Haunted vraag van de week! #18

Status
Niet open voor verdere reacties.
K

Kogetsoo

Guest
Elke week stelt The Haunted Network de community, dus jou een vraag! De vraag van deze week luidt als volgt:

"Als je voor één week een MineCraft mob zou mogen zijn, welke zou dat zijn en wat zou je doen?"

Wil jij de community ook wat vragen? Zet deze dan in je post en misschien zie je deze volgende week wel terug als vraag van de week!"
 
  • Like
Reactions: FlaconBacon

LFplayer

Niet Verified
4 dec 2013
115
63
214
25
België
Blaze. Omdat, toen ik nog een noobje was, ging ik altijd dood in lava. :(
 
D

Deleted member 3030

Guest
Ik zou kiezen voor de nieuwst geïntroduceerde mob: De Shulker!
shulker.jpg

Als ik een shulker zou zijn, dan zou ik van de hele end-wereld een hell wereld maken :P
Ook zou ik mensen gaan trollen, moehahaha :P
 
  • Like
Reactions: MinecraftExperd
S

serieus

Guest
Ik zou graag een Enderdragon willen zijn. Waarom? Omdat als ik dood zou gaan, ik wel als een echte strijder dood ben gegaan. En omdat ik dan nog lekker even kan vliegen en spelers kan beangstigen :D.

- serieus
 

Walking_Fridge

Niet Verified
13 sep 2014
393
36
129
27
Silverfish, omdat je dan onopgemerkt spelers kan bespieden zonder dat ze het (snel) in de gaten hebben :)
 

Bagera84

Niet Verified
26 mei 2014
69
36
184
Antwerpen (BE)
Slime, en dan zou ik heel de dag gaan slijmen bij de mensen
 
K

Kogetsoo

Guest
Slimes zijn de beste deur-aan-deur verkopers!

Ik zou wel een tamme wolf willen zijn.
Lekker de hele dag ronddwalen en het baasje trollen.

Groeten,
Koge
 
  • Like
Reactions: Deleted member 3030

LookBehindYah

Niet Verified
17 mei 2015
130
18
82
28
Ik zou graag een ... hmm .. ff denken ... een PIG willen zijn .. Waarom ? Heel simpel ; Ze gaan ervoor zorgen dat ik een familie krijg, een vrouw, en een kind. en daarna zal ik zielig sterven in een hokje om de boer te kunenn helpen met z'n honger ^^ Sad & happy story :D
 
D

Deleted member 2824

Guest
Normaal MC: Enderdragon omdat je spelers lekker kan trollen

MODS: Natuurlijk Freddy (
Five Nights at Freddy's 4)
(18+ aangeraden of gewoon de leeftijd dat je geen hard aanval krijgt van dit)
 
Last edited by a moderator:
C

Checkpointx

Guest
Ik zou een squid zijn, beetje lekker ronddobberen, lijkt me fantastisch met dit vieze warme weer
 
  • Like
Reactions: Rikgamernl

LS161 gameZ

Niet Verified
30 jun 2015
45
3
134
22
enderdragon beetje rond hangen in de end lekker vliegen en de baas zijn over the end
 

xSheepishGirlx

Niet Verified
22 mrt 2015
314
95
189
Ghast! Lekker mensen trollen in de nether en je bent de mascotte van de beste server :D
(Geen schaap, dat is gwn saai)

Geen idee of ik al dit antwoord had gegeven, niet verstuurd volgens mijn telefoon met vreselijk campingwifi
 
  • Like
Reactions: Bagera84

zacha

Niet Verified
25 mrt 2015
10
5
84
25
Ik denk een Vliegende Unicorn met roze schoenen en Swagga ketting met extra veel BLING BLING , En ik kan regenboog poepen ;I , Gwn Omdat t kan .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.