Haunted beta server online!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Haunties,


Vandaag presenteren wij de nieuwste ontwikkeling binnen het netwerk van HauntedMC.

Haunted 2.0 staat in het voorjaar van 2016 voor de deur, en om jullie LIVE mee te laten genieten van alle vorderingen en veranderingen aan de server, willen we jullie een preview laten zien van de 2.0 server.

Bij deze dus de Haunted 2.0 OPEN BETA Server. Iedereen heeft hier toegang toe.

Op dit moment is het nieuwe hub systeem online, en een paar andere lobbies. Er is nog niet al te veel te zien, maar bij de tijd komen er nieuwe features en haunted 2.0 servers bij. Houd dit dus in de gaten!

Ook zul je merken dat er verschillende bugs in de server kunnen zitten, deze zijn bij ons te melden op forum in de nieuwe sectie "Haunted 2.0 Beta". Nieuwe ideeën en features zijn hier ook zeker welkom.

Het IP van deze server is beta.hauntedmc.nl:25566
 
Laatste update:

Shockerz

Supreme
Shockerz
Shockerz ✔
Supreme
24 feb 2015
424
36
194
Ben zeer benieuwd!. Leuk dat we de kans krijgen om als echte ''testers'' Haunted 2.0 te mogen ontdekken!.

Gr. Mendaxx
 
  • Like
Reactions: remymine
C

Checkpointx

Guest
2cor7tc.png
 
Last edited by a moderator:

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.693
1.805
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Dit gebeurt er dus met gejatte claims...
2cor7tc.png
Alle gebouwen gemaakt op de server zijn eigendom van HauntedMC en mogen gebruikt worden van elk doeleinde. Dit logo werd dermate door de staff aangeraden dat het een plek kreeg in de nieuwe hub.
 
C

Checkpointx

Guest
Alle gebouwen gemaakt op de server zijn eigendom van HauntedMC en mogen gebruikt worden van elk doeleinde. Dit logo werd dermate door de staff aangeraden dat het een plek kreeg in de nieuwe hub.

Ja ik zag die inderdaad al staan in de algemene voorwaarden onder artikel 6: Nog toe te voegen items. silly me.
Misschien niet helemaal van toepassing op dit logo, maar misschien goed om hier eens naar te kijken: http://www.auteursrecht.nl/auteursrecht/22250

En hier heb je er nog eentje hoe je dit in de toekomst misschien wel juridisch goed kan aftikken, is nu namelijk echt niet het geval.
http://www.vaneeckhoutteadvocaten.nl/artVirtueleobjecten03.html

Spelers kunnen zich gewoon beroepen op bepaalde rechten omdat dit niet in de algemene voorwaarden staat en dat werkt niet zomaar met terugwerkende kracht als je het er nu ff in prut.
 
Last edited by a moderator:

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.693
1.805
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Ja ik zag die inderdaad al staan in de algemene voorwaarden onder artikel 6: Nog toe te voegen items. silly me.
Misschien niet helemaal van toepassing op dit logo, maar misschien goed om hier eens naar te kijken: http://www.auteursrecht.nl/auteursrecht/22250
Gaat helaas niet op voor creaties binnen minecraft als je je daarin hebt verdiept.
Blijft mojang property.
 

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.437
155
219
hutje op de hei :)
In deze situatie is auteursrecht niet van toepassing Het logo van haunted network is al copyright beschermt. Haunted network laat dit toe op de server. Daarnaast is haunted network een private server en is alles eigendom van haunted network.

Het auteursrecht is het uitsluitend recht van de maker van een werk van letterkunde, wetenschap of kunst, of van diens rechtverkrijgenden, om dit openbaar te maken en te verveelvoudigen, behoudens de beperkingen, bij de wet gesteld.»

Hier in word niet benoemt virtuele in game creaties. Spelers hebben toegang om op haunted network te spelen en te bouwen conform de regels. Het na maken van bouwwerken is binnen haunted network ook niet verboden in de regels.

Maar ik denk dat deze discussie niet gepast is om in dit topic plaats te vinden
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.693
1.805
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Verder is ons copyrighted logo nagemaakt door JOU. Dus wie hier als eerste fout zit...
Zoals Doc zegt deze discussie eindigt verder hier en dit is de laatste reactie over dit onderwerp op dit topic.


Edit:reacties hieronder verwijderd: we waren klaar ;)
 
Laatste update:

whitch

ie kunt néét meer doone as kan
whitch
whitch ✔
Supreme
18 sep 2013
1.125
434
332
"Ergens op deze aardbol"
Als er zo'n mooie logo word gemaakt , en die word op de hub gezet, het is toch een hele EER of niet dan.
Spelers kunnen het bewonderen.
Als 1 van mijn ontwerpen ergens voor word gebruikt, zie ik het als een grote EER.:rolleyes:
Ik vind de nieuwe hub schitterend gemaakt.:D:D:D
 

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
557
183
264
20
mooie hub jeej pets terug
mag je reclame voor die server maken?
op de normale haunted
 

Dark_Obscurity

Niet Verified
10 jul 2015
114
18
119
ziet er allemaal mooi en vooral "smooth" uit, netjes gedaan ^^

Met Vriendelijke Groet,
Dark_Obscurity
 
Status
Niet open voor verdere reacties.