Haunted network live!: haunted maze #1 - zondag 22 november

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haunted_Maze1.jpg


Haunted Network LIVE!: Survival Maze #1


Thema: Overleven naar de finish!

Datum: Zondag 22 november om 15.00

Opzet:

Een reusachtig doolhof heeft ons pad gekruist, en we hebben jullie nodig om de weg te vinden! We hebben gehoord dat het doolhof vele schatten kent die nog gevonden moeten worden, maar het zit er vol met gevaarlijke vallen en bloeddorstige monsters. Velen zijn al gevallen in de zoektocht naar de uitgang en velen zullen volgen. Zorg dat je jezelf goed bewapent onderweg, anders ben jij de volgende!

Vind jij de uitgang?



Spelregels:
· Aanvang op /event server: 14.30u.
· Start vanaf 15.00u.
· Na 1 uur en 30 minuten gaan de gidslichten aan die naar het eindpunt wijzen.
· X-ray of andere mods die een voordeel bieden, betekent uit de wedstrijd en een maand ban.


Prijzen:


Worden nog bekend gemaakt!


Inschrijving:


Schrijf je nu in! De inschrijving sluit op zaterdag 21 november om 23:59u.!

Het maximaal aantal deelnemers is 35, dus wees er snel bij!




- The Haunted Crew
 

Leondwerg

Niet Verified
10 jul 2014
73
14
94
49
@JordivLaarhoven

Waarrom zouden /gods meer voordeel hebben bij een event dan de rest van de spelers, op servers snap ik het maar bij een event hoort alles voor iedereen gelijk te zijn. anders zou je bij dropparty's ook voordeel moeten geven op gods ??

ikke denken nee :D

Zorg gewoon dat je de beste bent als je normaal bent zonder OP, dan pas hebben mensen meer respect voor je !! ( ipv proberen respect te kopen en #failen )
 
D

Deleted member 3030

Guest
@JordivLaarhoven

Waarrom zouden /gods meer voordeel hebben bij een event dan de rest van de spelers, op servers snap ik het maar bij een event hoort alles voor iedereen gelijk te zijn. anders zou je bij dropparty's ook voordeel moeten geven op gods ??

ikke denken nee :D

Zorg gewoon dat je de beste bent als je normaal bent zonder OP, dan pas hebben mensen meer respect voor je !! ( ipv proberen respect te kopen en #failen )
Mijn opmerking niet te serieus nemen, was maar een grapje... Staat niet voor niks ":P" achter.
 

xSheepishGirlx

Niet Verified
22 mrt 2015
314
95
189
sommige mensen weten gwn niet wat sarcasme is :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.