Gesloten Hacker exposed - aflevering 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

SirCasanova

Niet Verified
19 jun 2015
205
47
164
27
Hola people,

BigsheepFTW en ik hebben een nieuwe video gemaakt, het gaat over een kerel onder de naam gangsterfabianNL die zat te hacken op factions en we hebben hem eindelijk gescreenshared. Er komen nog veel meer videos aan ik hoop dat jullie het leuk vinden!

De arme man:
gangsterfabianNL

Le Videooo:

Een amigo die ook moeite heeft gedaan:

- BigSheepFTW

Adios!
 
Laatste update:
  • Like
Reactions: Cas

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
447
97
244
11
Groningen, Haren
@SirCasanova dit is te mooi :')
@dominik993 Haha jij ook, fk mooi!

En die gangsterfabianNL die begrijpt er ook echt helemaal niks van he, lol!!!

Mvg,
Cas
 

whitch

ie kunt néét meer doone as kan
whitch
whitch ✔
Supreme
18 sep 2013
1.125
434
332
"Ergens op deze aardbol"
Deze topic verzet ik naar het onderdeel waar het hoort te zijn, hier hoeven andere spelers niet naar te kijken, er word er flink wat van af gelachen. ( iemand word belachelijk gemaakt)
Ook tag ik tevens @dauwdruppel , @Datdus , @walk3n_fridge ,@remymine en @Kogetsoo aan, wat zei hier van denken.
 
Laatste update:
K

Kogetsoo

Guest
Dit is niet netjes, gewoon een report plz.

Groeten,
Koge
 

SirCasanova

Niet Verified
19 jun 2015
205
47
164
27
Oeeiii, dus een persoon die online komt met hacks om de speel plezier te verpesten voor andere en vervolgens iedereen gaat beledigen in de chat omdat hij wat mensen heeft gekilled met 'HACKS' en hij andere mensen zat uit te lachen mogen wij hem niet uitlachen wanneer hij ontkent dat hij hacks heeft gebruikt terwijl hij het duidelijk heeft gebruikt.. En dit gebeurt ook nog op skype en niet op haunted dus ik snap niet wat er erg aan is please informeer me of wat dan ook want ik zie niks in de regels staan hierover dat je niet mag screensharen op skype.
 
K

Kogetsoo

Guest
Het is goed dat je iemand pakt op hacken en je mag lachen wat je wil, maar dit is kleineren en beledigend voor de sfeer van Haunted.
We hebben het reportsforum voor het reporten.
Dit is geen middeleeuwen met een publieke schandpaal.

Dit is gewoon puur pesten en vernederen.
Er staat ook niet in de regels dat ik je niet in je gezicht mag stompen.
Maar ik doe het niet omdat ik nadenk over de gevolgen.

Ga vooral zo door als je geen mod wil worden ;)

Groeten,
Koge
 

SirCasanova

Niet Verified
19 jun 2015
205
47
164
27
Het is goed dat je iemand pakt op hacken en je mag lachen wat je wil, maar dit is kleineren en beledigend voor de sfeer van Haunted.
We hebben het reportsforum voor het reporten.
Dit is geen middeleeuwen met een publieke schandpaal.

Dit is gewoon puur pesten en vernederen.
Er staat ook niet in de regels dat ik je niet in je gezicht mag stompen.
Maar ik doe het niet omdat ik nadenk over de gevolgen.

Ga vooral zo door als je geen mod wil worden ;)

Groeten,
Koge

Dit meen je toch niet..
 

SirCasanova

Niet Verified
19 jun 2015
205
47
164
27
"Ga vooral zo door als je geen mod wil worden ;)" Ik ben zowat de enige die dit doet en wat doet aan de hackers vervolgens weet ik meer over hacks dan wie dan ook op de servers. Dus ik snap niet wat dit ermee te maken heeft wat ik doe is een hacker exposen omdat ik het NIET vind kunnen dat je hoort te hacken maar hey het is jou keuze daar niet van. Want ik wil een moderator worden voor een reden want ik wil de hackers op alle PvP servers weghebben. Maar dit vind ik wel jammer dat je dit opeens zegt terwijl ik het alleen maar goed bedoel, ik kan er gewoon niet tegen dat iemand met hacks online komt en de spelplezier van een persoon op haunted verpest want wat hij doet is het sfeer verpesten doormiddel van een hacked client. Vervolgens pest ik niemand ik vind het grappig dat hij blijft ontkennen terwijl we duidelijk bewijs hebben en zich gedraagt alsof hij niet weet waar hij het over heeft.
 
K

Kogetsoo

Guest
Nogmaals, het gaat niet om het reporten van een hacker, maar het publiekelijk plaatsen van de video.
Maar goed, we zullen actie ondernemen en daarbij is de discussie gesloten.
 

whitch

ie kunt néét meer doone as kan
whitch
whitch ✔
Supreme
18 sep 2013
1.125
434
332
"Ergens op deze aardbol"
Beste casanova het zou je wat meer sieren om, een report wat betreft hacks met een vid erbij, bij hackreports neer te zetten, dat jij het ziet als iemand hackt is fijn , maar het is niet de bedoeling om het te delen aan alle spelers op haunted die hier naar kunnen kijken.
Dit noemen wij LEEDVERMAAK, en het is het kleineren van speler(s), en spelers die dit gaan bekijken vermaken zich hier uitstekend mee, wat is nou leuker om speler(s) de grond in te trappen, ingame zal /zullen ze worden aangesproken door mede spelers , en wekt weer irritatie op door bv te gaan schelden op elkaar .(pesterijen e.d) .
Ik geef je een hele goede raad mee het woord BESCHEIDENHEID siert de mens.

De onderdelen reports/hackreports/unban is prive, en te zien door staffleden en niet voor iedereen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.