Haunted 2.0 lanceerdatum bekend en ander nieuws!

Status
Niet open voor verdere reacties.
beta.hauntedmc.nl

Edit: Voor de duidelijkheid, Gekochte skycoins en andere gekochte items worden niet gereset.


Goede avond Haunties!


Vandaag hebben we weer wat nieuws voor jullie, onder andere over Haunted 2.0, Hauntopia, map resets en de survival 2 en 3 server! Dit wordt een lange post dus pak een glas drinken en houdt je vast!

Survival
Zoals velen van jullie wel weten zijn er nogal wat problemen met crashes op survival 2 (Heaven) en survival 3 (Hell). Door een stel defecte harde schijven zijn bepaalde bestanden jammer genoeg corrupt geraakt. Dit zorgde ervoor dat sommige claims verloren zijn gegaan, sommige mensen items missen en de server soms crasht wanneer iemand de server bezoekt terwijl zij in een corrupte chunk staan. Erg vervelend allemaal natuurlijk voor zowel jullie als ons.


Door dit alles hebben we besloten dat de werelden van survival 2 en survival 3 op den duur zullen worden gereset. Dit houdt in dat alle claims en bouwwerken verloren zullen gaan. Voordat we dit doen worden jullie natuurlijk op de hoogte gesteld, en we zijn aan het overleggen hoe we misschien items en zelfs bouwwerken kunnen overzetten naar de nieuwe wereld. Niet leuk maar dan kunnen we weer allemaal genieten van twee goed lopende survival servers!


En factions dan, of de andere servers?
We hebben hier ontzettend veel vragen over gekregen en ik kan jullie nu officieel melden dat ook de factions server op den duur volledig zal worden gereset evenals Skyblock, Creative, Vanilla en Prison.


Hauntopia
Omdat we ons compleet willen focussen op Haunted 2.0 en ‘minecraft utopia’ servers in overvloed zijn hebben we besloten om te stoppen met Hauntopia.


Haunted 2.0!
Velen van jullie hebben onze beta server al eens bezocht en de nieuwe hub al met eigen ogen kunnen zien maar nu kunnen we ook met zekerheid aankondigen wanneer Haunted 2.0 officieel zal worden gelanceerd. Schrijf het allemaal in je agenda want 9 April is Haunted helemaal vernieuwd.

Bezoek eens onze beta server waar je met eigen ogen de ontwikkeling kan volgen!
beta.hauntedmc.nl


Omdat we willen zorgen dat Haunted 2.0 voor iedereen het speelplezier zal verhogen hebben we een forum onderdeel waar je kan discussiëren over nieuwe features, bugs die je hebt gevonden op de beta of gewoon ideeën die je aan ons kwijt wil. Wees niet bang en laat ons weten wat jij zou willen zien!

https://www.haunted-mc.com/forum/beta-server-bugs-feature-requests.109/

Fijne avond en veel speelplezier,
The Haunted Network
 
Last edited by a moderator:

Lucfestijn

Verified
furryfestijn
furryfestijn ✔
LegendVer
29 dec 2015
285
107
224
21
utrech
Best jammer dat servers als creative en surv1&2 worden gereset, omdat er best wel mooie dingen in zijn gebouwd enzo. ;s | Verder heb k wel zin in Haunted 2.0 :)
Helemaal mee eens, ik hoop dat alles geback-uped kan worden, want veel mensen hebben veel stuff en dan gaat dat verloren..
 

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
447
97
244
11
Groningen, Haren
Ik wachtte al op die Factions reset,

Mvg,
Cas
 

Nikoo

God
elNikoo
elNikoo ✔
God
5 sep 2015
148
41
230
22
Gent
Ik ben al eens een kijkje gaan nemen op Haunted 2.0 ziet er allemaal aweseome uit alleen is het spijitg dat jullie Build Battle keihard genakt hebben
 
  • Like
Reactions: Cas

Nikoo

God
elNikoo
elNikoo ✔
God
5 sep 2015
148
41
230
22
Gent
dus ook de skyblock eilandjes worden reset?
.
En factions dan, of de andere servers?
We hebben hier ontzettend veel vragen over gekregen en ik kan jullie nu officieel melden dat ook de factions server op den duur volledig zal worden gereset evenals Skyblock, Creative, Vanilla en Prison.
 

najtrebor

Legend
najtrebor
najtrebor ✔
Legend
28 okt 2015
233
29
207
22
ik hoorde alleen dat nether vernieuwt werd en niet ook de rest.
 

mart-b-4

Niet Verified
27 dec 2015
41
3
87
24
skyblock gereset! dat is nogal ja... k*t... er zou toch iets komen waardoor alles overgezet zou kunnen worden...
hier verliezen jullie alleen haunties mee, ipv dat je ze erbij krijgt...
ik vind het niet nice dat iets waar mensen, soms wel een jaar voor werken ineens allemaal weg is.
sommige mensen kopen ook skycoins, die zijn dan natuurlijk ook allemaal weg.. dit vind ik niet chill.
dit toont aan dat je dus niet vertrouwd coins kan kopen op haunted...
 
D

Datdus

Guest
skyblock gereset! dat is nogal ja... k*t... er zou toch iets komen waardoor alles overgezet zou kunnen worden...
hier verliezen jullie alleen haunties mee, ipv dat je ze erbij krijgt...
ik vind het niet nice dat iets waar mensen, soms wel een jaar voor werken ineens allemaal weg is.
sommige mensen kopen ook skycoins, die zijn dan natuurlijk ook allemaal weg.. dit vind ik niet chill.
dit toont aan dat je dus niet vertrouwd coins kan kopen op haunted...

Ten eerste: taal. Ten tweede, technisch gezien is het niet haalbaar om werelden oneindig te blijven behouden. Hoe langer de wereld bestaat des te meer kans er is dat de wereld corrupt raakt en er steeds meer hindernissen als lag en bugs voor zullen komen.

Ja het is jammer van je eiland maar aan de andere kant is een schone lei ook wel eens lekker.

Sommige haunties kunnen niet eens nieuwe eilanden starten omdat het glitched. De server crasht als sommige spelers joinen, daar ook maar niets aan doen? Daar verlies je pas spelers mee.

Het is gewoon nodig.
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Beperking om na te denken over nieuwe spelers die OOK willen genieten van Haunted maar dat niet volledig kunnen omdat het of vol is, of niet goed werkt op dit moment. Haunted 2.0 lost dit allemaal op, en is kwalitatief simpelweg veel beter.

Buiten dat is er gewoon een mogelijkheid om maximaal 3 bouwwerken per persoon over te laten zetten. Formulier komt spoedig online op de website.
 
Laatste update:
  • Like
Reactions: Cas and Nookie_S5

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Het gaat trouwens om Survival 2 en 3.

NIET SURVIVAL 1. Foutje gefixed.
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.691
1.801
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
skyblock gereset! dat is nogal ja... k*t... er zou toch iets komen waardoor alles overgezet zou kunnen worden...
hier verliezen jullie alleen haunties mee, ipv dat je ze erbij krijgt...
ik vind het niet nice dat iets waar mensen, soms wel een jaar voor werken ineens allemaal weg is.
sommige mensen kopen ook skycoins, die zijn dan natuurlijk ook allemaal weg.. dit vind ik niet chill.
dit toont aan dat je dus niet vertrouwd coins kan kopen op haunted...
Nee nee, gekochte coins worden teruggezet na de resets.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.