Haste 2 werkt niet met je pickaxe

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mauricejes

Niet Verified
7 sep 2014
17
0
67
23
Haii allemaal, ik heb me een paar dagen geleden verdiept in alchemy skills en ik heb ontdekt hoe je haste 2 kan maken alleen toen ik de Potion opdronk en ik wat stone weghakte ging het niet sneller als normaal, later ontdekte ik dat nix wat je met je pickaxe weghakt sneller gaat met haste 2 .
het werkt wel gewoon met je schep. Is hier een reden voor of kunnen jullie het misschien aanzetten
Dan zou alles veel sneller gaan XD

Groetjes MauriceJes
Ps:ik heb het drie Keer na gelezen ik hoop dat de speling nu beter is [:
 
Laatste update:

Mauricejes

Niet Verified
7 sep 2014
17
0
67
23
jes geen spelingsfouten XD heb nogal dislectie kost me nogal veel moeite om te schrijven zonder type fouten
maar haste 2 maak je met een alchemy skills [mcmmo] van hoger als 125 [: alleen het werkt dus niet helemaal
 

artho

Niet Verified
31 okt 2014
989
189
244
Bij mij werkt dat wel zou niet weten wrm het niet werkt bij jouw
 

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
23
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Potion met haste 2???

Niks
Voor de rest prima voor mij :)

Nope, een fout met de comparatief;
'Ging het niet sneller als normaal'
Moet 'dan' zijn.
Maar ja, je bent de 'enigste' -_-
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
ik heb dit probleem nu ook in survival, maar met mn beacons, tijdje terug kon ik met haste 2 super snel hakken, maar nu zie ik geen verschil meer of ik de beacon aan of uitzet, gaat allebij even traag naar mijn idee...
 

Mauricejes

Niet Verified
7 sep 2014
17
0
67
23
Mm ik heb het nog een paar keer geprobeerd en het werkt blijkbaar bij mij ook niet op gravel en Dirt. Dat was gewoon mijn excavation skillz XD Miss is het een 1.8 bugg ofzo. Ik blijf het proberen :O
 

artho

Niet Verified
31 okt 2014
989
189
244
Ik speel altijd met 1.8 en nog niets van gemerkt.
Soms op factions valt me verbinding gwn weg, dan moet ik opnieuw joinen.
Is beetje iri maar tis niet die lagg dat iedereen naar hub word gestuurd, tis een andere dat ik alleen weg val.:(
 

EgoRaptor

Niet Verified
16 nov 2014
1
0
35
31
Als ik op 1.7 zit werkt alles prima voor mij, maar zodra ik naar 1.8 ga krijg ik te maken met vanallerlei zaken die niet meer naar behoren werken. Dit geldt onder andere voor die Haste 2 potion. Ik zou dus iedereen aanraden om nog even op 1.7 te blijven!
 

Mauricejes

Niet Verified
7 sep 2014
17
0
67
23
Ik heb het geprobeerd maar er is nogsteets geen verschil in 1.7 ,misschien licht het aan de plug-in van factions . Ik hen er niet zo veel verstand van :O ik ga het nu ook met een beacon proberen op survival . Ik zeg wel of het gelukt is

Groetjes MauriceJes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.