Hackers?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
24
Ze hebben alleen een unban gekregen (tempban 3 weken) wat ik niet helrmaal snap, ik dacht dat hacken een permban wa ongeacht of je donater was of niet...
 

Timlee117

Niet Verified
3 jan 2015
27
5
47
27
Ze hebben alleen een unban gekregen (tempban 3 weken) wat ik niet helrmaal snap, ik dacht dat hacken een permban wa ongeacht of je donater was of niet...
Ik snap dat inderdaad niet maarja misschien omdat ze geld hebben uitgegeven dat ze een tempban krijgen... .-.
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Ik ben te weten gekomen van een zekere Bron, dat hackers onder de 12 een nieuwe kans krijgen ALS ze voldoen aan de eisen ( lang verhaal, maar ik snap hoe 't zit )
 

sennaweeda

Niet Verified
24 dec 2014
8
0
77
24
ik ben geband voor hacks en kan niet op de pvp servers enz...maar ik zal wat zeggen: ik hack serieus niet alleen had ik vroeger x-ray maar dat was op een andere server maar ik wist niet dat het illegaal was dus sinds dien gebruik ik het NIET meer en ik heb er nog elke dag spijt van :( maar willen jullie mij daarop unbannen please ik gebruik het echt NIET meer :( dat was al een hele tijd terug :( mijn naam is senna098
 

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
36
In de buurt van Eindhoven
ik ben geband voor hacks en kan niet op de pvp servers enz...maar ik zal wat zeggen: ik hack serieus niet alleen had ik vroeger x-ray maar dat was op een andere server maar ik wist niet dat het illegaal was dus sinds dien gebruik ik het NIET meer en ik heb er nog elke dag spijt van :( maar willen jullie mij daarop unbannen please ik gebruik het echt NIET meer :( dat was al een hele tijd terug :( mijn naam is senna098
verkeerde topic...
en je gaat me niet vertellen dat je niet wist dat X-ray niet mag :') ....
 

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Xray lijkt 100% op valsspelen, en valsspelen is nergens toegestaan, ookal is het een server van 1 persoon. Jammer dat je het had gebruikt..
 

Master_genius_1

Niet Verified
14 dec 2014
835
164
234
25
Amsterdam
www.technicpack.net
ik ben geband voor hacks en kan niet op de pvp servers enz...maar ik zal wat zeggen: ik hack serieus niet alleen had ik vroeger x-ray maar dat was op een andere server maar ik wist niet dat het illegaal was dus sinds dien gebruik ik het NIET meer en ik heb er nog elke dag spijt van :( maar willen jullie mij daarop unbannen please ik gebruik het echt NIET meer :( dat was al een hele tijd terug :( mijn naam is senna098
Je kan het wel downloaden en in je mc zetten...
Maar je weet niet dat het verboden is :')
Hoe weet je dan dat het bestaat?...
 

Master_genius_1

Niet Verified
14 dec 2014
835
164
234
25
Amsterdam
www.technicpack.net
Verkeerde plek om een hacker te rapporteren dit moet bij de reports in de forumlijst.
Wel goed natuurlijk dat je een hacker report ;)

Note: de video is prive dus we kunnen hem niet zien ;)
 
R

Rutgertjuh

Guest
ik ben geband voor hacks en kan niet op de pvp servers enz...maar ik zal wat zeggen: ik hack serieus niet alleen had ik vroeger x-ray maar dat was op een andere server maar ik wist niet dat het illegaal was dus sinds dien gebruik ik het NIET meer en ik heb er nog elke dag spijt van :( maar willen jullie mij daarop unbannen please ik gebruik het echt NIET meer :( dat was al een hele tijd terug :( mijn naam is senna098

Dat zeggen alle hackers, maar het is nooit waar! Een weekje unban en weer hacken hoor...
 
R

Rutgertjuh

Guest
Ik ben te weten gekomen van een zekere Bron, dat hackers onder de 12 een nieuwe kans krijgen ALS ze voldoen aan de eisen ( lang verhaal, maar ik snap hoe 't zit )

Ow, dus ik kan ook hacken en zeggen dat ik 10 ben en tempban/unban krijgen (niet dat ik het doe, maar als voorbeeld ;))? Naar mijn mening is het een beetje zwak, want hacken blijft hacken en je maakt het er niet leuker op voor andere spelers.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.