Hacken, of niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

xBennie

Moderator
Staff member
xBennie
xBennie ✔
Moderator
21 sep 2013
496
181
295
23
Nederland
Ik, Benjamin/xBennie heb geen bewijs, maar toch kan ik bewijzen dat het hele clubbie van Sander8181: PeterDropveter Gewoonrecaro en de rest hackt, ik ben zelf een onderzoek gestart naar de meest gebruikte hack clients. Onder andere: Killaura, hiermee sla je oneindig zonder de muis maar aan te raken. xRay, kennen jullie wel geen uitleg nodig. ClickAimbot, je muis ingedrukt houden en dan slaat hij automatisch diegene en beweegt het beeld mee (deze hack klikt sneller dan in minecraft is toegestaan) en de welbekende Bowaimbot: Hiermee schiet je maar random toch altijd raak. Ik weet niet 100% zeker of jullie hacken, reageer dan aub ook niet als een speler ik wil dit graag met Admins oplossen. Bedankt voor het begrip.

Video bewijs had ik genoeg, maar mijn pc kwam vol te zitten. Mijn recorder slaat een videotje van een kwartier op als 50 GB, en dat is veel ja. Dus helaas had ik de oude moeten verwijderen. Ik heb ook begrepen dat Sander8181 is verbannen voor 2 weken met de reden xray. Hij staat wel hoog in het ''clubje'' dus waarom gebruiken de rest ook niet even hackjes? Voor mij klinkt het bingo.

Het begon allemaal met, ik zat te vissen met mn beste vishengel nog wel. Opeens werd ik volgespamt met: blablabla tried tu hurt you, en normaal hoort het niet heftig te spammen? De enige spam met pvp die normaal is, kent dauwdruppel wel. Met een arrow. Sowieso wil ik vermelden dat ik bijna wel zeker weet dat ze xray gebruiken, ze hebben allemaal full dia. En ik heb ze een stuk of 3x gekilt, en ze kwamen steeds terug met diamond armour en stuff. Wat me ook opviel, is dat ze zo snel terug kwamen, dat betekend dus dat ze een home hebben gezet? Maar kan een speler een home zetten, is de vraag?



Ik wil ook even duidelijk maken dat hacken me pijn doet, als je het bij mij doet. Natuurlijk gebruikt er wel eens iemand hacks, zelfs ik, maar ik gebruik het nuttig. Voor singleplayer of onderzoekjes..
 
  • Like
Reactions: Bliksem79

LittleToNi10

Niet Verified
12 dec 2013
242
108
244
25
Hacker in crea is al gebannen
 

Damian_Schouten

Niet Verified
15 okt 2013
1
0
67
27
Tja, altijd wanneer ik online kom hoor ik wel 'hacker' of 'jij hackt'.
Misschien met een goede reden? Misschien ook niet.
Ik vind het ook nergens op slaan dat mensen hacken. En dan vind ik een ban terecht!
 

LittleToNi10

Niet Verified
12 dec 2013
242
108
244
25
Hacker in de server weet niet wie maar, in crea staat alles enchant.127 op een bow!!!!!!
 

mapijs

Niet Verified
19 okt 2013
8
7
64
ik ben geen admin/mod of andere hoge rank, maar ik vind wat er op de vid te zien in niet hackerig eruit zien.

en dat ze veel withers spawnen, op de vid is er maar 1 te zien, dus daarbuiten is het slecht speculaties, tenzij er screenshots zijn waar duidelijk is dat er verschillende withers zijn. (dus niet 10 print screens van dezelfde wither...) en ik denk nie dat je iemand mag/hoort te kicken/bannen op basis van speculaties.
 

xBennie

Moderator
Staff member
xBennie
xBennie ✔
Moderator
21 sep 2013
496
181
295
23
Nederland
xBennie zei:
''reageer dan aub ook niet als een speler ik wil dit graag met Admins oplossen. Bedankt voor het begrip.''
Wel bedankt voor de reacties maar dit word zo snel mogelijk opgelost. En mapijs, bij elke raid van hun spawnen ze een wither er heb er fotos van. Ik zal ze wel eens opzoeken. En inderdaad niet een goede video, de helft is weggevaagt, dit komt door dat mijn pc videos opslaat als 50/60/70/80 GB. En dat is mors irritant, zodra ik meer bewijs is dingetjes heb. Post ik het hier.
 

mapijs

Niet Verified
19 okt 2013
8
7
64
btw, misschien een tip voor de volgende keer, houd dit soort dingen onder de admins, ik ga ervan uit dat er ontzichtbare topics op het forum gemaakt kunnen worden die alleens mods en admins kunnen zien.
 

JunglebeastYT

God
JunglebeastYT
JunglebeastYT ✔
God
18 sep 2013
24
15
134
Nederland
www.youtube.com
mapijs zei:
btw, misschien een tip voor de volgende keer, houd dit soort dingen onder de admins, ik ga ervan uit dat er ontzichtbare topics op het forum gemaakt kunnen worden die alleens mods en admins kunnen zien.
Die informatie is geheim. :)

Maar ja het is wel fijn als je de admins/mods een PM stuurt met de info over eventuele hackers.
 

xBennie

Moderator
Staff member
xBennie
xBennie ✔
Moderator
21 sep 2013
496
181
295
23
Nederland
Ik wou dit ook meer onder de spelers brengen om ze meer informatie te geven over wat er gebeurt, want als alles geheim of onder 2 mensen gaan. Kunnen de mensen 500 topics maken over de zelfde persoon.
 

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
336
49
234
23
asten
www.twitter.com
daar heeft hij wel gelijk ik
en ook helemaal waar want waarom bespreek je het niet met alle spelers dan kunnen hun er ook op letten en dan is er waarschijnlijk meer bewijs
 

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.439
159
219
hutje op de hei :)
Ik vind deze manier van handelen in de zelfde categorie vallen als greefen. Iedere vorm waarbij andere spelers de dupe zijn of worden vind ik grond voor een ban. Het spel dient leuk te blijven en niet kapot gemaakt te worden door een enkele speler welke de moiete niet wil nemen om het spel normaal te spelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.