Haunted mijlpaal - 1000 spelers online!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste iedereen die dit leest en vooral beste Haunted Community.

Het was een van de doelstellingen voor 2015, het magische getal van 1000 spelers online bereiken. Ik denk dat we ondertussen kunnen concluderen dat we deze wat bij moeten stellen, haha. Al op de 2e dag in 2015 hebben we onze doelstelling gehaald.

Dit is toch wel een heel bijzonder moment voor Haunted en iedereen die daarbij betrokken is. Het is een waardering voor het werk dat wij met elkaar hebben verricht, als een community.

Ik weet nog goed toen wij, een groepje van zo'n 10 man, begonnen met FOK!Craft. Dit was een server gericht voor een community van FOK!Forum. Dit eindigde in een dood spoor, waarna we besloten om The Haunted Network op te richten. Niet veel later explodeerde het project, het werd groter en groter en het werd een echt thuisfront voor vele minecrafters.

En daar staan we dan vandaag. Geheel gezond met geen enkel spatje negativiteit in het project en met zoveel enthousiaste mensen die eraan werken is Haunted (in mijn ogen) een prachtige server en community. Ik voorzie een hele mooie toekomst waarin ieder zich hier kan thuis voelen.

Ik wil graag de gehele crew (staff + bouwteam + de mascotte Haunty!) bedanken voor hun waanzinnige inzet. Ook de spelers verdienen een bedankje voor de geweldige community die zij vormen (en zonder jullie zou dit nieuwsbericht er natuurlijk nooit geweest zijn!).

Als laatste wil ik proosten op een prachtig 2015 voor iedereen en natuurlijk voor Haunted.
Dat iedereen nog veel plezier hier mag en zal beleven.

Viva la Haunted.

~remymine




 

dauwdruppel

God
dauwdruppel
dauwdruppel ✔
God
8 nov 2013
270
114
259
dit was een geweldig avontuur met velen leuke momenten.
ik weet nog goed dat we grappen maakten over 1000 spelers want tja welke server haalt dat nou.
(dit was toen fokcraft net haunted werd)

ik wil remy en de andere crew (en mezelf) feliciteren met deze milestone die al sinds het begin bestaat.
En natuurlijk de spelers die dit allemaal mogelijk heeft gemaakt :).

keep scary stay haunted.
 

Maaraa

Niet Verified
20 sep 2014
1.155
576
313
29
Party! Jeuj
 

Biba30

Niet Verified
9 apr 2014
89
46
139
En ik zei vanmiddag nog tegen staff : wedden, die 1000 halen we vandaag... (Nee Mara, dat halen we niet).
Zie je ..
Vrouwen hebben altijd gelijk :D

Haunty en ik zijn erg blij met deze mijlpaal!
5eTctvV.jpg
haha Mara ik zei het ook!
Let's have a party!
Uiteraard ook de beste wensen voor iedereen in 2015!
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Ik denk dat als de staff ( en andere speciale leden ) geen inzet zou hebben gedaan voor de duizenden spelers die geregsitreerd zijn, dat we de 500 niet eens zouden gehaald hebben, Dus ik feliiteer vooral de staff, zonder hun, hadden we dit niet gehaald, dus eerst en vooral, Veel respect ! En mogen we hopen op een nieuw, spannende jaar vol verrassingen ! Gefeliciteerd voor de 1000 online mensen die er waren ! :D
 

dauwdruppel

God
dauwdruppel
dauwdruppel ✔
God
8 nov 2013
270
114
259
maaraa dat was sarcasme...
als jij de hele tijd zegt we halen dit dan jinx je het en dan gebeurt het niet :/.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.