Haunted level

Status
Niet open voor verdere reacties.

Trouwring

Niet Verified
25 jun 2016
133
29
142
Braboland
Ik krijg in-game veel de vraag 'Hoe ben je level 1?' en 'Hoe level je?' en dit wordt dan naar mij toegespammed. Dit is irriterend en daarom dit topic.

''Hoe level je?''
Op dit moment kan je alleen levelen door te voten ( 25XP per vote ).
Je kan één keer per 12 uur voten.

Let op! Je moet reloggen wil je de XP ontvangen.

''Kan je op andere manieren XP krijgen?''
Nee. Door online te zijn krijg je alleen geld en nog geen XP. Ik weet zelf als normaal speler nog niks van wat ze gaan adden qua hoe je moet levelen. Ik hoop dat dit topic je heeft geholpen!

''Hoe zie je je level?''

Helemaal bovenaan zie je je level. Je kan ook /level doen om je zien hoeveel XP je nog moet.
De cijfers in de chat bijvoorbeeld de '0' voor iemands naam betekend dat hij/zij level 0 is.

Ik hoop dat dit topic je geholpen heeft!
M.v.g. Frankrijk
 
Laatste update:
  • Like
Reactions: davidisrael1207

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Alles komt inderdaad nog! Work in progress. Er komen nog tientallen andere manieren om XP te verdienen en levels hoger te worden. We zijn bijna klaar met de basis van het systeem neer te leggen.

Mvg Remy
 

blocky

Supreme
blocky12
blocky12 ✔
Supreme
5 apr 2015
469
191
262
Alles komt inderdaad nog! Work in progress. Er komen nog tientallen andere manieren om XP te verdienen en levels hoger te worden. We zijn bijna klaar met de basis van het systeem neer te leggen.

Mvg Remy
Moeten de levels verder invloed hebben?
 

Deem

God
DeeMelon
DeeMelon ✔
God
6 mrt 2016
335
103
252
21
Brabant, kut!
www.instagram.com
Ik krijg in-game veel de vraag 'Hoe ben je level 1?' en 'Hoe level je?' en dit wordt dan naar mij toegespammed. Dit is irriterend en daarom dit topic.

''Hoe level je?''
Op dit moment kan je alleen levelen door te voten ( 25XP per vote ).

Let op! Je moet reloggen wil je de XP ontvangen.

''Kan je op andere manieren XP krijgen?''
Nee. Door online te zijn krijg je alleen geld en nog geen XP. Ik weet zelf als normaal speler nog niks van wat ze gaan adden qua hoe je moet levelen. Ik hoop dat dit topic je heeft geholpen!
POEPHOOFD DAN KON JE OOK WEL ZEGGEN OP INSTA in plaats van sexy zijn of wat je er van maakte. ._."
 

quinten2002

Niet Verified
4 mrt 2017
40
1
72
21
Ik krijg in-game veel de vraag 'Hoe ben je level 1?' en 'Hoe level je?' en dit wordt dan naar mij toegespammed. Dit is irriterend en daarom dit topic.

''Hoe level je?''
Op dit moment kan je alleen levelen door te voten ( 25XP per vote ).

Let op! Je moet reloggen wil je de XP ontvangen.

''Kan je op andere manieren XP krijgen?''
Nee. Door online te zijn krijg je alleen geld en nog geen XP. Ik weet zelf als normaal speler nog niks van wat ze gaan adden qua hoe je moet levelen. Ik hoop dat dit topic je heeft geholpen!
Volgensmij kan je met /level (/rank)ofzo in hub zien hoe je xp krijgt ik dacht iets met kills dat ik las
 

Maxxooo

God
Maxxooo
Maxxooo ✔
God
10 apr 2015
216
39
269
23
Kitpvp
Ik krijg in-game veel de vraag 'Hoe ben je level 1?' en 'Hoe level je?' en dit wordt dan naar mij toegespammed. Dit is irriterend en daarom dit topic.

''Hoe level je?''
Op dit moment kan je alleen levelen door te voten ( 25XP per vote ).
Je kan één keer per 12 uur voten.

Let op! Je moet reloggen wil je de XP ontvangen.

''Kan je op andere manieren XP krijgen?''
Nee. Door online te zijn krijg je alleen geld en nog geen XP. Ik weet zelf als normaal speler nog niks van wat ze gaan adden qua hoe je moet levelen. Ik hoop dat dit topic je heeft geholpen!

''Hoe zie je je level?''

Helemaal bovenaan zie je je level. Je kan ook /level doen om je zien hoeveel XP je nog moet.
De cijfers in de chat bijvoorbeeld de '0' voor iemands naam betekend dat hij/zij level 0 is.

Ik hoop dat dit topic je geholpen heeft!
M.v.g. Frankrijk

Sorry colin, ik wist toen alleen nog niet hoe het werkte ^^
Deze informatie is zeker handig voor mensen die het nog niet weten.
Informatief :D

~ Maxxooo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.