Hallo iedereen!

Almath3a

Niet Verified
23 sep 2014
28
7
87
50
Enschede
tmntfan.nl
Een beetje laat, maar ja.

IK ben een vrouw en moeder van 42, die graag minecraft speelt. Mijn twee kinderen hebben een eigen account, en zijn soms ook actief hier.

Engelinac is niet mijn echte naam, maar ik gebruik de nick Engelina(c) al jaren, met name op Engelse sites en forums, en ben aan die naam gewent op het internet. Mijn echte naam geef ik liever niet op het internet.

Mijn kinderen zijn allebei het huis uit, maar komen gelukkig nog vaak langs. Ik speel met veel plezier minecraft, en vind het leuk om en basis van de grond op te bouwen, en allerlei farms en zo te bouwen. Ik vind het leuk om met redstone dingen uit te proberen, dit met wisselend succes.

Naast minecraft speel ik ook nog andere spellen, te veel om hier allemaal op te noemen. De laatste tijd ben ik naast minecraft veel met Metal Gear Solid 3 bezig op de ps3. verder speel ik graag de Legend of Zelda games.

mijn huidige projecten op m Haunted zijn:

Survival 1: basis in de mesa. samen met mijn zoon ben ik daar ook in de woestijn bezig geweest, en heb daar een groot zwaard gebouwd met het Legend of Zelda logo erop.
Survival 2: Ik had daar het geluk om een onderwatertempel te vinden, en heb die uitgehold. Op dit moment ben ik daar een basis aan het bouwen. Verder is daar een door mij gebouwde zandtempel overgezet van de oude survival 2. iK weet nog niet zeker wat ik hiermee ga doen.

Skyblocks: net als iedereen die skyblock speelt: , een eiland bouwen met alle nodige ( en sommige onnodige) dingen erop.
 
  • Like
Reactions: xBennie

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
564
183
264
19
Wat zijn de mc namen van je 2 kinderen?