Hackers op haunted !?

Valt jou dat ook op ?


  • Total voters
    32
Status
Niet open voor verdere reacties.

Bliksem79

Supreme
Bliksem79
Bliksem79 ✔
Supreme
19 sep 2013
250
30
187
Dat weet ik ja, maar dan bedoelde ik dat er wat spelers zijn die zich alleen maar met het bannen en kleine bugs bezig houden, aangezien de staff het altijd zo druk heeft.

Mvg,
Rutger


Ook van een speler mag je dat niet verwachten is tenslotte een speler die het spel gewoon wil spelen de anti cheat pikt er al een hoop tussen uit heb begrepen dat er een betere versie komt die ons nog beter kan gaan helpen en we pikken er nu al een hoop uit (maar we gaan niet na elke ban melden van die en die heeft ban dus kan goed wezen dat diegene die je hebt zien hacken al ban heeft gehad) met en zonder hulp van community dus blijf aub die filmpjes en screen shots melden we doen er echt wel iets mee:)
 
  • Like
Reactions: Master_genius_1

stijn123456789

Niet Verified
25 dec 2014
22
3
104
Maastricht
Dat weet ik ja, maar dan bedoelde ik dat er wat spelers zijn die zich alleen maar met het bannen en kleine bugs bezig houden, aangezien de staff het altijd zo druk heeft.

Mvg,
Rutger

Idd dat er gewoon een speciale rank/ idc wat, gen iets net zoals mod,admin,builder
alleen dan mensen die op de hackers letten enzo...

Mvg Heroebrain01
 

Master_genius_1

Niet Verified
14 dec 2014
835
164
234
25
Amsterdam
www.technicpack.net
Ook van een speler mag je dat niet verwachten is tenslotte een speler die het spel gewoon wil spelen de anti cheat pikt er al een hoop tussen uit heb begrepen dat er een betere versie komt die ons nog beter kan gaan helpen en we pikken er nu al een hoop uit (maar we gaan niet na elke ban melden van die en die heeft ban dus kan goed wezen dat diegene die je hebt zien hacken al ban heeft gehad) met en zonder hulp van community dus blijf aub die filmpjes en screen shots melden we doen er echt wel iets mee:)
Hopelijk is de hit-delay dan fixed :)
 

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
564
183
264
19
stijn ff vraagje ben je heroebrain die 2 staat bij hungergames
 

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
564
183
264
19
waneer speel je nog eens hungergames
ik ken je van hungergames jij kild of wordt gekild door mijn broer jan28_2
 

stijn123456789

Niet Verified
25 dec 2014
22
3
104
Maastricht
waneer speel je nog eens hungergames
ik ken je van hungergames jij kild of wordt gekild door mijn broer jan28_2
Heb vandaag een paar potjes gedaan,
speel het omdat het je heel veel tokens verdient (en omdat het leuk is)
Maar meestal speel ik het met vrienden.
Ik kom nog wel eens online ;)
Wat is jou mc naam eigenlijk ?

Mvg Heroebrain01
 

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
564
183
264
19
ik kan niet spelen want ik heb te veel lagg op de computer dus ik speel soms op mijn broer zijn acount jan28_2 jullie hebben al vaak gevochten en jij hebt hem is met dwarf weg geschoten maar hij had toen rider en ging niet dood maar toen kwam hij terug en kilde hij jou;)
ik heet rikschryvers
 

jan28

Niet Verified
28 sep 2014
876
103
224
23
Belgie
ik kan niet spelen want ik heb te veel lagg op de computer dus ik speel soms op mijn broer zijn acount jan28_2 jullie hebben al vaak gevochten en jij hebt hem is met dwarf weg geschoten maar hij had toen rider en ging niet dood maar toen kwam hij terug en kilde hij jou;)
ik heet rikschryvers
ah ja toen was echt cool 50 bloks ver en 20 hoog gevlogen op een paard ocharme het paardje:( (stijn je bent een echte dierenbeul schaam je:))
 

MIles

Niet Verified
19 dec 2014
47
7
109
21
Ik record ze vaak ook alleen t worden er gewoon te veel...
Als ik elke hacker die ik zie zou recorden zou ik zon 5 videos per dag moeten uploaden...
join the club, mijn internet kan nog maar net 1 vid uploaden en laatst was ik bezig met renderen, blijkt ie al lang geband te zijn.
 

dylanmcpe

Niet Verified
21 feb 2015
76
6
74
22
Als ik een hacker zie doe ik of obs aan of ik ignore het en loop de andere kant op :3
 

Bartxoxo

Niet Verified
3 mei 2015
34
11
119
24
Ik vind dat de staff hier niks aan kan doen. Hoe meer mensen er komen, hoe meer mensen de ''lol'' ervan in zien om te hacken. Het enige wat wij kunnen doen is ze recorden, en dit vervolgens hier insturen. Dat is de enige manier hoe wij ook de mods kunnen helpen. Mods zijn niet overal tegelijk (helaas ;) ) anticheat moet inderdaad niet strenger worden, sommige mensen die heel goed hotkeyen hebben er nu al troubles mee. het enige wat we nog meer kunnen doen is ze lekker met 5 man attacken, en ze door gaan, dan is de lol er voor de hax0rs misschien ook wel snel af :P
 

MIles

Niet Verified
19 dec 2014
47
7
109
21
Ik vind dat de staff hier niks aan kan doen. Hoe meer mensen er komen, hoe meer mensen de ''lol'' ervan in zien om te hacken. Het enige wat wij kunnen doen is ze recorden, en dit vervolgens hier insturen. Dat is de enige manier hoe wij ook de mods kunnen helpen. Mods zijn niet overal tegelijk (helaas ;) ) anticheat moet inderdaad niet strenger worden, sommige mensen die heel goed hotkeyen hebben er nu al troubles mee. het enige wat we nog meer kunnen doen is ze lekker met 5 man attacken, en ze door gaan, dan is de lol er voor de hax0rs misschien ook wel snel af :p
wow dat is één hoop tekst bart ••
 
Status
Niet open voor verdere reacties.