Haunted mijlpaal - 1000 spelers online!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste iedereen die dit leest en vooral beste Haunted Community.

Het was een van de doelstellingen voor 2015, het magische getal van 1000 spelers online bereiken. Ik denk dat we ondertussen kunnen concluderen dat we deze wat bij moeten stellen, haha. Al op de 2e dag in 2015 hebben we onze doelstelling gehaald.

Dit is toch wel een heel bijzonder moment voor Haunted en iedereen die daarbij betrokken is. Het is een waardering voor het werk dat wij met elkaar hebben verricht, als een community.

Ik weet nog goed toen wij, een groepje van zo'n 10 man, begonnen met FOK!Craft. Dit was een server gericht voor een community van FOK!Forum. Dit eindigde in een dood spoor, waarna we besloten om The Haunted Network op te richten. Niet veel later explodeerde het project, het werd groter en groter en het werd een echt thuisfront voor vele minecrafters.

En daar staan we dan vandaag. Geheel gezond met geen enkel spatje negativiteit in het project en met zoveel enthousiaste mensen die eraan werken is Haunted (in mijn ogen) een prachtige server en community. Ik voorzie een hele mooie toekomst waarin ieder zich hier kan thuis voelen.

Ik wil graag de gehele crew (staff + bouwteam + de mascotte Haunty!) bedanken voor hun waanzinnige inzet. Ook de spelers verdienen een bedankje voor de geweldige community die zij vormen (en zonder jullie zou dit nieuwsbericht er natuurlijk nooit geweest zijn!).

Als laatste wil ik proosten op een prachtig 2015 voor iedereen en natuurlijk voor Haunted.
Dat iedereen nog veel plezier hier mag en zal beleven.

Viva la Haunted.

~remymine




 

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
25
Toch vind ik persoonlijk dat een server geen kwantiteit, maar kwaliteit moet hebben.

De staff zouden moeten focussen op in-game ervaringen, wat beter kan, en gewoon veel communiceren om het spel aangenaam te maken voor beide staff als speler!

Vind ik tenminste ^^

Kwaliteit gaat altijd over kwantiteit
 

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
23
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Het gaat nu een beetje de kant op van 'Oh, wie heeft de meeste leden?!' Dit zou niet zo moeten zijn, toch?
Maar wel een mooie prestatie om trots op te zijn :)
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
w0000t! maar inderdaad, er worden hierboven wel valide punten gemaakt... maar hier komt natuurlijk wel bij kijken: hoe meer spelers, hoe meer mensen er zullen doneren, en dus hoe beter Haunted zn dingen op orde kan hebben :)
 

Horsea_

Niet Verified
29 okt 2013
6
8
119
Schiedam
De beste wensen nog iedereen, en hopen dat de server nog 100x zo groot mag worden!

Het is jullie gegund!
 
  • Like
Reactions: Baswimjan

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
23
Nieuwe mijl paal 1023 spelers!!!
 

Jossos

Niet Verified
18 okt 2014
30
5
74
Mars
Toch vind ik persoonlijk dat een server geen kwantiteit, maar kwaliteit moet hebben.

De staff zouden moeten focussen op in-game ervaringen, wat beter kan, en gewoon veel communiceren om het spel aangenaam te maken voor beide staff als speler!

Vind ik tenminste ^^

Kwaliteit gaat altijd over kwantiteit

Dit is wel een goed punt, al komt het wellicht omdat ik me vooral begeef op de gamemodes (Skyblock, Miners), waar minder actieve moderatie nodig is waar de mods vooral schitteren door afwezigheid. Misschien dat ze achter de schermen bezig zijn, maar wat meer 'blauw op straat' als het ware zou niet misstaan.

Ik begrijp dat de staff vrijwilligers zijn die hun vrije tijd opofferen om naar hun beste kunnen mensen proberen te helpen, maar soms is het vrij frustrerend dat je geen reactie krijgt of geen enkel persoon kan vinden die je überhaupt kunnen helpen.
 
F

FenneEm

Guest
Dit is wel een goed punt, al komt het wellicht omdat ik me vooral begeef op de gamemodes (Skyblock, Miners), waar minder actieve moderatie nodig is waar de mods vooral schitteren door afwezigheid. Misschien dat ze achter de schermen bezig zijn, maar wat meer 'blauw op straat' als het ware zou niet misstaan.

Ik begrijp dat de staff vrijwilligers zijn die hun vrije tijd opofferen om naar hun beste kunnen mensen proberen te helpen, maar soms is het vrij frustrerend dat je geen reactie krijgt of geen enkel persoon kan vinden die je überhaupt kunnen helpen.
je vergeet dat je dit op het forum kan melden! dit kan namelijk door een mod, admin of owner bekeken worden, zij kunnen beslissen wat ze er mee doen en kunnen je vragen via daar beantwoorden of vraag het aan een mede speler
 
F

FenneEm

Guest
mja wat artho zegt is nog niet zo ver gezocht. Ik zie het wel gebeuren dat jullie binnenkort delegaties naar gamebeurzen e.d. gaan moeten sturen in Nederland/Vlaanderen waar een massa kinderen in rij staan voor een handtekening van Remy & co :p. Nu nog een Youtube channel opgestart krijgen dat in dezelfde trend als server evolueert en dat zal echt een feit worden...
Haunted heeft een youtube kanaal:
https://www.youtube.com/channel/UCwWWGaAOixl6olQTKUKO_mg
 

RemyLukasse

Niet Verified
15 jan 2015
1
0
28
25
hey RemyMine ik ben gisteren geband door dauwdruppel voor staff disrespect maar ik was gisteren gewoon aan het vechten op kitpvp en toen ging daudruppel me inventory cleare en toen mij de hele tijd killen met /kill ik was 1 slach dood
en toen ging hij mij allemaal rare namen geven plzzz RemyMine mag in een unban ik zal nooit meer zo tekeer gaan
groetjes RemyLukasse
ps mijnmc naam is RemyLukasse
 

Master_genius_1

Niet Verified
14 dec 2014
835
164
234
25
Amsterdam
www.technicpack.net
hey RemyMine ik ben gisteren geband door dauwdruppel voor staff disrespect maar ik was gisteren gewoon aan het vechten op kitpvp en toen ging daudruppel me inventory cleare en toen mij de hele tijd killen met /kill ik was 1 slach dood
en toen ging hij mij allemaal rare namen geven plzzz RemyMine mag in een unban ik zal nooit meer zo tekeer gaan
groetjes RemyLukasse
ps mijnmc naam is RemyLukasse
Verkeerde plaats dit moet bij de unbans.
En je hebt toch echt bewijs hiervan nodig ;)
 

Baswimjan

Niet Verified
22 dec 2014
31
4
129
s*xbierum
m.youtube.com
hey RemyMine ik ben gisteren geband door dauwdruppel voor staff disrespect maar ik was gisteren gewoon aan het vechten op kitpvp en toen ging daudruppel me inventory cleare en toen mij de hele tijd killen met /kill ik was 1 slach dood
en toen ging hij mij allemaal rare namen geven plzzz RemyMine mag in een unban ik zal nooit meer zo tekeer gaan
groetjes RemyLukasse
ps mijnmc naam is RemyLukasse

S wel raar als hij dat echt zo gedaan heeft
Staff zou zich echt nooit zo moeten gedragen
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
hey RemyMine ik ben gisteren geband door dauwdruppel voor staff disrespect maar ik was gisteren gewoon aan het vechten op kitpvp en toen ging daudruppel me inventory cleare en toen mij de hele tijd killen met /kill ik was 1 slach dood
en toen ging hij mij allemaal rare namen geven plzzz RemyMine mag in een unban ik zal nooit meer zo tekeer gaan
groetjes RemyLukasse
ps mijnmc naam is RemyLukasse
/kill command is blocked op onze servers, je hele comment is waardeloos nu omdat de rest ook wel niet waar zal zijn... Tevens verkeerde plek. Moet in de unban sectie.
 

dauwdruppel

God
dauwdruppel
dauwdruppel ✔
God
8 nov 2013
270
114
259
@RemyLukasse ga nou niet zeggen dat je gewoon aan het pvpen was...
je zat met anti knockback en de rest van het pret pakket te cheaten op kitpvp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.