Haunted vraag van de week! #10

Status
Niet open voor verdere reacties.
K

Kogetsoo

Guest
Elke week stelt The Haunted Network de community, dus jou een vraag! De vraag van deze week luidt als volgt:

"Als je zou moeten kiezen tussen 2 miljoen euro of kunnen vliegen, welke zou je kiezen, en wat zou je er mee doen? "

Wil jij de community ook wat vragen? Zet deze dan in je post en misschien zie je deze volgende week wel terug als vraag van de week!

Mijn antwoord:
"Vliegen. Omdat, vliegen!"
 

MythCurse

Supreme
MythCurse
MythCurse ✔
Supreme
13 dec 2014
12
4
89
22
Nederland
Ik zou ook voor vliegen kiezen want dan hoef je nooit meer te betalen voor te vliegen in een vliegtuig
 

jarcokers2

Niet Verified
1 feb 2015
13
2
87
22
ik zou die 2 miljoen kiesen want ik kan al vliegen ik ben god maar als ik dat nog niet kon dan was het wel vliegen
 

kronoscreeper

Niet Verified
13 jan 2015
98
21
99
De Woestijn
vliegen gaat nooit op en 2 miljoen wel, en er zijn al mensen met 2 miljoen mara geen mensen die zomaal uit hunzelf kunne vliegen
 

DuracellKonijn

Supreme
DuracellKonijn
DuracellKonijn ✔
Supreme
13 okt 2014
861
388
380
23
Antwerpen
Ik vliegen, omdat ik dan niet meer moet wandelen (lopen voor de nl) naar school :) en van geld word je niet gelukkiger :p
 

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
vliegen en dan zow ik shows geven en 10mil verdienen :D
en meedoen aan films (dan kunnen ze goedkoop worden opgenomen)
 
Laatste update:

EnderBawz

Legend
EnderBawz
EnderBawz ✔
Legend
4 mei 2014
9
1
112
ben je dan liever zwerver @Twana ? ik ben gelukkiger als miljonair dan dat ik zwerver zou zijn :/
 
C

Checkpointx

Guest
Ik zou voor het geld gaan, vliegen is leuk, maar als je geen huis kan betalen om naartoe te gaan schiet ook niet. Met het geld kun je ook echt ieder vluchtje kopen dat je ooit nodig zal hebben.

Ik denk dat ik het nog het ergste zou vinden dat je als persoon nooit meer serieus genomen wordt als je kan vliegen, dat is dan je trucje, je bent niet meer als die gast die kan vliegen. Er even vanuit gaande dat je niet afgescheept wordt naar Area 51 en helemaal ontleed wordt natuurlijk :p
 
  • Like
Reactions: Thomas013

xSheepishGirlx

Niet Verified
22 mrt 2015
314
95
189
Vliegen!!! Mockingjay Powerrr! Maar het is leuk om gewoon naar school te vliegen en zo. En wat jan28 zei.
 
  • Like
Reactions: FlaconBacon

PluizigeEgel

Niet Verified
27 mrt 2015
10
10
79
24
Ik zou vliegen doen en dan alle egel bescherming fondsen helpen om alle egels in de winter te verplaatsen naar een veilige plek en wie een egel aanrijd zou ik hem oppakken en naar een hooge berg vliegen NIEMAND komt aan mijn egel vriendjes # i live hedgehog ik word gewoon een super held
 

conceptswe

Niet Verified
24 mei 2014
375
159
229
25
Niet kijken stalker!
Ik zou voor het 2 miljoen euro gaan, want met het vliegen gaan er verschillende landen je proberen te vangen om experimenten op je uit te voeren
En naja, geld ;)
 

Retep

Niet Verified
24 dec 2014
37
39
124
22
Is dit een strikvraag? xD (VLIEGEN DUUH)
 

niek plijnaer

Niet Verified
16 mrt 2015
150
18
160
23
Elke week stelt The Haunted Network de community, dus jou een vraag! De vraag van deze week luidt als volgt:

"Als je zou moeten kiezen tussen 2 miljoen euro of kunnen vliegen, welke zou je kiezen, en wat zou je er mee doen? "

Wil jij de community ook wat vragen? Zet deze dan in je post en misschien zie je deze volgende week wel terug als vraag van de week!

Mijn antwoord:
"Vliegen. Omdat, vliegen!"
VLIEGUUUUHHH
 

cap_kai

Niet Verified
29 dec 2014
17
9
149
19
waarschijnlijk thuis
Hmmm... lastig. Ik zou toch voor vliegen gaan. Het lijkt me in 1 woord adembenemend om de wereld rond te vliegen. Dan boeit me dat geld helemaal niet. Het gevoel al alleen dat je de schoonheid van de wereld meemaakt. Is veel meer waard dan 2 miljoen.
wat hij zij =p
 

DuracellKonijn

Supreme
DuracellKonijn
DuracellKonijn ✔
Supreme
13 okt 2014
861
388
380
23
Antwerpen
vliegen en dan zow ik shows geven en 10mil verdienen :D
en meedoen aan films (dan kunnen ze goedkoop worden opgenomen)
Dat zou leuk zijn... als ik dat zou doen geef ik 1/2 aan Hauntedmc :p dan word haunted nog veel beter (betalende anti cheats :p)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.