Haunted spawn?

Moet er een Nieuwe Spawn komen?

  • ja

    Votes: 7 58,3%
  • nee

    Votes: 5 41,7%

  • Total voters
    12
  • Poll closed .
Status
Niet open voor verdere reacties.

delanootje

Niet Verified
7 aug 2014
9
0
45
34
Hallo,

Ik ben Delano en ben bezig met een ziek design voor een nieuwe spawn. Ik zou niet weten of de spawn in de server gaat, Ik wil graag jullie mening Horen over de (nog niet afgemaakte)Spawn!
 

Bijlagen

  • Spawn HN.png
    Spawn HN.png
    863,1 KB · Bekeken: 225

Pudizu

Verified
_Pudizu
_Pudizu ✔
Verified
14 jun 2014
15
13
132
22
galaxiewolf.deviantart.com
ik zou het heel leuk vinden voor een fresh nieuwe spawn :) en er aan mee werken zou nog beter kunnen zijn ;p
 

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
23
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Erg mooi.
Ik zie nog wel dingen die verbeterd kunnen worden, maar het is nog niet af ;)
Eén ding begrijp ik echter niet helemaal;
Wil je nu dat die spawn van jou de nieuwe spawn wordt, of dat dit gewoon is om even te laten zien wat je kan? ;)
 

delanootje

Niet Verified
7 aug 2014
9
0
45
34
Erg mooi.
Ik zie nog wel dingen die verbeterd kunnen worden, maar het is nog niet af ;)
Eén ding begrijp ik echter niet helemaal;
Wil je nu dat die spawn van jou de nieuwe spawn wordt, of dat dit gewoon is om even te laten zien wat je kan? ;)

Ik zou het eigenlijk niet weten een nieuwe spawn lijkt me wel leuk, ik maak meer een explore spawn dat je ook dingen in de spawn kan doen
 
X

xEvilCraftx

Guest
De spawn moet dan in de normal world komen hé... ;) Alsnog erg mooi gedaan :cool:.
 

Tigerking76

Niet Verified
11 jan 2014
206
60
199
Moet wel remy het afc goed vinden he, als ie nou nee zegt kun je dat ding weer afbreken (of mijn manier, BLOW IT UP!!)
 

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
23
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
of laten staan en nieuwe plek zoeken, kost sloopwerk ;)
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
ik vind je brug echt heel erg mooi hoor,
maar ik snap het niet helemaal, dit lijkt meer een mooi dingetje voor in de /hub ofzo, een spawn in survival moet gewoon een gebouw zijn met wegen ervandaan die overal heen gaan enzo, precies zoals het nu is ;)
of bedoel je de spawn in een andere haunted server?
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Voor een hub is iets met smalle bruggen te onpraktisch. Tevens maak ik die zelf :P
Voor andere (nieuwe) gamemodes zou het eventueel wel kunnen, als hij mooi genoeg is natuurlijk.
 

delanootje

Niet Verified
7 aug 2014
9
0
45
34
Voor een hub is iets met smalle bruggen te onpraktisch. Tevens maak ik die zelf :p
Voor andere (nieuwe) gamemodes zou het eventueel wel kunnen, als hij mooi genoeg is natuurlijk.
voor welke Gamemode moet ik hem maken of gewoon een standaard iets?
 

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
23
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Over een lobby/hub/spawn gesproken;
Remy, zou je even willen kijken in creative naar /warp lobby?
Je hebt hem vast al gezien. Het bouwteam en ik zouden het erg op prijs stellen als je deze lobby ergens -waar jij het vindt passen- zou kunnen gebruiken. (Geen worldedit gebruikt btw :p) ;)
Zoja, we kunnen hem deels aanpassen. De letters ctf bijvoorbeeld. Wij hebben ook een paar andere capture the flag maps gemaakt, misschien te gebruiken bij een nieuwe gamemode?
Dezen kunnen ook uitstekend gebruikt worden als kitpvp / hide 'n seek
/warp cave
/warp ctf
/warp lobby
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
mja allemaal, je mag bouwen waar je zin in hebt ofcourse, maar please verwacht er niet al te veel van he, er zal maar een hele kleine kans zijn dat je gebouw of object mooi genoeg gevonden word om uiteindelijk een nieuwe onderdeel van de server te gaan vormen.... dus niet dat je droom dan in duigen ligt als ie nooit gebruikt word :(
 

Leanaci

Niet Verified
18 sep 2013
421
76
184
Zweden
bruggen zijn mooi maar een beetje onpractisch voor een spawn gebied, al helemaal voor survival, ik zie de 'ik viel dood op spawn' meldingen al komen. lol
 

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
23
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
;) en nog veel meer van ons, dit staat ook gwn op creative.... zoek de rest zelf maar uit :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.