Haunted, twee maanden in vogelvlucht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maaraa

Niet Verified
20 sep 2014
1.155
576
313
29
Beste HauntedMC spelers,

Graag wil ik, als HauntedMC Administrator, een reactie geven op de uiteenlopende reacties van verschillende spelers.

Het is jammer dat er, naast het harde werken van ons team, soms nog negativiteit rondzweeft in de server.
Maar we krijgen ook veel mooie, positieve reacties terug van de spelers :D

Vol trots kunnen wij terugkijken op de proefperiode van de moderators. Het was voor hen geen gemakkelijke klus.
Direct bij de instroom hebben we hen "in het diepe gegooid" en hebben we ze laten proeven van het moderatorschap.
Het is niet zo easy als het klinkt: "een beetje spelen en mensen bannen en muten". Nee, moderatorschap gaat verder dan dat.
Je bent verantwoordelijk voor de server, als team, en je staat volledig achter HauntedMC.

Om nog even terug te komen op deze periode, heeft er ook veel onrust plaats gevonden omrent de survivalclaims, shopaanvragen, backpack en de stars ingame.
Bovenop het totale, ruime spelerspakket bieden wij extra voordelen, zo zijn de claims in survival ook.
Het zijn wel extraatjes (vergeet dat niet!), die als "gift" worden gegeven, alleen zijn er soms andere prioriteiten, waardoor het verschuift naar een ander moment.
Dit geldt ook voor de shopaanvragen, backpack en de stars. It will be fine, alles op zijn tijd. :P

Wat we erg mooi vinden, is de grote hoeveelheid spelers op de server en het terugkeren van spelers die gestopt waren. Spelers gaan weer met elkaar op pad, bouwen samen huizen en er ontstaan zelfs complete dorpen.
Het doet ons goed dit te zien in de server en dit willen we graag zo laten.

Graag verzoek ik jullie om iets respectvoller om te gaan met de staff. We hebben gekozen de lijntjes strakker te houden en wat strenger te zijn wat betreft straffen uitdelen.. maar we gaan er vanuit dat dit niet nodig hoeft te zijn zolang er gezellig gespeeld wordt. ;)

Ik zie een mooie opbloei van Haunted, en daar gaan we met z'n allen voor zorgen!

Groetjes,

Your panda!
 

Dill

Supreme
Ceptyra
Ceptyra ✔
Supreme
16 mrt 2016
75
79
212
23
Gelderland
Ik denk dat velen niet door hebben hoe veel er achter de schermen gedaan wordt voor de server. Schouderklopje voor alle hardwerkende staffleden die ondanks de negatieve reacties toch hun motivatie behouden :)
 

robbieplays123

Supreme
robbieplays123
robbieplays123 ✔
Supreme
30 jun 2015
44
20
139
Kaasballenland
Mooi bericht mara, En ook zeker goed uitgelegd hoe het zit met modereren etc. ik hoop ook voor de staff dat ze weer wat meer gerespecteerd worden en dat de speler basis nog gezelliger wordt. :)
 

Zane

Niet Verified
2 apr 2017
15
4
114
26
Ik zelf ben ook een Moderator geweest op een aantal servers, en ik weet hoe het voelt om niet gerespecteerd te worden. Ik vind dit een heel goed bericht, en vooral ook een goede mededeling aan de spelers van Haunted
 

het_MC_Meisje

Niet Verified
15 apr 2017
92
83
162
18
Nederland
Mooi gezegd! Ikzelf zal ook weleens weer wat meer langskomen. (Ik zit in een soort van, gestopt - weer terug & dan weer gestopt periode xD) ^^

Het is jammer dat er inderdaad minder respect wordt getoond aan staff! Iedereen die dit leest, denk even aan de tijd die iedereen van het staffteam in jou steekt en in de server! Hoe ze geduldig luisteren naar elk klein akkefietje en dat vervolgens oplossen. Denk aan dat het ook HEEL anders had kunnen zijn! Bijvoorbeeld als het Staffteam zich boven de spelers verheven had gevoeld!

Het is ook wel fijn dat we een kleine community zijn! Dat maakt ons juist zo hecht en met elkaar verbonden! En dat maakt ons weer HauntedMC!

Staff maakt altijd wel tijd voor je vrij, maakt niet uit hoe druk ze het hebben. Ze doen het toch maar mooi! :D

Echt respect voor staff! Omdat jullie altijd je geduld erbij houden! Dat zou mij en vele anderen sowieso al nooit zijn gelukt!

Vergeef me mijn vreselijke gebrabbel! Maar ik hoop dat je toch nog iets nuttigs tussen al deze loze woorden hebt kunnen vinden (xD). En ik blijf erbij dat we gewoon een beetje respect voor de staff, maar ook voor elkaar moeten tonen!

Ik heb geen zin meer om door te schrijven, anders word dit een heel boek met nutteloze woorden van een raar elfjarig meisje! :P

-Karin
 
Status
Niet open voor verdere reacties.