Haunted, alsjeblieft, fix your shit!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leroy - Lowdriver

Verified
lowdriver
lowdriver ✔
LegendVer
Ik begrijp dat remy *druk* is maar kom op, er zijn zoveel dingetjes waar ik me aan ergeren kan, die simpel opgelost kan worden, kost maximaal een uurtje, maar toch gebeurt het niet.
Zoals geen stuff krijgen voor je vote's, je spawners die opeens verdwijnen etc.
De geen vote-key krijgen voor je vote's kan ik ook bewijzen, spawners jammer genoeg niet, maar ik heb een zombievillager spawner en een vriend van me (IG: MrWaffles0215) heeft zijn magmacube spawner op skyblock verloren, wat verschrikkelijk irritant is, want de skycoins wat deze dingen waard zijn kost veels te veel.
Soort van verzoek naar remy, als je zo druk bent, is een uurtje uit je tijd nemen voor een server die ik dacht dat je nooit dood wou hebben is toch niet zo moeilijk.

Gr, Leroy (lowdriver)

(Bewijs voor vote's):
https://gyazo.com/2ac53d43476a43fc0757ac8bd9efa2df
https://gyazo.com/0f5e67f393d946b4145893e29cc4b5f4
 

SKRWildfire

Niet Verified
2 dec 2014
424
86
237
27
Nederland
"verloren" XD meestal zijn het spelers fouten van die spawners(verkeerde rank, verloren door lava of cactus of gestolen of zelfs proberen de server te scammen :P). en je weet niet wat remy doet achter de schermen (zo ver ik weet nog steeds) is remy de enige die die tech dingen kan doen (meeste) miss is die wel heel hard bezig met alles in 1x fixen, plus wat extras je weet maar nooit. en voor die votes maak een ticket aan en dan krijg je van een hogere stafflid miss wel de spullen.

en als je een zombie villager spawner wilt ik dacht dat ik er nog 3 heb als je wilt kan je er 1 kopen van me voor 15k
 

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.439
159
219
hutje op de hei :)
Als je weet waar de spawner staat, laat een staff block logs bekijken. Heb je meteen extra bewijs dat je er een spawner had staan :)
 

Bliksem79

Supreme
Bliksem79
Bliksem79 ✔
Supreme
19 sep 2013
250
30
187
Staff heeft door alle problemen er ook weinig zin in denk:P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.