Haunted vraag van de week! #10

Status
Niet open voor verdere reacties.

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.439
159
219
hutje op de hei :)
Ik ga voor de 2 miljoen. Heb vlieganst
 

gek_meisje

Niet Verified
22 jan 2015
2
4
62
ik zou voor vliegen gaan.
ik heb namelijk een grote hekel eraan om naar school te LOPEN!
en ik hoef niet te betalen voor zo'n milieu vervuilende vliegtuig.
dus als je slim bent...
dan kies je voor vliegen en niet voor 2 miljoen.
als je dat wel wilt(die twee miljoen)... dan ben je een egoist.
 

KayGames

Niet Verified
28 apr 2015
2
0
35
de 2 miljoen want van dat geld kan je mensen iets laten maken waardoor je kan vliegen en hou je mischien nog wel wat over :D
 

xSheepishGirlx

Niet Verified
22 mrt 2015
314
95
189
Vliegen DUUUUUUUHHHHHHH ;) Het is gewoon cool om boven mensen te zweven en achteruitsalto's te maken
enzo :rolleyes: :p:p:p
Mee eens! En schapen in nood helpen kan natuurlijk ook ... :rolleyes: En ik wil ook salto's in de lucht kunnen maken (echt in de lucht: boven de bomen :p).
 

Oerbeer

Niet Verified
6 jun 2014
164
40
139
35
Wil jij zo snel mogelijk op jezelf wonen na je achttiende jaar? Of wil je nog een tijdje onder de vleugels van je ouders wonen? Waarom zou jij liever voor de eerste keuze gaan? En als je toch nog graag een tijdje thuis wilt wonen, waarom?

(Graag nog niet beantwoorden. Ik wil er een vraag van de week van maken)
 

TheEvilDJ

Niet Verified
30 apr 2015
3
0
42
21
Ik zou voor het geld gaan, vliegen is leuk, maar als je geen huis kan betalen om naartoe te gaan schiet ook niet. Met het geld kun je ook echt ieder vluchtje kopen dat je ooit nodig zal hebben.

Ik denk dat ik het nog het ergste zou vinden dat je als persoon nooit meer serieus genomen wordt als je kan vliegen, dat is dan je trucje, je bent niet meer als die gast die kan vliegen. Er even vanuit gaande dat je niet afgescheept wordt naar Area 51 en helemaal ontleed wordt natuurlijk :p
oooow das pijnlijk
 

Ziektekiem

Niet Verified
21 mei 2015
6
5
97
Elke week stelt The Haunted Network de community, dus jou een vraag! De vraag van deze week luidt als volgt:

"Als je zou moeten kiezen tussen 2 miljoen euro of kunnen vliegen, welke zou je kiezen, en wat zou je er mee doen? "

Wil jij de community ook wat vragen? Zet deze dan in je post en misschien zie je deze volgende week wel terug als vraag van de week!

Mijn antwoord:
"Vliegen. Omdat, vliegen!"
Vliegen dan zou ik al vliegend 2 miljoen kunnen stelen
 

JustBart1

Niet Verified
20 mei 2015
6
1
62
Vliegen, 2 miljoen is minder waard dan vliegen. Kunnen vliegen is geen geld waard.
 

LittleToNi10

Niet Verified
12 dec 2013
242
108
244
25
2 Miljoen! Dan koop ik een jetpack of helikopter en heb nog 1 1/2 over Hehe
Slimmmmmm
:P
 

Thluy

Niet Verified
22 feb 2015
7
3
64
36
vliegen voor mij :P
Ik denk als ik kan vliegen genoeg geld kan verdienen om die 2 miljoen bij elkaar te krijgen dus win win situatie :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.