevoel om midden in de nacht een duik te nemen :p.

Groetjes,

Retep.
met snek nog wel
 

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
Het leukste was om door de golf omgespoeld te worden :D
Ik ben in texel geweest daar waren een keer super hoge golven om daar door mee gesleurd te worden is tof maar je moet wel oppassen~

moet ik later eens doen zeker als alles in het Nederlands uitgelegd word want in het engels verstont ik er niets van mijn zus vertaalde alles tot ik haar terug in de boot moest trekken hij riep dingen in het Engels tegen me....
 

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.439
159
219
hutje op de hei :)
Ik wist t dat je doctor was ;)

Ben slechts eerste hulp verlener. Heb inmiddels al 2 x reanimatie gedaan en al 17 oproepen gehad. zal zeker nog vaak gebeuren. Hopelijk Met positieve resultaten hoewel de kans daarop nihil is
 
  • Like
Reactions: remymine and jan28

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Ben slechts eerste hulp verlener. Heb inmiddels al 2 x reanimatie gedaan en al 17 oproepen gehad. zal zeker nog vaak gebeuren. Hopelijk Met positieve resultaten hoewel de kans daarop nihil is
Mooi dat je dat doet! Respect.
Word je ook des nachts opgeroepen?
Lijkt me erg vermoeiend, maar als het resultaat positief is, is het gevoel vast en zeker onverbeterlijk. :)
 

Retep

Niet Verified
24 dec 2014
37
39
124
22
  • Like
Reactions: noobbulder

Biba30

Niet Verified
9 apr 2014
89
46
139
Tja, tot nu toe staat mn reis door scandinavië op nummer 1. Heel bijzonder hoe het de hele nacht schemerig kan zijn. Ben tijdens die reis natuurlijk ook op de Nordkapp geweest en het noorderlicht is natuurlijk ook gezien. Het is echt een aanrader.
 
Laatste update:
Status
Niet open voor verdere reacties.