Hallo

Bagera84

Niet Verified
26 mei 2014
69
36
184
Antwerpen (BE)
Hallo allemaal,

Sommige van jullie hebben me al ontmoet ingame, andere kunnen me nu hier eventueel leren kennen.

Mijn IGN is Bagera84. IRL noem ik Kurt. Ik ben 30 jaar oud. (ja oud), en zoals vele andere op Haunted ben ik een Belg.
Als ze me vragen wat voor werk ik doe zeg ik altijd: "ik doe exact dezelfde job als Homer Simpson" met dan als enige verschil dat ik mijn job net iets serieuzer neem ;)

Minecraft is uiteraard één van mijn favoriete bezigheden. Daarbij hou ik me ook bezig met voetbal. Vooral passief (supporter van standard luik en uiteraard onze beste nationale ploeg ooit :p). Ook ga ik zéér graag/vaak op reis. Ieder jaar probeer ik mijn portie festivals mee te pikken om zoveel mogelijk bands (soms Dj's) waarvan ik hou aan het werk te zien, en vooral om nieuwe muziek te ontdekken! Nog een ander point of intrest is dat ik al van voor mijn puberjaren verslaafd ben aan Anime/Manga.

Als iemand iets wil vragen mag dat uiteraard. Vragen staat immers vrij. Maar aub niet om een huis voor je te bouwen want er zijn al zo'n 10.000 wachtende voor u dan.

grtz Bagera84
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Leuk stukje Kurt ^^

Hoe kom je eigenlijk aan de naam Bagera84?
 

Bagera84

Niet Verified
26 mei 2014
69
36
184
Antwerpen (BE)
Ik heb lange tijd een crappy freeMMO gespeeld, waar je met meerdere accounts kon spelen. Al m'n characters hadden de namen van de personages van Jungle Book. Bagheera (juist geschreven) was al bezet en ben ik bij Bagera uitgekomen. Het is uiteindelijk m'n main character geworden toen. Sindsdien is die nickname blijven hangen voor alle andere games die ik ooit gespeeld heb.
 

Diamond

Niet Verified
13 jun 2014
7
11
99
22
Haunted-mc.com
Waarom speel je überhaupt nog op je 30ste Minecraft? Is dat niet een beetje... raar? 18 of 20, oke, maar 30? Het beste is als je lekker relaxt, een gezinnetje sticht en een leuk alledaagse leventje hebben als volwassene. Het is maar een tip hoor, en trouwens, het is niet rot bedoelt ;)
 

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.689
1.793
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Waarom speel je überhaupt nog op je 30ste Minecraft? Is dat niet een beetje... raar? 18 of 20, oke, maar 30? Het beste is als je lekker relaxt, een gezinnetje sticht en een leuk alledaagse leventje hebben als volwassene. Het is maar een tip hoor, en trouwens, het is niet rot bedoelt ;)
Lol het is niet ineens dat als je ouder wordt, je ook totaal andere dingen moet gaan doen :P
Verder is minecraft juist een game die vroeger alleen maar door volwassenen werd gespeeld (in alpha/beta), later kwam daar
die massa hype en een vloedgolf aan kinderen op af.
 
  • Like
Reactions: Maaraa

Bagera84

Niet Verified
26 mei 2014
69
36
184
Antwerpen (BE)
Waarom speel je überhaupt nog op je 30ste Minecraft? Is dat niet een beetje... raar? 18 of 20, oke, maar 30? Het beste is als je lekker relaxt, een gezinnetje sticht en een leuk alledaagse leventje hebben als volwassene. Het is maar een tip hoor, en trouwens, het is niet rot bedoelt ;)

Hey diamond

Net zoals Remymine ook zei, is dit een spel dat net zoveel door volwassenen wordt gespeeld. :) Het is gewoon zo dat mijn generatie een van de eerste genaraties is waarbij toen we kleine kindjes waren gamen echt is beginnen doorbreken. =) commodore64, atari, sega 8bit (alex kid ftw) & 16 bit, etc, tot de Playstation 4. Heel de evolutie van gamen heeft mijn generatie ervaren dus het is normaal dat we ons er meer met bezighouden. m.a.w vele van de dertigers van dit moment hebben niets anders gedaan dan gamen en doen het nog steeds. Ik ben ervan overtuigd dat vele van mijn generatie nog games zullen spelen als ze bejaard zijn. En wat betreft dat "perfecte" leven dat ik zou moet nastreven volgens jou, dat heb ik quasi... Ik voel me relaxed. ik heb al meer dan 8 jaar dezelfde vriendin. We voelen ons perfect met ons twee, en kinderen... kiezen daar bewust niet voor omdat we liever onze tijd steken in het zien van de wereld en een eigen leven te hebben ipv voor iemand anders te leven.
 

Diamond

Niet Verified
13 jun 2014
7
11
99
22
Haunted-mc.com
Lol het is niet ineens dat als je ouder wordt, je ook totaal andere dingen moet gaan doen :p
Verder is minecraft juist een game die vroeger alleen maar door volwassenen werd gespeeld (in alpha/beta), later kwam daar
die massa hype en een vloedgolf aan kinderen op af.

Dat bedoel ik ook niet, ik weet dat je als volwassene ook niet PER SE hetzelfde moet doen, maar ja.. als volwassene Minecraft spelen... ik vind gewoon zelf dat je (als je op je 30ste kinderen hebt) veel tijd met je kids moet doorbrengen. Je kan dan aan ze leren hoe je precies Minecraft speelt. Is dat niet leuk? Ik ben gerust niet hatelijk tegen volwassene die nog steeds games spelen, maar ja. Maar natuurlijk is het jouw eigen keuze. Je moet doen wat jij het beste vindt. ;)
 

Leanaci

Niet Verified
18 sep 2013
421
76
184
Zweden
ik en mn vriend zijn beide gamers, ik speel vanalles eigenlijk, MC, Final fantasy 11/14 , orcs must die etc etc.

wat gamen betreft kan je er niet echt een leeftijd aan vastbinden (behalve die kleuter spelletjes zoald freddie fish etc blegh)

Ergens vind ik het wel wat beledigend dat ik kinderen moet hebben op mn 30e en geen MC 'mag' spelen tenzij ik het met mn kids doe...........
 

NicolasDoesSurvival

Niet Verified
17 mei 2014
126
50
149
24
Pluto
Toen was ik heel klein, ging ik alleen spelen PS2 (pac man) Rayman en nog wat, En ik heb daarvan invloed. Alpha Minecraft had ik eens gespeeld tot nu ben ik nog altijd MC spelen en PS3 heb ik nog altijd voor BF4 of nog anders, ben seruies dol op FPS :P