Hackers furreal in hungergames

Status
Niet open voor verdere reacties.

Casperito

Niet Verified
20 aug 2014
70
6
124
In HungerGames Heb je 20 minuten voor de feast begint. In die tijd is het bijna onmogelijk om een set full diamond te krijgen maar natuurlijk kan je soms geluk hebben. Toch heb je ook het TOPPUNT van geluk na een tijdje wel bereikt. TWEE setjes full diamond? No way!
Toch wist dit duo het te doen. Xray...
Ik heb 2 screenshots gemaakt waarop alle info te zien is die nodig is om te bewijzen dat ze xrayen.
Persoon Nummer 1: wesleyneymar12. Je ziet zijn inventory. Full diamond, diamond sword en nog 2 diamonds over. In de chat zie je dat hij kit jumper is. Dat is geen kit die hem zou helpen bij het minen. Ook is feast nog niet begonnen dus daar hebben ze hun spullen vandaan


Persoon Nummer 2: ook full diamond en diamond sword. Zijn kit: cultivator. Die kit helpt hem ook niet bij het minen waardoor hij sneler kan minen. Feast is nog niet begonnen.



Conclusie:
Een team van 2 die Full diamond minen. in 20 minuten wat bewezen onmogelijk is (probeer het zelf eens.) Feast is nog niet begonnen dus ze hebben de diamonds zelf gemined. Ook is geen van beiden een kit die helpt bij het minen zoals seeker dus ze hebben ze met eigen kracht gevonden. Dit is hopelijk genoeg bewijs om te tonen dat ze xray hebben

mvg

{Edit: Er ging iets mis mijn computer waardoor ik screenshots heb verwijderd. Slotje op de post? Ik probeer ze wel nog een keer op de gevoelige plaat te zetten}
 
Laatste update:

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.439
159
219
hutje op de hei :)
Hoezo een team? Als wel team is is het niet aan te tonen welke van de 2 het eventueel zou doen. Laat open voor andere mods
 

Casperito

Niet Verified
20 aug 2014
70
6
124
Zie edit. Slotje?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.