Persoonlijk vind ik het heel tof dat er een leveling systeem is gekomen. Maar..
Er is een klein aantal manieren om xp te krijgen en sommige die in het originele topic ter sprake werden gebracht zijn nog altijd niet werkende.
Ik heb zelf een paar ideeën om het leveling systeem te optimaliseren
1. Challenges
Een heel simpele manier om xp te verkrijgen zouden challenges zijn, de challenges in skyblock werken volgens hetzelfde principe.
Enkele voorbeelden;
KitPvP: Kill 10 spelers met kit warrior, kill 25 spelers, kill 10 spelers met kit archer. Voor de kits die je alleen krijgt als je een rank hebt zou ik geen challenges doen want dit maakt het oneerlijk voor de niet-donateurs. Of je kan ook gewoon ervoor zorgen dat de niet-donateurs geen challenges met die kits krijgen die ze niet hebben.
Survival: Kill 10 skeletons, mine 64 cobblestone, kook 16 vleesjes etc.
Noot: bij servers als creative kan ik moeilijk een challenge verzinnen aangezien dat je in de mode creative zit en alles al hebt.
2. Daily rewards
Heel simpel, in de lobby is er gewoon een plaats waar je je daily reward kan ophalen, bij deze reward zit vanzelfsprekend dan ook een kleine hoeveelheid xp en nog wat andere toffe spulletjes bv: een random aantal coins in een enkele gamemode naar keuze (niet te hoog)
als deze ideeën zouden worden toegevoegd aan de server zouden de meest dedicated spelers dan ook het hoogste level te hebben door elke gamemode dagelijks , (voor de rewards van de challenges) te spelen.
3. Leaderboard
In de hub kan je heel simpel een leaderboard zetten met levels. Hierdoor zouden mensen ook nog een doel hebben om op haunted te spelen, je level zo hoog mogelijk krijgen zodat je op dat leaderboard staat!
van hypixel gepakt, maar wel een simpel en effectief bord.
Er is een klein aantal manieren om xp te krijgen en sommige die in het originele topic ter sprake werden gebracht zijn nog altijd niet werkende.
Ik heb zelf een paar ideeën om het leveling systeem te optimaliseren
1. Challenges
Een heel simpele manier om xp te verkrijgen zouden challenges zijn, de challenges in skyblock werken volgens hetzelfde principe.
Enkele voorbeelden;
KitPvP: Kill 10 spelers met kit warrior, kill 25 spelers, kill 10 spelers met kit archer. Voor de kits die je alleen krijgt als je een rank hebt zou ik geen challenges doen want dit maakt het oneerlijk voor de niet-donateurs. Of je kan ook gewoon ervoor zorgen dat de niet-donateurs geen challenges met die kits krijgen die ze niet hebben.
Survival: Kill 10 skeletons, mine 64 cobblestone, kook 16 vleesjes etc.
Noot: bij servers als creative kan ik moeilijk een challenge verzinnen aangezien dat je in de mode creative zit en alles al hebt.
2. Daily rewards
Heel simpel, in de lobby is er gewoon een plaats waar je je daily reward kan ophalen, bij deze reward zit vanzelfsprekend dan ook een kleine hoeveelheid xp en nog wat andere toffe spulletjes bv: een random aantal coins in een enkele gamemode naar keuze (niet te hoog)
als deze ideeën zouden worden toegevoegd aan de server zouden de meest dedicated spelers dan ook het hoogste level te hebben door elke gamemode dagelijks , (voor de rewards van de challenges) te spelen.
3. Leaderboard
In de hub kan je heel simpel een leaderboard zetten met levels. Hierdoor zouden mensen ook nog een doel hebben om op haunted te spelen, je level zo hoog mogelijk krijgen zodat je op dat leaderboard staat!